logowanie | rejestracja
capri.pl » modele Forda » Capri » modele » Mk I 1600 (Wielka Brytania)

Ford Capri Mk I 1600 (Wielka Brytania, 1969-1972)

Silnik

Typ: 1600 R4 OHV cross-flow (Kent)
Pojemność: 1599 cc
Średnica cylindra: 80.98 mm
Skok tłoka: 77.62 mm
Stopień sprężania: LC - 8.0:1
HC - 9.0:1
Zasilanie paliwem: gaźnik Motorcraft GPD
Moc maksymalna: LC, do 09.1970: 62.5 KM @ 5000 obr/min
LC, od 09.1970: 66.5 KM @ 5000 obr/min
HC, do 09.1970: 64 KM @ 5000 obr/min
HC, od 09.1970: 68 KM @ 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: LC: 12.03 kgm @ 2500 obr/min
HC: 12.58 kgm @ 2500 obr/min

Skrzynia biegów

Standard:
Typ: D (4-biegowa, manualna, w pełni synchronizowana)
Przełożenia:
R - 3.963:1
I - 3.543:1
II - 2.396:1
III - 1.412:1
IV - 1.000:1
 
Opcja:
Typ: Borg Warner 35 (3-biegowa, automatyczna)

Tylny most

Standard:
Typ:
Przełożenie: 3.900:1 (39:10)
   
Opcja:
Typ:
Przełożenie: 4.125:1 (33:8)

Wymiary/masa

Długość: 4262 mm
Szerokość: 1646 mm
Wysokość: 1288 mm
Rozstaw osi: 2559 mm
Rozstaw kół przednich: 1346 mm
Rozstaw kół tylnych: 1321 mm
Masa własna: 900 kg

Osiągi

Maksymalna prędkość: do 09.1970: 144 km/h
po 09.1970: 148 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: do 09.1970: 15.5 s
po 09.1970: 15.0 s