Zestawienie osiągów zostało podzielone na trzy części, zgodnie z kolejnymi wcieleniami Forda Capri.
Ford Capri I (1969-1973)
Model | Moc maksymalna [KM @ obr/min] | Maksymalny moment obrotowy [kgm @ obr/min] | Prędkość maksymalna [km/h] | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Zużycie paliwa [l / 100 km] |
---|---|---|---|---|---|
1300 Kent R4 OHV (Wielka Brytania) |
49/52 @ 5000 54/57 @ 5000 |
8.71/9.26 @ 2500 9.40/9.88 @ 2500 |
134 138 |
23 22 |
9.7 |
1300 GT Kent R4 OHV (Wielka Brytania) |
64 @ 6500 72 @ 5500 |
8.9 @ 4000 9.0 @ 2500 |
150 151 |
14.8 | 9.7 |
1300 V4 OHV (Niemcy) |
50 @ 5000 | 9.5 @ 2500 | 133 | 24.0 | |
1300 R4 OHC (Niemcy) |
50 @ 5000 55 @ 5500 |
9.5 @ 2500 9.3 @ 3000 |
140 | 21.0 | |
1500 V4 OHV (Niemcy) |
60 @ 5000 65 @ 5000 |
11.4 @ 2400 11.75 @ 2500 |
142 144 |
19.0 18.0 |
|
1600 Kent R4 OHV (Wielka Brytania) |
62.5/64 @ 5000 66.5/68 @ 5000 |
12.03/12.58 @ 2500 | 144 148 |
15.5 15.0 |
9.7 |
1600 GT Kent R4 OHV (Wielka Brytania) |
82 @ 5400 86 @ 5700 |
13.27 @ 3650 | 155 160 |
14.6 13.4 |
9.7 |
1600 R4 OHC (Niemcy) |
72 @ 5500 | 12 @ 2700 | 155 | 16.0 | 9.4 |
1600 GT R4 OHC (Niemcy) |
88 @ 5700 | 12.7 @ 4000 | 170 | 13.0 | 9.4 |
1600 Kent R4 OHV (USA) |
54 @ 4600 | 145 | 17.3 | ||
1700 GT V4 OHV (Niemcy) |
75 @ 5000 | 13.1 @ 2500 | 152 | 15.0 | |
2000 GT V4 OHV (Wielka Brytania) |
92.5 @ 5500 | 14.39 @ 3600 | 171 | 10.6 | 10.7 |
2000 GT V6 OHV (Niemcy) |
85 @ 5000 90 @ 5000 |
15.2 @ 3000 15.6 @ 3000 |
162 165 |
13.0 12.0 |
|
2000 R4 OHC (USA) |
86/85/80 @ 5400 |
13.5 @ 3000 |
174 161 |
11.5 13.1 |
|
2300 GT V6 OHV (Niemcy) |
108 @ 5000 125 @ 5000 |
18.7 @ 3000 18.8 @ 3000 |
180 185 |
11.0 10.0 |
12.5 |
2600 GT V6 OHV (Niemcy) |
125 @ 5300 | 20.75 @ 3000 | 190 | 10.0 | 14 |
2600 V6 OHV (USA) |
107 @ 5000 | 18.0 @ 3400 | 177 | 10.4 | |
RS2600 V6 OHV (Niemcy) |
150 @ 5800 | 23.0 @ 3500 | 202 | 8.6 | 14 |
2800 V6 OHV (USA) |
105 @ 4600 | 19.4 @ 3200 | 169 | 10.0 | |
3000 V6 OHV (W.Brytania, Niemcy) |
128 @ 4750 138 @ 5300 |
23.9 @ 3000 24.1 @ 5300 |
Manual: 183 Auto: 177 Manual: 196 Auto: 190 |
Manual: 9.2 Auto: 11.4 Manual: 8.3 Auto: 10.5 |
Manual: 12.5 Auto: 13.1 |
RS3100 V6 OHV (Wielka Brytania) |
148 @ 5000 | 25.9 @ 3000 | 201 | 7.3 | 14 |
Perana 302 ci V8 (RPA) |
231 | 6.1 |
Ford Capri Mk II (1974-1977)
Model | Moc maksymalna [KM @ obr/min] | Maksymalny moment obrotowy [kgm @ obr/min] | Prędkość maksymalna [km/h] | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Zużycie paliwa [l / 100 km] |
