logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » ♠Zoggon♠ - Ford Taunus TC I 2.0 R4 YB Cosworth XL 1974 "Siernus"

♠Zoggon♠ - Ford Taunus TC I 2.0 R4 YB Cosworth XL 1974 "Siernus"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: ♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Taunus TC I 2.0 R4 YB Cosworth XL 1974 "Siernus"
Status: aktualnie posiadany (od 2004-04-02)
Aktualizacja: 2016-09-02 13:54:43

Podstrony

Ford Taunus mk1 Coupe 2.0 R4 T 1974

3.04.2004 → kupno Tauniaka, jak widać nówka nie śmigana.;-) W zasadzie można stwierdzić, że został uratowany przed pocięciem. Silnik 1.6 najprawdopodobniej w nim nie zostanie. Samochód będzie przerabiany mechanicznie ale nie wizualnie. Remont zacznie się już wkrótce...

25.03.2005 → wrzucam dziurawe fotki... silnik się zmieni...

18.04.2005 → dotarły najbardziej poszukiwane części... szybki boczne, prace powolutku posuwają się do przodu

10.2008 → skompletowe wszystkie potrzebne blachy. Auto trafiło do specjalisty od transplantacji.
Mam nadzieję, że ten prodżekt wypali. Z Escortem nie wszyszło. Może wyjdzie z Coupetą. Tak więc, ma to być Ford Sierra Cosworth RWD, która będzie wyglądała jak Taunus Coupe... W środku klatka, kubły, szelki, hydr. ręczny i inne a'la rajdowe pierdółki. Z zewnątrz oryginalny Taunus Coupe '09.73-'12.74. Mechanika raczej w standardzie. Zastanawiam się czy zakładać nowy winyl, czy odpuścić sobie zupełnie.
15.11.2008 → Klubowicz Mnisiek (prawdziwy wirtuoz migomatu) został dziś zaopatrzony w znakomitą większość gratów potrzebnych do skończenia projektu. Prace ostro idą do przodu :-)

27.11.2008 → Są dosyć lekkie kółka 15"x7"

05.12.2008 → zakupione elementy do konstrukcji 3 calowego wydechu. Rury i kolanka z kwasówki, złącze elastyczne i tłumik Remus (niestety będzie wieśniacka rynna z tyłu -nie do dostania z mniejszą końcówką).

12.12.2008 → Foteliki "Cosworth" :-)

13.12.2008 → Spawanie już prawie skończone. Jeszcze przednie błotniki, klatka i trzeba będzie zacząć to czyścić.

19.12.2008 → Pałer rura K&N/Samco :-)

30.12.2008 → Jest HKS SSQV 2 (będzie robić pssss, pffffff ;-) )

07.02.2009 → Auto wróciło ze spawania.

13.02.2009 → Wymienione łożyska kół tylnych.

14.02.2009 → Siernus odjeżdża na czyszczenie podłogi, gumowanie i konserwację

24.02.2009 → Samochód jedzie do piaskowania.

27.02.2009 → Podłoga wypiaskowana i pomalowana epinoxem.

28.02.2009 → Siernus trafił z powrotem do Mniśka na poprawki.

25.03.2009 → Siernus już po poprawkach, podłoga wypiaskowana i wymalowana epinox'em; i po konserwacji. Guma na łączenia firmy Normfest, i barany Würth oraz Teroson (ca. 2000zł)

11.05.2009 → Auto trafiło do lakiernika...

19.06.2009 → ...i coś robota się lakiernikowi nie pali, bo cóż... w międzyczasie trzeba zrobić kilkanaście bitych audi, bmw, i innych "szybkich" robótek. Dokupiony 3" tłumik środkowy, coby za głośno nie było.

15.07.2009 → Powrót od lakiernika po prawie 3 miesiącach. Nawet nieźle polakierowany.

18.07.2009 → Kosiarka w aucie :) -wielkie podziękowania za pomoc dla Remona oraz Curtisa

19.09.2010 → Dziś motorek po długim odpoczynku zagadał. Chyba będzie dobrze ;)

16.03.2011 → Chyba nie będzie jednak tak dobrze:
-puk puk
-kto tam?
-panewka :)

http://www.youtube.com/watch?v=0y5Siw32kAw

na 99% panewka... silniczek krokowy też trafiony (ISCV), szklanki co ciekawe zaczynają być lekko słyszalne kiedy silnik się nagrzeje. No to trzeba będzie piecyk wyremontować.

