logowanie | rejestracja
capri.pl » klub » statystyki » samochody i silniki

Statystyki - samochody i silniki

Nasze samochody

samochód    ilość    procent      

  
  
     
Anglia    1      0,0%      0,0%
Anglia 100e/101e    1      0,0%      0,0%
Anglia 105 E    1      0,0%      0,0%
Capri III '81    1      0,0%      0,0%
Capri III 1987 UK    1      0,0%      0,0%
Capri MK III    1      0,0%      0,0%
Capri Mk II    166      5,1%      5,1%
Capri Mk II/III    1      0,0%      0,0%
Capri Mk III    720      22,1%      22,1%
Capri Mk Ia    180      5,5%      5,5%
Capri Mk Ib    77      2,4%      2,4%
Capri XR 2    1      0,0%      0,0%
Capri mk3    1      0,0%      0,0%
Consul 315    1      0,0%      0,0%
Consul Mk I    1      0,0%      0,0%
Consul Mk III    37      1,1%      1,1%
Corsair    1      0,0%      0,0%
Cortina Mk I    14      0,4%      0,4%
Cortina Mk II    17      0,5%      0,5%
Cortina Mk IIIa    11      0,3%      0,3%
Cortina Mk IIIb    8      0,2%      0,2%
Cortina Mk IVb    1      0,0%      0,0%
Escort Mk I    35      1,1%      1,1%
Escort Mk II    73      2,2%      2,2%
Granada -    1      0,0%      0,0%
Granada 1979    1      0,0%      0,0%
Granada Coleman-Milne Limited Limousine GROSVENOR VI    1      0,0%      0,0%
Granada II(a) Kombi    1      0,0%      0,0%
Granada II(b) kombi    1      0,0%      0,0%
Granada Kombi    1      0,0%      0,0%
Granada Mk IIa    253      7,8%      7,8%
Granada Mk IIb    463      14,2%      14,2%
Granada Mk Ia    27      0,8%      0,8%
Granada Mk Ib    30      0,9%      0,9%
Granada USA    4      0,1%      0,1%
Granada mkIIa kombi'79    1      0,0%      0,0%
Mustang    10      0,3%      0,3%
Mustang 1965    1      0,0%      0,0%
Mustang 1966    1      0,0%      0,0%
Mustang 1968    3      0,1%      0,1%
Mustang 1969    1      0,0%      0,0%
Mustang 1972    2      0,1%      0,1%
Mustang 1974-1978    1      0,0%      0,0%
Mustang 67'    1      0,0%      0,0%
Mustang Coupe (1968)    1      0,0%      0,0%
Mustang I    3      0,1%      0,1%
Mustang I (1965-1972)    1      0,0%      0,0%
Mustang I 1966    1      0,0%      0,0%
Mustang I Generacja    2      0,1%      0,1%
Mustang I Generacja (1964 1/2 - 1973)    1      0,0%      0,0%
Mustang II    3      0,1%      0,1%
Mustang II ( 1974-1978)    1      0,0%      0,0%
Mustang III    1      0,0%      0,0%
Mustang Mach I    1      0,0%      0,0%
Mustang Mk II (1974-1978)    1      0,0%      0,0%
Mustang S197 GT (2005-2009)    1      0,0%      0,0%
Mustang S550    1      0,0%      0,0%
Mustang SN95    1      0,0%      0,0%
Mustang Sportsroof    1      0,0%      0,0%
Mustang V    1      0,0%      0,0%
Mustang coupe    2      0,1%      0,1%
Mustang coupe    1      0,0%      0,0%
Mustang fastback    1      0,0%      0,0%
Mustang v8    2      0,1%      0,1%
OSI 20M TS    1      0,0%      0,0%
Prefect    1      0,0%      0,0%
Prefect E93A    1      0,0%      0,0%
Taunus 12M G13    1      0,0%      0,0%
Taunus 12M P4    13      0,4%      0,4%
Taunus 12M P6    9      0,3%      0,3%
Taunus 15M P6    12      0,4%      0,4%
Taunus 17M P2    1      0,0%      0,0%
Taunus 17M P3    9      0,3%      0,3%
Taunus 17M P5    23      0,7%      0,7%
Taunus 17M P7a    4      0,1%      0,1%
Taunus 17M P7b    14      0,4%      0,4%
Taunus 20M P5    6      0,2%      0,2%
Taunus 20M P7a    2      0,1%      0,1%
Taunus 20M P7b    9      0,3%      0,3%
Taunus 26M P7b    4      0,1%      0,1%
Taunus TC I    272      8,3%      8,3%
Taunus TC I Turnier    1      0,0%      0,0%
Taunus TC I coupe    1      0,0%      0,0%
Taunus TC II    202      6,2%      6,2%
Taunus TC III    332      10,2%      10,2%
Taunus Transit    1      0,0%      0,0%
Transit Mk I    52      1,6%      1,6%
Transit Mk II    107      3,3%      3,3%
Zodiac Mk II    1      0,0%      0,0%

Silniki ogółem we wszystkich modelach

silnik    ilość    procent      

  
  
