W poniższej tabeli zestawione zostały typy silników, i
modele Capri, w których były one stosowane.
Literowe kody silników zestawione są osobno.
Podstawowe dane regulacyjne wszystkich silników zestawione są razem w
jednej tabeli.
Silnik | Model Capri |
---|---|
1300 R4 OHV Kent |
Mk I 1300 (Wielka Brytania) Mk I 1300 GT (Wielka Brytania) Mk II 1300 (Wielka Brytania) Mk II 1300 (Niemcy) Mk III 1300 (Wielka Brytania) |
1300 V4 OHV | Mk I 1300 (Niemcy) |
1500 V4 OHV | Mk I 1500 (Niemcy) |
1600 R4 OHV Kent | Mk I 1600 (Wielka Brytania) Mk I 1600 GT (Wielka Brytania) Mk I 1600 (USA) |
1600 R4 OHC "Pinto" | Mk I 1600 (Niemcy) Mk I 1600 GT (Niemcy) Mk II 1600 (Wielka Brytania) Mk II 1600 (Niemcy) Mk III 1600 (Wielka Brytania) Mk III 1600 (Niemcy) |
1700 V4 OHV | Mk I 1700 GT (Niemcy) |
2000 R4 OHC "Pinto" | Mk I 2000 (USA) Mk II 2000 (Wielka Brytania) Mk III 2000 (Wielka Brytania) Mk III 2000 (Niemcy) |
Essex 2000 V4 OHV | Mk I 2000 GT (Wielka Brytania) |
Cologne 2000 V6 OHV |
Mk I 2000 GT (Niemcy) Mk II 2000 (Niemcy) Mk III 2000 (Niemcy) |
Cologne 2300 V6 OHV | Mk I 2300 GT (Niemcy) Mk II 2300 (Niemcy) Mk III 2300 (Niemcy) |
Cologne 2600 V6 OHV | Mk I 2600 GT (Niemcy) |
Cologne RS2600 V6 OHV | Mk I RS2600 (Niemcy) |
Cologne 2800 V6 OHV Turbo | Mk III 2800 Turbo (Niemcy) |
Cologne 2.8i V6 OHV | Mk III 2.8i (Wielka Brytania, Niemcy) |
Cologne 2.8i V6 OHV Turbo | Mk III 2.8i Tickford Turbo (Wielka Brytania) |
Essex 3000 V6 | Mk I 3000 GT/E/GXL (Wielka Brytania) Mk I 3000 GT/GXL (Niemcy) Mk II 3000 (Wielka Brytania) Mk II 3000 (Niemcy) Mk III 3000 (Wielka Brytania, Niemcy) Mk III 3000 X-Pack (Wielka Brytania, Niemcy) |
Essex RS3100 V6 | Mk I RS3100 (Wielka Brytania) |