26.04.2011 → Dotarły wreszcie panewki ACL .75 na korbki.
Wymieniona przednia i tylna belka. Z tyłu wymienione gumy na wahaczach na Powerflexy.

09.08.2015 → Pierwsza przejażdżka z nowym dołem silnika (początek docierania)
Stado chińczyków siecze kapuste:
https://youtu.be/eBb7DscjPh8

10.08.2016 → Minął rok... nuda, nic się nie dzieje... Była jedna awaria... napinacz linki sprzęgła się rozpadł. Musiał zostać powiercony pas przedni celem poprawy chłodzenia. Niestety maska przednia będzie musiała też chyba dostać jakieś wyloty...

02.09.2016 → Dziury w masce i pasie przednim znacząco poprawiły chłodzenie.
Nowe uszczelnienia wałków rozrządu i już trzecia z kolei -tym razem porządna uszczelka pod dekiel spowodowały iż silnik w końcu jest suchy jak pieprz.

Komentarze

Qpe

Tylko nie poddawaj tematu rób go na cacko ...do zobaczenia na trasie ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-04-05 15:24:47]


tak trzymac coraz wiecej dziobow wyłania sie gdzies ze stodoł i to mi sie podoba:]
maska obowiazkowo czarny mat :D

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-05 15:33:47]


Trochę roboty

Jakieś 2 lata. A ten czarny kiciuś był w komplecie?
Taki śliczny dziobaczek, a tak go ktoś zaniedbał. Szkoda trochę...

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-05 15:42:48]


Stopień oryginalności - godny podziwu ! Mam nadzieje że nie rzucasz słów na wiatr i na prawde bedzie oryginalem ...


marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-04-05 16:03:29]


Ludzie kochani, gdzie wy wynajdujecie takie skarby!? Jestem pod wielkim wrażeniem. I na dodatek z winylem...

[2004-04-05 16:19:00]


fajny taunusik i kot hehehe
i niech szybko odzyska "sily witalne" :)

segal Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-05 16:36:36]


samochód, po kilku ładnych latach odpoczynku został wyciągnięty ze stodoły przez znajomego, który podobno na półce akumulatora znalazł szkielet kota, który kiedyś tam wykitował... wspomniany znajomy (który także ma Dziobaka Coupe) zamierzał samochód pociąć i wywieźć na złom... więc tak czy siak, dobrze, że się uratował... odnośnie oryginalności, to ponieważ w Capri mk1 zamierzam zainstalować duży i bardzo nie ekonomiczny silnik, to Taunus będzie zrobiony z tym silnikiem (1.6) który w nim jest... i służył będzie do codziennej jazdy, a Capri "do kościółka" w niedziele :)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-04-05 17:42:52]


niezly kolorek

BADBOY [2004-04-05 21:28:59]


faktycznie bedziesz go (od)budowal od podstaw, ale to sama przyjemnosc :]
zycze wytrwalosci (i szczescia w znalezieniu bocznych szyb:)

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-06 01:23:42]


dziurawy, zapuszczony, ale piękny jak to dziobak
żeby tak mieć jeszcze kasę....
Powodzenia.

PiotrekFCapri [2004-04-06 02:07:19]


moje 2 marzenie ;)

jesli zdecydujesz sie sprzedawac to nie zapominaj o mnie ]:->

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-06 09:51:05]


?y pitbul a co oznaczaja te rogi przy podpisie?
Tu juz chyba wiekszosc wie co one oznaczaja
od kiedy masz rogi ???

Zoogoon pozdro tez biore sie za taka scorupe w takim samym stanie Ciekawe kto pierwszy
BUAHAHAHA pozdro i zalatw mi ten kolektor
NARRA }:D

Q_Back [2004-04-06 16:49:37]


do Q_back'a

Q_back
?y pitbul a co oznaczaja te rogi przy podpisie?
odp.
znowu albo robisz z siebie debila albo ze mnie ]:->

Q_back
Tu juz chyba wiekszosc wie co one oznaczaja
od kiedy masz rogi ???

odp.
zdziwilbys sie chlopaku od jak dawna posluguje sie ta ikonka


Q_back

NARRA }:D

odp. jak wspomnialem na stronie

http://www.capri.pl/services/page.php?id=3fe977595e5e0

zostan przy Swoich rogach czyli }:D

ps.zastrzegac to sobie mozesz cos do czego masz praw.
i nie ripostuj wiecej bo sie pograzasz i Twoje komentarze robia sie zalosne.







♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-07 11:02:39]


Może ja i mam refleks szachisty po obiedzie, ale nikt przede mną tego nie zauważył... albo ja to jest bardziej zawiłe niż mi się wydawało: Zoggon, czy to aby nie jest wersja GXL??? Przecież ma listwy po bokach!

[2004-04-25 13:06:45]


GXL miala z przodu w atrapie dodatkowe okragle halogeny :)
chyba ze sie myle :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2004-04-25 18:13:04]


nie mam pojęcia :) znaczki mówią niby że to XL, listwy nie wiem, czy były tylko w GXL...

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-04-25 18:20:33]


Mylisz sie Hutch , wersje '74 (GXL i GT) nie miały już dodatkowych świateł w atrapie ...

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-04-25 19:17:56]


:)

kiedy nowe fotki ???

wytrwalosci w remoncie zycze ]:)

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie [2004-05-13 16:02:43]


mis: halogeny ktoś dosztukował... zastąpię je innymi lub poprstu wywalę,
pitbull: samochód stoi i będzie robiony dopiero po skończeniu capri, czyli prawdopodobnie w późnej jesieni...

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-05-13 21:45:28]


Zoggon, mis212 mówił o okrągłych w atrapie. Występowały w GT i GXL przed face liftingiem w 08/1973. Te u Ciebie może nawet są oryginalne.

[2004-05-13 23:09:58]


aaa... no tak nie zauważyłem...

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-05-13 23:15:35]


gratuluje

autko strasznie zaniedbane choć sam bym z przyjemnością kupił w takim stanie chwilowo odnawiam taunusa mk III ale ten model teżnapewno kupie powodzenia o odbudowi pozdrawiam

lukasz21 [2004-12-03 20:43:11]


coupe to coupe

Gratuluje zakupu i zycze Tobie jak i sobie (tez mam coupe-te do remontu) wytrwalosci. Pozdro

KNUDS Dokładna lokalizacja na mapie [2004-12-27 01:19:24]


mam nadzieje ze bedziesz go piaskowal :)

♠MAD♥DOG♠ Dokładna lokalizacja na mapie [2005-03-26 11:15:57]


A ja sie utwierdziłem w przekonaniu że go wyłowiłeś z rzeki :>

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-03-26 11:35:19]


Jak go wypiaskujesz to chyba nic nie zostanie :)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-03-26 12:19:07]


Coś tam chyba zostanie ;) no będzie co robić.

Piotrek PCK [2005-03-26 12:46:01]


POWODZENIA

Zogon - 3m sie i nie poddawaj. Mętalnie jestem z toba bo przede mna stoi to samo wyzwanie!!!! Teraz przynajmniej wiem ze nie tylko ja mam sporo roboty!! Jeszcze polatamy wspolnie naszymi kupetami!!

KNUDS Dokładna lokalizacja na mapie [2005-03-26 13:32:45]


no wreszcie cos zaczałeś robić rzy tej furze... mam nadzieje ze za jakiś czas będzie śmigał po drobach i zachwycał swą klasą... powodzenia w remoncie. pozdro.

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2005-03-27 21:33:10]


Wnioskuje po zdjeciach że jest w lepszym stanie niż Twoja MK1 , blacharskim ma sie rozumieć . W "komplecie" , taki zapuszczony wyglądał dużo gorzej :]
Jak już chromowałeś pokrywę zaworów , to mogłes dać tą starszego typu :]

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-15 10:25:39]


szczerze mówiąc to nie rozróżniam ich, a ta pokrywa nie jest oryginalnie od mojego silnika, dopiero muszę je obie porównać :-) Co do stanu blacharskiego, to cóż... narazie nastawiam się na odrobienie Taunusa, gdyż powtórny remont blach Capri zacznie się dopiero po skompletowaniu całości układu napędowego... trudno mi powiedzieć więc, kiedy (...kiedy będzie kasa...) to nastąpi, ale napewno nastąpi.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-15 10:30:45]


tak sobie mysle ze ,usial dlugo stac...i to w wilgotnym miejscu skoro go tak pozarlo :(
najlepiej byloby go wypiaskowac porzadnie i dopiero brac sie za spawanie
pozdro&powodzenia

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-19 08:30:56]


rdza??