     
   3      0,1%      0,1%
---    1      0,0%      0,0%
.    1      0,0%      0,0%
0,9    1      0,0%      0,0%
1,2    1      0,0%      0,0%
1,2 R4 Kent    1      0,0%      0,0%
1,2 v4    1      0,0%      0,0%
1,5 V4    1      0,0%      0,0%
1.1    5      0,2%      0,2%
1.1 Kent    2      0,1%      0,1%
1.1 OHV    1      0,0%      0,0%
1.1 R4 Kent    2      0,1%      0,1%
1.1 Valencia OHV    1      0,0%      0,0%
1.1 r4    1      0,0%      0,0%
1.2    1      0,0%      0,0%
1.2 V4    2      0,1%      0,1%
1.2 V4    1      0,0%      0,0%
1.3    2      0,1%      0,1%
1.3 R4    1      0,0%      0,0%
1.3 R4 Kent    82      2,5%      2,5%
1.3 R4 Pinto    54      1,7%      1,7%
1.3 V4 Koeln    24      0,7%      0,7%
1.3HC    1      0,0%      0,0%
1.5 R4    1      0,0%      0,0%
1.5 R4 60 KM    1      0,0%      0,0%
1.5 V4 Koeln    54      1,7%      1,7%
1.5cm R4 OHV i polonez 1.5    1      0,0%      0,0%
1.6    4      0,1%      0,1%
1.6 GBFS    1      0,0%      0,0%
1.6 OHC    1      0,0%      0,0%
1.6 OHC (LSD),    1      0,0%      0,0%
1.6 R4    1      0,0%      0,0%
1.6 R4 Kent    56      1,7%      1,7%
1.6 R4 Pinto    392      12,0%      12,0%
1.6 Sport    1      0,0%      0,0%
1.6 turbo d intercooler    1      0,0%      0,0%
1.7    2      0,1%      0,1%
1.7 ??? / 2.8    1      0,0%      0,0%
1.7 R4    4      0,1%      0,1%
1.7 R4 Koeln    1      0,0%      0,0%
1.7 V4 ;)    1      0,0%      0,0%
1.7 V4 Koeln    95      2,9%      2,9%
1.8    2      0,1%      0,1%
1.8 R4 Pinto    11      0,3%      0,3%
1.8 TD Sierra    1      0,0%      0,0%
1.8 V6    1      0,0%      0,0%
1.8 Zetec    1      0,0%      0,0%
1.8 turbo    1      0,0%      0,0%
1.8D/2.4D    1      0,0%      0,0%
1.9 Diesel    1      0,0%      0,0%
1.9 JTD    1      0,0%      0,0%
1100    2      0,1%      0,1%
1172    1      0,0%      0,0%
1172ccm Sidevalve    1      0,0%      0,0%
1175    1      0,0%      0,0%
1200    2      0,1%      0,1%
1300    1      0,0%      0,0%
1300GT    1      0,0%      0,0%
1498 R4 Kent    1      0,0%      0,0%
1500    2      0,1%      0,1%
1585 K97 turbo benzyna    1      0,0%      0,0%
1600 ohc    1      0,0%      0,0%
2,0    1      0,0%      0,0%
2,0 DOHC    1      0,0%      0,0%
2,0 RS    1      0,0%      0,0%
2,0 x-team    1      0,0%      0,0%
2,3 D    1      0,0%      0,0%
2,3 Diesel    2      0,1%      0,1%
2,4D    1      0,0%      0,0%
2,5 DIESEL    1      0,0%      0,0%
2,5 diesel    2      0,1%      0,1%
2,5D    2      0,1%      0,1%
2,5R4Diesel    1      0,0%      0,0%
2,8    1      0,0%      0,0%
2,8 v6    1      0,0%      0,0%
2,9    3      0,1%      0,1%
2,9 24V    1      0,0%      0,0%
2,9 24V Cosworth    1      0,0%      0,0%
2,9 24v    1      0,0%      0,0%
2,9 4A1    1      0,0%      0,0%
2,9 EFI V6 12v    1      0,0%      0,0%
2,9 V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
2,9 V6 Koeln na gazniku    1      0,0%      0,0%
2,9 cosworth    1      0,0%      0,0%
2,9i V6 na szprycy od 2,8i    1      0,0%      0,0%
2,9v6 gaznik    1      0,0%      0,0%
2.0    5      0,2%      0,2%
2.0 dohc    1      0,0%      0,0%
2.0 Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.0 DOHC    6      0,2%      0,2%
2.0 DOHC 16V    1      0,0%      0,0%
2.0 DOHC 8V    2      0,1%      0,1%
2.0 DOHC 8V gaźnik    1      0,0%      0,0%
2.0 DOHC COSWORTH    1      0,0%      0,0%
2.0 DOHC EFI    2      0,1%      0,1%
2.0 DOHC EFI    1      0,0%      0,0%
2.0 DOHC R4    1      0,0%      0,0%
2.0 DOHC R4 EFI    1      0,0%      0,0%
2.0 Duratec    1      0,0%      0,0%
2.0 EFI DOHC 8V    2      0,1%      0,1%
2.0 EFI OHC    1      0,0%      0,0%
2.0 Efi DOHC    1      0,0%      0,0%
2.0 OHC    3      0,1%      0,1%
2.0 OHV    1      0,0%      0,0%
2.0 R4    4      0,1%      0,1%
2.0 R4 DOHC    1      0,0%      0,0%
2.0 R4 DOHC 16v    1      0,0%      0,0%
2.0 R4 Pinto    502      15,4%      15,4%
2.0 R4 Turbo    1      0,0%      0,0%