---|---|---|---|---|---|
1300 Kent R4 OHV (Wielka Brytania) |
50 @ 5500 57 @ 5500 |
8.9 @ 3000 9.3 @ 5500 |
137 143 |
20.0 19.4 |
9.7 |
1300 R4 OHV (Niemcy) |
55 @ 5500 54 @ 5500 |
9.3 @ 3000 8.9 @ 3000 |
143 | 22.5 | |
1600 R4 OHC (Wielka Brytania) |
72 @ 5500 | 12 @ 2700 | 170 | 13.5 | 9.4 |
1600 R4 OHC (Niemcy) |
68 @ 5500 72 @ 5500 |
11.8 @ 2800 11.5 @ 2800 |
150 157 |
19.0 17.0 |
9.4 |
1600 GT/Ghia R4 OHC (Niemcy) |
88 @ 5700 | 12.7 @ 4000 | 170 | 14.0 | 9.4 |
2000 R4 OHC (Wielka Brytania) |
98 @ 5200 | 15.5 @ 3500 | 173 | 11.1 | 10.7 |
2000 V6 OHV (Niemcy) |
90 @ 5000 | 15.0 @ 3000 | 170 | 14.0 | |
2300 V6 OHV (Niemcy) |
108 @ 5100 | 17.7 @ 3000 | 180 | 12.0 | 12.5 |
2300 R4 OHC (USA) |
88 @ 5000 91.5 @ 5000 |
16.0 @ 2600 16.2 @ 2400 |
169 | 13.0 | |
2800 V6 OHV (USA) |
109 @ 4800 110 @ 4800 |
20.2 @ 3000 20.5 @ 2400 |
174 | 10.5 | |
3000 V6 OHV (Wielka Brytania) |
138 @ 5100 | 24.1 @ 3000 | 196 | 9.0 | 12.5 |
3000 V6 OHV (Niemcy) |
138 @ 5000 | 23.5 @ 3000 | 196 | 9.5 | 12.5 |
Ford Capri Mk III (1978-1986)
Model | Moc maksymalna [KM @ obr/min] | Maksymalny moment obrotowy [kgm @ obr/min] | Prędkość maksymalna [km/h] | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Zużycie paliwa [l / 100 km] |
---|---|---|---|---|---|
1300 Kent R4 OHV (Wielka Brytania) |
57 @ 5500 60 @ 5750 |
9.3 @ 3000 9.4 @ 3000 |
143 146 |
20.0 19.5 |
9.7 |
1600 R4 OHV (Wielka Brytania) |
72 @ 5500 73 @ 5300 |
12.0 @ 2700 | 157 | 13.5 | |
1600 S R4 OHV (Wielka Brytania) |
88 @ 5700 91 @ 5900 |
12.7 @ 4000 | 170 174 |
12.5 12.0 |
|
1600 R4 OHC (Niemcy) |
68 @ 5500 70 @ 5300 72 @ 5500 73 @ 5300 |
11.8 @ 2800 11.9 @ 2700 11.8 @ 2800 11.5 @ 2800 |
150 150 157 157 |
19.0 16.5 17.0 16.0 |
9.4 |
2000 R4 OHC (Wielka Brytania) |
98 @ 5200 101 @ 5200 |
15.5 @ 3500 | 179 | 10.8 | 10.7 |
2000 V6 OHV (Niemcy) |
90 @ 5000 | 14.4/15.0 @ 3000 | 170 | 14.0 | |
2000 R4 OHC (Niemcy) |
101 @ 5200 | 15.5 @ 3500 | 179 | 13.0 | |
2300 V6 OHV (Niemcy) |
108 @ 5100 114 @ 5300 |
17.7 @ 3000 18.0 @ 3000 |
180 183 |
12.0 | 12.5 |
2800 Turbo V6 OHV (Niemcy) |
188 @ 5500 | 26.8 @ 4500 | 220 | 8.0 | |
2.8i V6 OHV (W.Brytania, Niemcy) |
160 @ 5700 | 22.5 @ 4300 | 210 | 7.8 | 11.5 |
3000 V6 OHV (W.Brytania, Niemcy) |
138 @ 5100 | 24.1 @ 3000 | 196 | 8.5 | 12.5 |
3000
X-Pack V6 OHV (W.Brytania, Niemcy) |
175 @ 5000 | 26.8 @ 4000 | 209 | 7.4 | |
Turbo Technics 2.8i V6 OHV (Wielka Brytania) |
200 @ 5700 | 34.84 @ 3800 | |||
Tickford Turbo 2.8i V6 OHV (Wielka Brytania) |
205 @ 5000 | 35.95 @ 3000 | 225 | 6.0 |