przecież on wcale nie jest taki zły! widziałem dużo nowsze, w DUŻO gorszym stanie.
parę łatek i bedzie żył.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 08:35:59]


nie no nie gadaj skorodowany jest ale fakt sa o wiele nowsze lub byly i juz sie nimi golimy :)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-19 08:41:09]


prawda

wszystko co panowie mówicie to prawda ale jeśli auto ma być zrobione na cacy przydało by się piaskowanie, bo nie sądze żeby było robione na auto jeżdzące a po roku będzie się sypać POZDRO

adi4 Dokładna lokalizacja na mapie [2005-04-19 08:54:10]


auto będzie piakowane już niebawem. narazie zdzieram maty tłumiące, konserwacje, i gumę na łączeniach blach, bo ich piaskowanie zapewne nie ruszy.
pozdro.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 09:04:37]


Szybki

No widzę że poszukiwania przyniosły skutek "tylko" rok to trwało ja szukałem prawie 2 lata , miejmy nadzieję że z innymi drobiazgami nie bedzie tak trudno ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-19 19:38:46]


potrzebuję jeszcze tylko chromowanych listewek wokół tych szybek... i auto będzie 100% kompletne

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-04-20 08:36:55]


na 100% to ono jest w ogloszeniach :(

sprzedaj Kappe i dzialaj dalej Tauniaka

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2005-07-06 09:37:22]


Ruszyłeś co robotę Zoggon? Pytam bo chętnie przygarnę tą ćwiartkę co za drzwiami stoi;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-19 22:21:00]


a ile dasz za tą ćwiartkę?;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-20 13:06:03]


jak teraz tak patrzę na początkowy stan tego tauna to myslę że szkoda że takim nie można jeździć na codzień gdyby mechanika była oka
jeszcze z tym rozbitym halogenem z przodu, no po prostu miodzio

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-20 13:12:17]


no i wnętrze wymiata, jak gdyby ktoś w środku umarł

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-20 13:13:32]


no wlasnie fajnie to wyglada takie troszku obstrupaciale w tym kolorku :)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-20 13:24:52]


Oooo, czuję, że telefon dzwoni;) Pogadamy, jak Cię z KONIkami nawiedzę. Generalnie, jak się okaże,że mi będzie potrzebna, to się na pewno dogadamy. Zapewne przyjadę do Ciebie w drodze powrotnej z dziobem na lawecie więc coś już bliżej będzie wiadomo.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-20 13:28:16]


nie wiem czy się dogadamy... w oldcars.de ten elemencik kosztuje około 1600zł + transport... u mnie raczej byłoby drożej :-) pytałem z czystej ciekawości ile byłbyś w stanie zaoferować za taki element. Mój oczywiście nie jest na sprzedaż. Polowałem na niego równiutkie 2 lata. Jak skończy się kompletowanie tylko i wyłącznie oryginalnych blach do tego Dziobaka, to zacznie się spawanko
pozdro :-)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-20 16:19:27]


Super że wogóle jest osiągalny:) Powiedz mi, co z blachowni nie jest dostępne w takim razie? Na rzeźbienie których elementów się nastawiać?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-20 22:25:05]


teoretycznie wszystkie części są dostępne poza sekcjami podłogi i górnymi elementami słupków, nigdy też nie widziałem np. dachu. Jeśli chodzi o oryginalne blachy to najczęściej spotykane są klapy, maski, drzwi, progi i błotniki przednie. Rzadziej elementy pasa przedniego, i tylny zewn. Najbardziej niespotykane są błotniki tylne (niem. seitenwand), pas tylny wewnętrzny itp. itd.
Można taniej trafić oryginalne blachy Fordowskie, ale to są dłuugie miesiące poszukiwań. Z zamienników polecam progi Kolkkera, również reparaturki błotników są dosyć dobrze wykonane. Natomiast pasy przednie, tylne, narożniki to nie tyle blacha gotowa do wspawania, co materiał na taką blachę. Wymagaja dopracowywania. Po zdarciu szpachli będziesz wiedział czy element warto ratować, czy nie. Jeśli znasz kogoś lub sam potrafisz spawać np. reparaturkę na styk i nie ściągać blachy, to staraj się ratować.
Pozdro.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-20 23:52:36]


Reperaturki na styk? Nie wyobrażam sobie inaczej. Do tej pory większość elementów robiłem z blachy ale ich koszt i tak jest gigantyczny więc jeżeli będą dostępne nawet w Euro to raczej nabiję komuś bajtlik a poskładam to na gotowych blachach. Kiedy planujesz w końcu jakieś migomatowe ruchy?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-21 00:02:23]


narazie Escort będzie spawany, mam nadzieję w przyszłym roku uruchomić cossiego, później może Transit a później Coupeta
pozdro

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-21 13:03:52]


z tym kotem na masce to prawie jak jaguar :D

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-05 15:26:51]


"prawie nówka" dostaje powoli nowe życie;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-06 09:48:23]


Trzymam kciuki za ten projekt, ale musi być dobrze, dobry chirurg z doświadczeniem się nim zajął :)
Jeśli tylko CBA go nie zamknie za kopertówy przed końcem operacji to pacjent będzie żył ;).