2.0 R4 YB Cosworth    2      0,1%      0,1%
2.0 R4 rs    1      0,0%      0,0%
2.0 T    1      0,0%      0,0%
2.0 Turbo b204    1      0,0%      0,0%
2.0 V4 Essex    9      0,3%      0,3%
2.0 V6    2      0,1%      0,1%
2.0 V6 Koeln    343      10,5%      10,5%
2.0 V6 Turbo Koeln    1      0,0%      0,0%
2.0 benzyna    1      0,0%      0,0%
2.0 dohc    2      0,1%      0,1%
2.0 pinto--->2.9cosworth    1      0,0%      0,0%
2.0 sierra 1992 gaznik    1      0,0%      0,0%
2.0 ściera    1      0,0%      0,0%
2.0EFI R4 DOHC    1      0,0%      0,0%
2.0EFI R4 Pinto    14      0,4%      0,4%
2.0T Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.1    1      0,0%      0,0%
2.1 D    3      0,1%      0,1%
2.1 D Indenor    1      0,0%      0,0%
2.1 Diesel    1      0,0%      0,0%
2.1 OHC EFi Turbo    1      0,0%      0,0%
2.1 R4 Pinto    1      0,0%      0,0%
2.1 diesel    1      0,0%      0,0%
2.1D    2      0,1%      0,1%
2.3 16V    2      0,1%      0,1%
2.3 16v    1      0,0%      0,0%
2.3 D :-)    1      0,0%      0,0%
2.3 DOHC 16V    1      0,0%      0,0%
2.3 DOHC 16v    2      0,1%      0,1%
2.3 Diesel    1      0,0%      0,0%
2.3 R4 DOHC 16v    1      0,0%      0,0%
2.3 R4 Lima    9      0,3%      0,3%
2.3 SHC V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
2.3 V6    1      0,0%      0,0%
2.3 V6 Koeln    536      16,4%      16,4%
2.3 V6 Turbo May    1      0,0%      0,0%
2.3 diesel    1      0,0%      0,0%
2.3 diesel    1      0,0%      0,0%
2.3 disel    1      0,0%      0,0%
2.36    1      0,0%      0,0%
2.3D    1      0,0%      0,0%
2.3L    1      0,0%      0,0%
2.4    2      0,1%      0,1%
2.4 D    1      0,0%      0,0%
2.4 Diesel    1      0,0%      0,0%
2.4 R4 York Diesel    1      0,0%      0,0%
2.4 YORK    2      0,1%      0,1%
2.4 York    1      0,0%      0,0%
2.4 diesel    1      0,0%      0,0%
2.4 klekot    1      0,0%      0,0%
2.4D    1      0,0%      0,0%
2.4D YORK    1      0,0%      0,0%
2.4D York    1      0,0%      0,0%
2.4EFI V6 Koeln    7      0,2%      0,2%
2.5 Cleckoth    1      0,0%      0,0%
2.5 D    4      0,1%      0,1%
2.5 D    1      0,0%      0,0%
2.5 DI    1      0,0%      0,0%
2.5 Di    2      0,1%      0,1%
2.5 Diesel    2      0,1%      0,1%
2.5 Indenor    2      0,1%      0,1%
2.5 R4 Diesel    2      0,1%      0,1%
2.5 TD    1      0,0%      0,0%
2.5 d    1      0,0%      0,0%
2.5 di    1      0,0%      0,0%
2.5 diesel    3      0,1%      0,1%
2.5 v6    1      0,0%      0,0%
2.5D    8      0,2%      0,2%
2.6 R6    1      0,0%      0,0%
2.6 V6 Koeln    31      1,0%      1,0%
2.8 V6    3      0,1%      0,1%
2.8 V6 Koeln    158      4,8%      4,8%
2.8 V6 Koeln Injection    1      0,0%      0,0%
2.8EFI V6 Koeln    6      0,2%      0,2%
2.8V6    1      0,0%      0,0%
2.8i V6    1      0,0%      0,0%
2.8i V6 Koeln    193      5,9%      5,9%
2.9 24V    1      0,0%      0,0%
2.9 24V Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.9 24V Cosworth BOA!    1      0,0%      0,0%
2.9 24v    6      0,2%      0,2%
2.9 24v BOA    1      0,0%      0,0%
2.9 24v Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.9 24v V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
2.9 4a1 54mm;)    1      0,0%      0,0%
2.9 COSWORTH    2      0,1%      0,1%
2.9 Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.9 Cosworth BOA    1      0,0%      0,0%
2.9 EFI V6    1      0,0%      0,0%
2.9 Koeln    1      0,0%      0,0%
2.9 V6    1      0,0%      0,0%
2.9 V6 24V (BOB) Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.9 V6 24V BOA    1      0,0%      0,0%
2.9 V6 24v    1      0,0%      0,0%
2.9 V6 Cosworth    2      0,1%      0,1%
2.9 V6 Cosworth BOA    1      0,0%      0,0%
2.9 V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
2.9 V6 Koeln - carburettor    1      0,0%      0,0%
2.9 cosworth    2      0,1%      0,1%
2.9 turbo    1      0,0%      0,0%
2.9 v6 12v    1      0,0%      0,0%
2.9 v6 twin turbo    1      0,0%      0,0%
2.9EFI Cosworth    1      0,0%      0,0%
2.9EFI V6 Koeln    140      4,3%      4,3%
2.9EFI V6 Koeln 24V    1      0,0%      0,0%
2.9LPG V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
2.9LPG V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
2.9i Cosworth BOA    1      0,0%      0,0%
200 ci    1      0,0%      0,0%
2000 16v    1      0,0%      0,0%
2000 DOHC    1      0,0%      0,0%
2000 RS    1      0,0%      0,0%
2000 V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
200CID (3.3L) R6    1      0,0%      0,0%
200ci    2      0,1%      0,1%
250cid    1      0,0%      0,0%
289    4      0,1%      0,1%
289 (4,7 l) V8    1      0,0%      0,0%
289 V8    1      0,0%      0,0%
289 cui    1      0,0%      0,0%
289"    1      0,0%      0,0%
3,2 do 6,0 V-6    1      0,0%      0,0%
3,3L 200CiD IL6    1      0,0%      0,0%
3,5 V8    1      0,0%      0,0%
3,7    1      0,0%      0,0%
3,8 v6 klima    1      0,0%      0,0%
3.0 V6 Essex    37      1,1%      1,1%
3.0 V6 bi-turbo ; 320 KM    1      0,0%      0,0%
3.0 turbo    1      0,0%      0,0%
3.3    1      0,0%      0,0%
3.3 R6    1      0,0%      0,0%
3.3 R6 + 3spd man    1      0,0%      0,0%
3.5 RV8 MS-EFI    1      0,0%      0,0%
3.5 V8    2      0,1%      0,1%
3.5 V8    1      0,0%      0,0%
3.5 V8 RR    1      0,0%      0,0%
3.5 V8 Rover    1      0,0%      0,0%
3.5EFI V8    1      0,0%      0,0%
3.5V8    1      0,0%      0,0%
3.8 V6 Essex    1      0,0%      0,0%
302    2      0,1%      0,1%
351cid    1      0,0%      0,0%
4,7    2      0,1%      0,1%
4,7 V8    1      0,0%      0,0%
4.0 V6    1      0,0%      0,0%
4.0 V6 Koeln    1      0,0%      0,0%
4.0 V8    1      0,0%      0,0%
4.0 V8 1UZ-FE    1      0,0%      0,0%
4.0 v6 Koeln    1      0,0%      0,0%
4.0EFI V6 Koeln    7      0,2%      0,2%
4.2 v8    1      0,0%      0,0%
4.4V8    1      0,0%      0,0%
4.6 V8    1      0,0%      0,0%
4.6 V8 Modular    1      0,0%      0,0%
4.7 V8    1      0,0%      0,0%
429 Cobra Jet    1      0,0%      0,0%
5,4 V12    1      0,0%      0,0%
5,751 V8 351 Cleveland    1      0,0%      0,0%
5,8L 4V Cleveland    1      0,0%      0,0%
5.0    1      0,0%      0,0%
5.0 16V    1      0,0%      0,0%
5.0 V8    6      0,2%      0,2%
5.0 V8 Coyote    1      0,0%      0,0%
5.0 V8 GT    2      0,1%      0,1%
5.0 V8 Windsor    2      0,1%      0,1%
5.0 Windsor    1      0,0%      0,0%
5.0V8    1      0,0%      0,0%
5.8l 2V V8    1      0,0%      0,0%
6.5 V8 FE BigBlock    1      0,0%      0,0%
7.0 429    1      0,0%      0,0%
933    1      0,0%      0,0%
940 R4    1      0,0%      0,0%
940 kent    1      0,0%      0,0%
997    1      0,0%      0,0%
??    1      0,0%      0,0%
B230FT    1      0,0%      0,0%
B5234T    2      0,1%      0,1%
BOA    1      0,0%      0,0%
BOB    1      0,0%      0,0%
Cosworth 2.9 v6    1      0,0%      0,0%
DOHC 8V 2.0    2      0,1%      0,1%
OHC 2,0 EFI od SIERRY    1      0,0%      0,0%
RS2000    5      0,2%      0,2%
RS2000 16v    1      0,0%      0,0%
RS2000 16v DOHC    1      0,0%      0,0%
Remontik    1      0,0%      0,0%
Sam nie wiem 1.6??    1      0,0%      0,0%
V6 2,9 24v cosworth    1      0,0%      0,0%
V6 24V    1      0,0%      0,0%
V8    2      0,1%      0,1%
V8 351C    1      0,0%      0,0%
V8 6.3 L 335 KM    1      0,0%      0,0%
V8 7.0 L 335 KM    1      0,0%      0,0%
Vx    1      0,0%      0,0%
brak    2      0,1%      0,1%
brak serca    1      0,0%      0,0%
brak silnika    107      3,3%      3,3%
będzie 2,8    1      0,0%      0,0%
dyzel    1      0,0%      0,0%
jeszcze niewiem jaki :P    1      0,0%      0,0%
niespodzianka    1      0,0%      0,0%
niespodziewajka    1      0,0%      0,0%
silnik 1.1    1      0,0%      0,0%
trudno mi okreslić    1      0,0%      0,0%
v6    1      0,0%      0,0%
wkrótce 3.0 essex    1      0,0%      0,0%
xyz    1      0,0%      0,0%