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-06 10:46:04]


Ten tunel to wygląda jak podłokietnik na stałe ;-)))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-06 11:12:22]


Mike, gdzieś tego Borga trzeba upchnąć;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-06 12:49:24]


Nareszcie Zoggon coś ruszyło. Pamiętam to z czerwoną czapką:) Kibicuję :)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-06 13:08:30]


Zdradźcie co tam jest wspawane ;) Sierra?

Konar [2008-11-06 17:17:20]


Toć napisane w opisie strony :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-06 17:45:33]


O masz, no racja :)

Konar [2008-11-06 17:48:05]


glupio troche wyglada tc1 na mcpersonie ale wazne zeby dzialalo.powodzenia

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-06 18:12:12]


Eeee tam, zamknie się maskę i będzie git:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-07 02:03:31]


tylko, ze z tego co wiem maska ma być otwierana na bok, bo inaczej coś tam nie pasuje....

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-07 06:21:45]


baa,bo to w ogóle ma być skoda:))))))))))))))))))))))))))

Mnisiek liil EM [2008-11-07 08:01:54]


a do czerwonego dekla trzeba będzie otworzyć klapę bagarka.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-07 08:12:26]


widze ze auto z dawcy igieł zaczyna byc "igła sztuka" :))

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-14 12:23:17]


;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-21 08:11:17]


łłooo... widzę na ostro się to ruszyło, ciekawe czy będzie opcja jazdy na wprost, czy cały czas bokami ;)

spaf_x Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-21 09:41:29]


ze względu na geometrię na bank na wprost:) ze względu na silnik, to już tylko kwestia umiejętności właściciela;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-21 11:27:50]


co do umiejętności właściciela, to już jednym autem (należącym obecnie do Bobika) rów zwiedzałem... tym wolałbym nie ;-)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-21 12:21:36]


Proponuję aby bobik wywiercił Ci dziurę w suszarce, wtedy prawdopodobieństwo spadnie :P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-21 14:00:21]


Miało być tak pięknie, ale się Mnisiek z Zoggonem pogniewali i tyle zostało:/

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 11:21:23]


Zawsze wiedzialem ze Mnisiek troche nerwowy jest ;) Ale zeby az tak? Nie da się tego pospawać? ;(

Mysza liil (EM) [2008-11-23 11:22:53]


sciemniacze, wkretacze:) a ostatnia fotka na stronie wcale nie pokazuje tego elementu nowego do wymiany......:) eech - jak dzieci;)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 12:57:23]


Ech Atom, widzę że wolisz poważne żarty :P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 13:13:31]


a nie lepiej Taurra? tak mitologicznie :P

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-23 13:20:39]


Jak on teraz wygląda:)
Szkoda, że dziś nie miałem aparatu....

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-27 20:36:24]


fajne felusie - tylko takie te ramionka cieniutkie - nie ukre pan kapsli zobreczy jak zacznie to mileic;) kibicuje - podoba mi sie ta inicjatywa!

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-11-27 21:06:44]


najlepiej to i tak wygląda na pierwszych 4 zdjęciach. nic tylko wsiadać i jazda na miasto

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-11-28 08:23:00]


do odbioru na koniec przyszłego tygodnia :)

Mnisiek liil EM [2008-11-28 09:10:52]


Początki są trudne a koniec ...

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-13 01:42:36]


a koniec kosmiczny :O jak dla mnie pełen respect :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-13 21:29:12]


szczęka opada:)

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-13 21:49:16]


będzie dobry zabijaka :)

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-13 22:22:45]


piękna robota

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 01:15:14]


ja chcę to samo. Zazdrośnie podglądam. powodzenia!!