Silniki w Capri

silnik    ilość    procent      

  
  
     
---    1      0,1%      0,1%
.    1      0,1%      0,1%
1.1 Valencia OHV    1      0,1%      0,1%
1.3 R4 Kent    17      1,5%      1,5%
1.3 R4 Pinto    14      1,2%      1,2%
1.3 V4 Koeln    12      1,0%      1,0%
1.5 V4 Koeln    27      2,3%      2,3%
1.6 R4    1      0,1%      0,1%
1.6 R4 Kent    27      2,3%      2,3%
1.6 R4 Pinto    106      9,2%      9,2%
1.7 V4 Koeln    39      3,4%      3,4%
1.8 R4 Pinto    7      0,6%      0,6%
1500    1      0,1%      0,1%
1585 K97 turbo benzyna    1      0,1%      0,1%
1600 ohc    1      0,1%      0,1%
2,0 DOHC    1      0,1%      0,1%
2,0 RS    1      0,1%      0,1%
2,0 x-team    1      0,1%      0,1%
2,9    3      0,3%      0,3%
2,9 24V    1      0,1%      0,1%
2,9 EFI V6 12v    1      0,1%      0,1%
2,9 V6 Koeln na gazniku    1      0,1%      0,1%
2,9 cosworth    1      0,1%      0,1%
2.0    1      0,1%      0,1%
2.0 dohc    1      0,1%      0,1%
2.0 Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC COSWORTH    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC R4    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC R4 EFI    1      0,1%      0,1%
2.0 Duratec    1      0,1%      0,1%
2.0 EFI OHC    1      0,1%      0,1%
2.0 OHC    1      0,1%      0,1%
2.0 OHV    1      0,1%      0,1%
2.0 R4    2      0,2%      0,2%
2.0 R4 Pinto    204      17,8%      17,8%
2.0 R4 YB Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.0 Turbo b204    1      0,1%      0,1%
2.0 V4 Essex    1      0,1%      0,1%
2.0 V6 Koeln    114      9,9%      9,9%
2.0 ściera    1      0,1%      0,1%
2.0EFI R4 Pinto    4      0,3%      0,3%
2.0T Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.3 16V    1      0,1%      0,1%
2.3 16v    1      0,1%      0,1%
2.3 R4 Lima    1      0,1%      0,1%
2.3 SHC V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.3 V6 Koeln    207      18,0%      18,0%
2.3 V6 Turbo May    1      0,1%      0,1%
2.4EFI V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.5 v6    1      0,1%      0,1%
2.6 V6 Koeln    16      1,4%      1,4%
2.8 V6 Koeln    58      5,0%      5,0%
2.8EFI V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.8i V6 Koeln    77      6,7%      6,7%
2.9 24V Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9 24V Cosworth BOA!    1      0,1%      0,1%
2.9 24v    3      0,3%      0,3%
2.9 24v Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9 4a1 54mm;)    1      0,1%      0,1%
2.9 EFI V6    1      0,1%      0,1%
2.9 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.9 V6 24v    1      0,1%      0,1%
2.9 V6 Cosworth    2      0,2%      0,2%
2.9 cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9 v6 twin turbo    1      0,1%      0,1%
2.9EFI Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9EFI V6 Koeln    58      5,0%      5,0%
2.9i Cosworth BOA    1      0,1%      0,1%
2000 16v    1      0,1%      0,1%
2000 DOHC    1      0,1%      0,1%
2000 RS    1      0,1%      0,1%
3.0 V6 Essex    33      2,9%      2,9%
3.0 V6 bi-turbo ; 320 KM    1      0,1%      0,1%
3.5 RV8 MS-EFI    1      0,1%      0,1%
3.5 V8    1      0,1%      0,1%
3.5 V8 RR    1      0,1%      0,1%
3.5 V8 Rover    1      0,1%      0,1%
3.5EFI V8    1      0,1%      0,1%
3.5V8    1      0,1%      0,1%
4.0 v6 Koeln    1      0,1%      0,1%
4.0EFI V6 Koeln    3      0,3%      0,3%
4.2 v8    1      0,1%      0,1%
4.4V8    1      0,1%      0,1%
4.6 V8 Modular    1      0,1%      0,1%
5.0 V8    4      0,3%      0,3%
5.0 V8 Windsor    1      0,1%      0,1%
5.0V8    1      0,1%      0,1%
6.5 V8 FE BigBlock    1      0,1%      0,1%
DOHC 8V 2.0    2      0,2%      0,2%
OHC 2,0 EFI od SIERRY    1      0,1%      0,1%
V6 24V    1      0,1%      0,1%
V8    1      0,1%      0,1%
brak silnika    39      3,4%      3,4%
v6    1      0,1%      0,1%
wkrótce 3.0 essex    1      0,1%      0,1%

Silniki w Granadach

silnik    ilość    procent      

  
  
     
1.6 R4 Pinto    3      0,4%      0,4%
1.7 ??? / 2.8    1      0,1%      0,1%
1.7 V4 Koeln    6      0,8%      0,8%
1.9 Diesel    1      0,1%      0,1%
1.9 JTD    1      0,1%      0,1%
2,3 D    1      0,1%      0,1%
2,3 Diesel    2      0,3%      0,3%
2,5 DIESEL    1      0,1%      0,1%
2,5 diesel    2      0,3%      0,3%
2,5D    2      0,3%      0,3%
2,9 24V Cosworth    1      0,1%      0,1%
2,9 4A1    1      0,1%      0,1%
2,9 V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2,9i V6 na szprycy od 2,8i    1      0,1%      0,1%
2,9v6 gaznik    1      0,1%      0,1%
2.0    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC    2      0,3%      0,3%
2.0 DOHC 8V gaźnik    1      0,1%      0,1%
2.0 EFI DOHC 8V    2      0,3%      0,3%
2.0 R4 DOHC    1      0,1%      0,1%
2.0 R4 Pinto    110      14,0%      14,0%
2.0 R4 Turbo    1      0,1%      0,1%
2.0 V4 Essex    2      0,3%      0,3%
2.0 V6    1      0,1%      0,1%
2.0 V6 Koeln    78      9,9%      9,9%
2.0 V6 Turbo Koeln    1      0,1%      0,1%
2.0 dohc    1      0,1%      0,1%
2.0EFI R4 DOHC    1      0,1%      0,1%
2.0EFI R4 Pinto    1      0,1%      0,1%
2.1    1      0,1%      0,1%
2.1 D    3      0,4%      0,4%
2.1 D Indenor    1      0,1%      0,1%
2.1 Diesel    1      0,1%      0,1%
2.1 diesel    1      0,1%      0,1%
2.1D    2      0,3%      0,3%
2.3 Diesel    1      0,1%      0,1%
2.3 R4 Lima    4      0,5%      0,5%
2.3 V6 Koeln    244      31,1%      31,1%
2.3 diesel    1      0,1%      0,1%
2.3 diesel    1      0,1%      0,1%
2.3 disel    1      0,1%      0,1%
2.3D    1      0,1%      0,1%
2.3L    1      0,1%      0,1%
2.4EFI V6 Koeln    2      0,3%      0,3%
2.5 Cleckoth    1      0,1%      0,1%
2.5 D    2      0,3%      0,3%
2.5 D    1      0,1%      0,1%
2.5 Diesel    1      0,1%      0,1%
2.5 Indenor    2      0,3%      0,3%
2.5 R4 Diesel    2      0,3%      0,3%
2.5 TD    1      0,1%      0,1%
2.5 diesel    1      0,1%      0,1%
2.5D    2      0,3%      0,3%
2.6 V6 Koeln    12      1,5%      1,5%
2.8 V6 Koeln    72      9,2%      9,2%
2.8 V6 Koeln Injection    1      0,1%      0,1%
2.8EFI V6 Koeln    3      0,4%      0,4%
2.8i V6 Koeln    96      12,2%      12,2%
2.9 24V    1      0,1%      0,1%
2.9 24v    2      0,3%      0,3%
2.9 24v BOA    1      0,1%      0,1%
2.9 24v V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.9 COSWORTH    2      0,3%      0,3%
2.9 V6    1      0,1%      0,1%
2.9 V6 24V BOA    1      0,1%      0,1%
2.9 V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.9 V6 Koeln - carburettor    1      0,1%      0,1%
2.9 turbo    1      0,1%      0,1%
2.9EFI V6 Koeln    36      4,6%      4,6%
2.9EFI V6 Koeln 24V    1      0,1%      0,1%
2.9LPG V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
2.9LPG V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
200CID (3.3L) R6    1      0,1%      0,1%
3,2 do 6,0 V-6    1      0,1%      0,1%
3,5 V8    1      0,1%      0,1%
3,8 v6 klima    1      0,1%      0,1%
3.0 V6 Essex    2      0,3%      0,3%
3.0 turbo    1      0,1%      0,1%
3.3 R6    1      0,1%      0,1%
3.5 V8    1      0,1%      0,1%
4.0 V8 1UZ-FE    1      0,1%      0,1%
4.0EFI V6 Koeln    4      0,5%      0,5%
5.0 V8 GT    2      0,3%      0,3%
5.0 Windsor    1      0,1%      0,1%
BOA    1      0,1%      0,1%
BOB    1      0,1%      0,1%
Cosworth 2.9 v6    1      0,1%      0,1%
Sam nie wiem 1.6??    1      0,1%      0,1%
V6 2,9 24v cosworth    1      0,1%      0,1%
brak    2      0,3%      0,3%
brak silnika    17      2,2%      2,2%
będzie 2,8    1      0,1%      0,1%
niespodzianka    1      0,1%      0,1%

Silniki w Taunusach

silnik    ilość    procent      

  
  
     
   1      0,1%      0,1%
1,2 v4    1      0,1%      0,1%
1,5 V4    1      0,1%      0,1%
1.2    1      0,1%      0,1%
1.2 V4    2      0,2%      0,2%
1.2 V4    1      0,1%      0,1%
1.3 R4 Kent    4      0,4%      0,4%
1.3 R4 Pinto    38      4,1%      4,1%
1.3 V4 Koeln    10      1,1%      1,1%
1.5 R4    1      0,1%      0,1%
1.5 R4 60 KM    1      0,1%      0,1%
1.5 V4 Koeln    25      2,7%      2,7%
1.6    4      0,4%      0,4%
1.6 GBFS    1      0,1%      0,1%
1.6 OHC    1      0,1%      0,1%
1.6 R4 Kent    16      1,7%      1,7%
1.6 R4 Pinto    267      29,1%      29,1%
1.7    2      0,2%      0,2%
1.7 R4    4      0,4%      0,4%
1.7 R4 Koeln    1      0,1%      0,1%
1.7 V4 ;)    1      0,1%      0,1%
1.7 V4 Koeln    20      2,2%      2,2%
1.8    2      0,2%      0,2%
1.8 R4 Pinto    4      0,4%      0,4%
1175    1      0,1%      0,1%
2,9 24v    1      0,1%      0,1%
2.0    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC    3      0,3%      0,3%
2.0 DOHC 16V    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC 8V    2      0,2%      0,2%
2.0 DOHC EFI    1      0,1%      0,1%
2.0 DOHC EFI    1      0,1%      0,1%
2.0 Efi DOHC    1      0,1%      0,1%
2.0 OHC    1      0,1%      0,1%
2.0 R4 DOHC 16v    1      0,1%      0,1%
2.0 R4 Pinto    130      14,2%      14,2%
2.0 R4 YB Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.0 V4 Essex    1      0,1%      0,1%
2.0 V6    1      0,1%      0,1%
2.0 V6 Koeln    137      15,0%      15,0%
2.0 dohc    1      0,1%      0,1%
2.0 pinto--->2.9cosworth    1      0,1%      0,1%
2.0 sierra 1992 gaznik    1      0,1%      0,1%
2.0EFI R4 Pinto    5      0,5%      0,5%
2.1 R4 Pinto    1      0,1%      0,1%
2.3 16V    1      0,1%      0,1%
2.3 DOHC 16V    1      0,1%      0,1%
2.3 DOHC 16v    1      0,1%      0,1%
2.3 R4 DOHC 16v    1      0,1%      0,1%
2.3 R4 Lima    1      0,1%      0,1%
2.3 V6 Koeln    68      7,4%      7,4%
2.4EFI V6 Koeln    3      0,3%      0,3%
2.6 V6 Koeln    3      0,3%      0,3%
2.8 V6 Koeln    25      2,7%      2,7%
2.8EFI V6 Koeln    2      0,2%      0,2%
2.8i V6 Koeln    19      2,1%      2,1%
2.9 Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9 Cosworth BOA    1      0,1%      0,1%
2.9 V6 24V (BOB) Cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9 cosworth    1      0,1%      0,1%
2.9 v6 12v    1      0,1%      0,1%
2.9EFI V6 Koeln    40      4,4%      4,4%
3.5 V8    1      0,1%      0,1%
4.0 V6 Koeln    1      0,1%      0,1%
4.0 V8    1      0,1%      0,1%
5,4 V12    1      0,1%      0,1%
5.0 16V    1      0,1%      0,1%
5.0 V8    1      0,1%      0,1%
??    1      0,1%      0,1%
B230FT    1      0,1%      0,1%
B5234T    2      0,2%      0,2%
RS2000    4      0,4%      0,4%
RS2000 16v    1      0,1%      0,1%
Remontik    1      0,1%      0,1%
Vx    1      0,1%      0,1%
brak silnika    27      2,9%      2,9%
Komentarze

super

a najciekawiej prezentuje sie rozklad silnikow w Taunusach... :P

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-18 20:10:01]