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-14 03:37:42]


jak wam się to udało spasować...??! Jestem pełen podziwu, chciał bym kiedyś zobaczyć, te cztery pazurki w akcji ;]

spaf_x Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-14 12:26:12]


Ile % ze starego auta zostało?? 15?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 13:07:39]


Chciał czy nie chciał, to nadal jest to samo auto ;)

Mysza liil (EM) [2008-12-14 13:18:37]


dredzioch (miker) nie ma co tak liczyć, ile procent było, a ile zostało... ot po prostu elementy czy części zużyte wymienia się na nowe;) tak jak np. klocki hamulcowe ;)
z resztą... jakiś spory % auta się utlenił:). Można było wstawiać wątpliwej jakości reparaturki, wtedy by zostało więcej % oryginalnych blach... ale nie w tym rzecz chyba;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 13:39:44]


Ale ja nie mam w żadnym wypadku pretensji:) Tak tylko pytam:) Mi się podoba - dziobaki najlepsze są bez ozdóbek, listewek, znaczków itd.:) Jak dla mnie masakra, no i jest szansa, że nie będzie za dużo szpachli. Szkoda, ze nie ma fabrycznie nowych błotników z nalotem rdzy.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 13:43:56]


Jak to nie ma? A tylne to co? A drzwi to co? A tylna klapa inaczej? :D Elementy są fabrycznie nowe, nalocik jak ta lala ;)

Mysza liil (EM) [2008-12-14 13:56:53]


Akurat myślałem o przednich. A Ty Mysza nie siedź przed kompem tylko szukaj wtyczek dla mnie.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 13:58:12]


w sumie tez mnie taka refleksja naszla... :)

ile tam jeszcze dziobaka zostało w sensie nie faktycznym a ideologicznym :))

bo w sumie jesli bedzie prowadzil sie jak sciera to chyba nie bedzie w nim czuc tego klimatu "walki" z samochodem... :)
zastanawiam sie po prostu nad granicą pomiedzy modyfikacją fabrycznych czesci na sportowe, o innych parametrach tak aby samochod mial inna specyfikacje prowadzenia a zmianą calego spodu na inny woz. :)

tym nie mniej projekt swietny i oby takich wiecej, i nie moge sie doczekac aby zobaczyc co to bedzie potrafilo :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 14:30:35]


Kibicuję wszystkiemi rencami i nogyma :D
Brawo chłopaki :D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 14:36:38]


wg moich osobistych obserwacji i odczuć Sierra prowadzi się ogólnie dużo lepiej niż Taunus (nie miałem okazji jeżdżenia taunusem z idealnie zrobionym zawieszeniem). Osobiście mam dosyć tej "walki" z autem żeby jechało tam gdzie ja chcę, a nie tam gdzie akurat się mu podoba. Gust mam taki, że oczywiście dziobak podoba mi się o niebo bardziej niż Sierra, ale mechanika w Sierrce cosworh to raczej nieco lepsza opcja niż Taunus, to też w zamierzeniu z zewnątrz ma to być 100% oryginalnie wyglądający Dziobak, jednak robiony jest w ten sposób, żeby jeździł pewnie, dobrze trzymał się drogi i nie latał przy większych prędkościach.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 15:15:50]


po prostu trzęsiecie portkami przed pucharem :P

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 15:19:56]


jestescie przekoorwagenielni... szacoon. az sie chyba mykne do was po jakas sroobke coby pretekst byl do obejrzenia na zywca...

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-14 16:48:59]


Taki ściernus prowadzi się jak nic innego na świecie, poza tym Taunus pozostaje Taunusem tylko z innym zawieszeniem i silnikiem co według mnie jest dużo sensowniejsze niż wkładanie silnika z dużą mocą w oryginalne blachy, zawieszenie i hamulce.
Oczywiście jestem za zachowaniem wszelakich zabytków w oryginale ale niektórych po prostu się inaczej nie da uratować np:mojej sciernusowej 17:)))))))))))))
Aha,no i pozostaje widok kierofffffcccuufff w wyigłowanych nowych furach na skrzyżowaniu ze szczeną na kolanach :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).

Komu jeszcze wstawić podłogę:)))))))

Mnisiek liil EM [2008-12-14 19:01:58]


mi mozesz wstawic boczne blachy zamiast szybowe i drzwi od dwa de:)

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-14 20:18:10]


widze ze bedzie konkurencja dla capri krauziego... ale pamietajcie ze nie tylko Przemek kombinuje... A jak pokazuje historia wygrywają czasami autka które "nie powinny wygrać"

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-14 20:36:53]


Jeszcze potrzebny jest lacznik pomiedzy siedzeniem a kierownica... a tu krauziego bedzie ciezko pokonac

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-14 20:45:07]


Potrzeba trochę deszczu na torze ;)

Mysza liil (EM) [2008-12-14 20:54:28]


Będziewa modły odprawiać na polu namiotowym

PSIAŁA [2008-12-14 21:08:33]


Moze siatka ogrodzeniowa go wyhamuje zanim przyfrunie z toru na camping?