Pinto1.6

kto ma jeszcze w swoim capri kenta 1.6 ?

Arni12 [2003-02-18 20:22:24]


Drogi Webmasterze....

Obawiam się, że nieco nie zrozumiałeś uwag tetryka.
Spójrz wyżej na rzeczoną statystykę wygenerowaną przez system w oparciu (podobno)o NOWE WPISY. http://www.capri.pl/club/stat-cars.php
I zauważ, że oprócz 4 szt. 2000R4 Pinto masz zaraz nad nimi 2 szt. "2000R4" (bez "Pinto") oraz 1 szt. "2.0R4" (chyba że ktoś w ten sposób zaznaczył Zeteca albo DOHC z Sierry/Scorpio).
A moim skromnym (słyszałem że tego nie da się pogodzić) zdaniem winno być 7 szt. 2000R4 Pinto i obok odpowiedniej wreszcie długości słupek.
Tak więc wniosek pozostaje jak poprzedniej korespondencji.

Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-19 11:37:38]


Święta racja

Rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi, i moje tłumaczenie było mało związane ze stanem faktycznym. A ten wygląda tak, że przy deklarowaniu silnika jest wybór "2000 R4 Pinto", jak i pole "inny", gdzie można wpisać cokolwiek. Wybór predefiniowanej opcji skutkuje w słupku "200 R4 Pinto", zaś reszta to radosna twórczość użytkowników w polu "inne". Czemu zdecydowali to tak wpisać to ja już nie wiem, przyjrzę się temu.
A stetryczenie raczej powoduje obniżenie spostrzegawczości, czego nie obserwuję :-)

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-19 19:45:43]


ja bardzo przepraszam...kto ma v8 w capri???

starrsky [2003-02-19 20:25:04]


Perana ma !!

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-20 21:34:21]


a moze by tak statystyka wieku naszych pojazdow....

bo jest rubryka wieku uzytkownikow...a o autkach chyba zapomnieliscie:)))
pozdrawiam

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2003-08-21 11:34:04]


Z wiekiem pojazdow moglby byc problem, bo nieliczne jest chyba grono wlascicieli, ktorzy znaja faktyczna date produkcji...

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie [2003-08-21 14:29:56]


w zasadzie jak mam silnik 2,9 na gazniku /badz gaznikach/ to nie ma dla mnie zadnej kategorii.:(

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-13 09:57:11]


jest kategoria - inny i wpisujesz 2.9 V6 gaźnik

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-14 20:13:50]


juz sobie poradzilem, dzieki, wyszlo mi ,ze mam x-packa /trzy dwugardzielowe gazniki/.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-09-14 20:37:32]


Apel stetryczałego skrupulata do PT Klubowiczów

Potwornie dużo się nam narobiło kategorii w statystykach posiadanych pojazdów. Apeluje o rozsądek i uporządkowanie zestawień, a ponieważ układa to automatycznie system, więc jedyne modyfikacje mogą nanieść jedynie sami posiadacze. A więc po kolei:
1. Granada Coupe także jest Granadą MkI, a Taunus P6 nie zmienia swej bryły niezaleznie od tego, czy jest to 12M czy 15M (to samo dotyczy P5 i P7 jesli chodzi o 17M i 20M).
2. System umieszcza przecinek i kropkę przed cyframi, stąd silnik "1,8" czy też "2.9" widnieją w statystykach wcześniej niż 1300 czy 1600. Nie byłoby tego problemu, gdyby wszyscy doprowadzili swoje wpisy do postaci "2800i", "2900efi". W efekcie nadal Pinto 2000 zapisany jest w trzech nieskomasowanych rubrykach, a w przypadku 1600 jest jeszcze ciekawiej.

W sumie większość stwierdzi, że niepotrzebnie się czepiam, ale występowania 35 silników w Capri nie przewidywał żaden z jego twórców.
Pozdro.

BTW. W zestawieniu Granad jest PRAWIE idealnie - gdyby jeszcze owe 2.8 i 2.9 zapisać jako 2800/2900, a 250CID jako 4100 to byłoby miooodzio.
:D

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-10-21 22:34:20]


ze statystyki wynika ze jest zarejestrowanych na stronie ok 250 capri....milo by bylo zobaczyc taka armie w calosci na jakims zlocie...bylby to chyba rekord swiatowy...:-)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-04 17:09:12]


Zakrzak to jest twój najlepszy pomysł ... masz rację zaje.. cie by to wyglądało..może

kiedyś....

Albi_Poznan [2004-05-29 22:59:22]


hehe thx..za poparcie..tylko kiedy to bedzie....:))..moje tez jeszcze stoi..i pewnie szybko nie wyjedzie......licze na gryzliny..ale nie wiem...
tylko sie wyrobic..:D

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2004-05-30 09:10:44]


1.0 r2 dwusów!!!
1.1 Valencia OHV

Kto ma takie cuda w Capri ????

jscoolg [2004-10-17 23:56:09]


no właśnie :)

Valencia z Fiesty czy Escorta to jeszcze pryszcz, ale z tym dwutaktem to już są jaja - głównie dlatego, że nie pamiętam benzynowego dwucylindrowego dwusuwa o pojemności ponad 900cc. Nie zapomniałeś o trzecim garnku?
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-18 00:08:15]


1.1 valencia miał Mysza w zółtym Mk2 ;-) 1.0 to niby 2.0 pracujące na 2 cylindrach w takim jasnoniebieskim tragicznie zapuszczonym Capri . Ale nadal zostało czterosuwem - coś sie chyba grabaszowi pomyliło

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-18 00:19:18]


nie no Mike jeden cykl zasysa paliwo drugi cykl wypluwa sasasasasa :P

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2004-10-18 11:57:12]


co do dwusówa

to tak ma 15 km i pali ok 0.5 litra oleju na 2 godziny?? jak go nazwać jak nie dwusów?? nie byl taki skonstruowany ale sie ztjuningowal po remoncie wykonanym przez poprzedniego wlaściciela....
nie denerwojcie sie tak niedlugo zniknie
ps. strasznie zapuszczonym??!!

grabasz [2004-10-18 21:57:24]


a nie ? :-) rób go do ładu rób ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-10-19 00:04:26]


zapuszczony

to ze nie widzial asfaltu od trzech miesiecy nie zanczy ze zapuszczony..... ;p spoko spoko jeszcze bedzie postarachem mazowieckich dróg :D

grabasz [2004-10-19 08:51:10]


prośba do Webmastera

Czy da się coś zrobić w dwóch kwestiach?
1.Choćby raz na pół roku porządkować i usuwać "wersje" typu 2.8 Cologne osobno od 2,8 Koeln, 2.0 Sierra od 2,0 Pinto, itp.
2.A ponadto koniecznie DODAĆ Escorty !!! Są Capri, Granady, Taunusy, Cortiny, ba - nawet jakieś jankeskie badziewia - a Escorta i Consula nadal brak :(
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-11-08 09:28:48]


Popieram zdecydowany brak E S C O R T O W

Endure [2005-12-17 13:50:37]


Starrsky : V8 w Capri MK1 ma nik inny jak Karol. 3,5 L Rover.
Piękna sprawa :)

CORONER Dokładna lokalizacja na mapie [2006-03-07 20:29:50]


Escortów dalej nie ma a w silnikach straszny bajzel.... :-P

Coroner - nie tylko

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-03-07 20:56:24]


mówisz - masz. Właśnie pojawiły sie Escorty ;-) co prawda silników w Escortach (hmm może sie tworzy tabelka?) jeszcze nie ma.

Moze zrobić jakąś liste do wybierania poza fabrycznymi ? I umieścić te kilka popularnych typów. Bo każdy inny tworzy całą kategorie ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-03-07 21:04:35]


Ja proponuje dodać jeszcze kilka typowych silników do wyboru w kategoriach (Np 2.0 R4 DOHC czy 2.9 V6 24V) zeby zmniejszyc czestość uzywania pola "inny" odnoszącego sie do silnika. A potem w statystykach wszystko z pola "inny" wrzucić do jednego wora.

Mysza liil (EM) [2006-11-19 08:24:57]


hej te tabelki chyba nie były dawno aktualizowane hm? tylko jeden taunus tc1 coupe hehe kiedy to było ?

rybagosc Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-16 23:38:22]


Raczej wszyscy posiadacze taunusów I coupe wypełniając tabelki zaznaczyli "taunus mk I" a jeden się wyłamał i dopisał samemu "coupe" ;) Ale faktem jest, że w statystykach panuje niezły bajzel. Jeden wpisał przecinek, inny kropkę trzeci dopisał coś jeszcze i pojawiło się tyle modeli i silników, że nawet Henry'emu się one po nocach nie śniły :)

szkodnik_wFe [2008-03-17 03:04:38]


Przydałby się tu jakiś porządkujący, fakt... Widać prawdę, że nic nie kłamie tak jak statystyka :)

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-24 17:12:30]


FAkt ;)))))

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-25 21:05:51]


Jest może opcja aktualizacja powyższych statystyk? Z tego co widzę są mocno nie aktualne. Widać to po najprostszych statystykach jak choćby:
Nasze samochody

samochód ilość procent
...
Taunus TC I coupe 1 0,0%
...

:)

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2013-01-13 17:28:50]


Statystyki są generowanie na bieżąco automatycznie.
"Taunus TCI coupe" to nie jest poprawny wpis - po prostu ktoś coś takiego dodał tworząc stronę samochodu, tak jak:
- Capri III '81
- Capri III 1987 UK
- Capri MK III
- Capri Mk II/III
- Capri Mk III
etc.
Strona edycji danych nie przewiduje wpisania rodzaju nadwozia.
Jeśli ktoś ma potrzebę publicznej onanizacji faktem, że ma "coupe" - to jest od tego pole "wersja".

Konar [2013-01-13 18:59:20]


"Statystyki są generowanie na bieżąco automatycznie" i przez to są auta liczone po kilkanaście razy :)

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie [2013-01-13 19:09:23]


Okey tylko pytałem :)

Konar co ty się tak zaraz pienisz, nikt nie potrzebuje publicznej onanizacji faktem, że ma "coupe" po prostu starałem się znaleźć pierwszy lepszy przykład.

Jeżeli wszystko się aktualizuje nie mam zastrzeżeń.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2013-01-13 20:44:26]


Ja się nie pienię :)
Wpienionego to mnie nie widziałeś :)

Konar [2013-01-13 20:51:21]