Mysza liil (EM) [2008-12-14 21:19:32]


Chciałem zauważyć, że niewiadomo czy to 2,0T...działa :P
Żart, ha ha ha.
Wiem że działa, jak go głaskałem to coś tam już mruczał, coś w stylu "dokopie wszystkim" albo "rozpi.... wszystkich" :D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 21:32:08]


Mysza trza się rozbić jak najdalej od toru.Jeszcze za jakimś drzewem bo namiotu szkoda

PSIAŁA [2008-12-14 21:39:39]


Może domek na drzewie z tarasem trzeba zmajstrować ?:D

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-14 21:45:17]


Domek na drzewie jest z deka niepraktyczny bo ciezko zainstalować kibel. Pozatym na campingu to sie po równym nie da chodzić, a co dopiero po piętrach...

Mysza liil (EM) [2008-12-14 22:10:04]


Jesteś na tyle wysoki,że wystarczyłoby złapać się za gałąż i jesteś już w domku na drzewie

PSIAŁA [2008-12-14 22:18:52]


nie no , scenka opłaada

Kuki.vel.Krzak Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-12-15 10:40:55]


Kibicuję i trzymam kciuki obu rąk, żeby TEN projekt się w końcu zrealizował... Fajny pomysł i ciekawie będzie wyglądać dziobak w finale PC :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie [2008-12-16 21:46:26]


uwielbiam takie projekty - a szczegolnie nie dajace zadnych oznak na zewnatrz - np. mniskowy P6:) najlepiej - siedzonka jak tapczan, majtkowy kolor, kremowa felga a nikt mu k....wa nie moze dac rady w trasie:)

by the way...... nie macie poczucia ze ludzie parkujacy sierry pod warsztatem mniska musza odczuwac zajebisty dyskomfort psychiczny do do bezpieczenstwa podlogi w ich mobilu?:D

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-31 21:27:19]


Dlatego każdy z nich parkuje tam sierkę tylko raz.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-31 21:33:10]


yyy,...........dwa razy:) - pierwszy i ostatni:)
pozdr! chwala za takie projekty!

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-01-31 22:36:25]


"living dead" czekamy na dalsze postepy w pracach!

szalony Dokładna lokalizacja na mapie [2009-02-01 20:58:59]


Co tam z projektem do przodu ...?
Pozdro.

nietykalny Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-23 11:55:05]


kombinuję kase na malowanko

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-04-23 13:30:47]


jakos skromnie ten silnik wyglada :D

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-19 09:24:17]


z innej perspektywy wygląda na nieco większy:

,


i od razu sprostowanie: to różowe na turbince to wcale nie jest bluzka Dody ;)

zygzak_wFe Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-19 10:28:46]


Bluzka Dody, nie bluzka Dody - nieważnie co, ale robi robotę - alternator podwiązuje do silnika :)

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-19 12:51:15]


Kurde.
Panowie jest mały ZONK.... nie wiem jak to się stało, że przez cały proces spawania i malowania tego pojazdu, nikt (włącznie ze mną) nie pomyślał o jednym istotnym szczególe.
Tak dziś stałem, oglądałem i czegoś mi brakowało pod tą maską.
No i... ...nie ma gdzie akumulatora postawić -półki pod aku. dizajner nie przewidział :-P

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-19 14:04:52]


No to będzie miał półkę przykręcaną albo w bagażniku aku wyląduje :), możesz zastosować patent Trójkata i postawić aku na belce miedzy chłodnicą a atrapą :)

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-19 14:12:17]


Ale tu się chyba nie zmieści, w capri jest dużo więcej dzioba niż w dziobaku :)

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-19 14:13:29]


Ja proponuję bagażnik.

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-19 14:14:44]


zdecydowanie bagaznik

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-19 14:17:41]


dokładnie, ja też mam aku w bagażniku i jest zajebiście :D

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-19 14:52:40]


A że tak głupio spytam ta ścierka nie miała aku?

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-19 18:07:44]


sierrka ma aku na podszybiu niemalże a tego elementu z tego co widzę nie przespawano

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-19 19:49:02]


bagaznik zrobi robote ;)

Mysza liil (EM) [2009-07-20 01:47:57]


Dachowy ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-20 02:27:18]


"19.09.2019 -> Dziś motorek po długim odpoczynku zagadał. Chyba będzie dobrze ;)" az tak dlugiego przestoju chyba nie planujesz :D

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2010-09-19 19:08:45]


już się poprawiłem;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-09-19 22:08:31]


16x7. Narazie po szkiełkowaniu. OZ-tów już nie ma.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 11:11:02]


po proszku, teraz żmudna polerka

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-22 18:49:19]


Wiem z własnego doświadczenia że właśnie polerka PO PIACHU jest żmudna i ciężka. Tyle że felgi masz z tych twardszych więc możliwe że nawet po piachu większych wżerów nie będzie :) Powodzenia!

szalony Dokładna lokalizacja na mapie [2010-11-24 21:25:22]


problemów nie będzie, bo nie było piachu tylko szkło... gorzej będzie z zeszlifowaniem tego proszkowego lakieru, bo się zbytnio nie dogadałem ze specami w lakierni
dzięki, pozdro

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-24 22:41:40]


hehehe kolejna, ale może już ostatnia, próba charakteru - GRIND 'EM ALL !! :P

bad ass boy [2010-11-25 00:05:47]


Charakteru Przemka? Ja to się wogóle dziwię, że pół świata nie wysadził w powietrze ze niektóre akcje.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-25 00:44:38]


Ten projekt jest mega zaje...., chylę czoła, czekam jak zostanie skończony i ten piękny taunus wyjedzie na drogę/tor :)

kicok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-25 16:17:42]


Człowiek "Polerka"; znany także jako "Zła Dupa Chłopiec" daje popis mistrzowskiego władania kątówką.
Felga w trakcie szlifowania.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-11-25 19:18:13]


Ciężka sprawa to szlifowanie. Mozolnie to idzie.
Dziś wpadliśmy na pomysł jak szlifować felgi przy pomocy Forda Sierry :)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-07 22:29:43]


uwazajcie tylko zeby wam łap nie pourywało ;p

mefcios Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-08 12:54:58]


Zawsze się zastanawiałem jak się poleruje takie powierzchnie.
Teraz kiedy to już zobaczyłem przestałem się interere :|

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-08 14:40:00]


wstępnie przepolerowane...
teraz dopucować trzeba
ufff.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-15 23:58:04]


finito

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-24 10:06:13]


a fe, straszne sa, jak nie chcesz zrobic sobie siary to mi je oddaj :P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 10:15:53]


FAJNE! Kiedy zalozysz na Siernusa, bo jestem ciekaw jak to sie komponuje?

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 10:27:57]


fele są w klimacie auta :) rewelka.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 10:34:13]


czy to jest jeszcze malowane bezbarwnym lakierem czy już bo się zastanawiam czy to nie zaśniedzieje

rafal81 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 12:26:10]


choruje na te koła... zajebiste!

Krayczek Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 12:48:34]


rafal81 - polerowane aluminium chciałbyś przykryć klarem? ZAPOMNIJ!

Nie zaśniedzenie zapewnia wypolerowanym felgom tylko regularne przepolerowanie, tyle w temacie.

szalony Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 16:08:51]


przypuszczam że sprawę załatwia nałożenie na wierzch wosku i przetarcie raz na czas świeżym woskiem żeby zebrać brudy i nabłyszczyć

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 17:15:26]


Spokojnie można to pokryć klarem tylko wcześniej trzeba zmatowić ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-24 17:27:19]


No malowanie klarem raczej odpada, nawet jeśli udałoby się je bez matowienia psiknąć, to założę się, że w krótkim czasie lakier zacząłby odłazić całymi płatami.
Postaram się w weekend założyć koła na przód. Na tyle -jak tylko dorwę jakieś oponki. Zauważyłem, że ciężko jest naprawdę zrobić z alu idealne lustro. W pewnym momencie dochodzi się do takiego etapu, że delikatne przetarcie powierzchni nawet bawełną powoduje powstawanie rys widocznych pod pewnym kątem. Zasadniczo są to felgi, narażone podczas normalnej exploatacji na kamyki, kurz, brud, pył z kolcków hamulcowych, to też nie będę doprowadzał do przerostu formy nad treścią. Jakby to miał być exponat w muzemum, to możliwe że możnaby siedzieć z lupą jeszcze tydzień i dopracowywać jakieś tam mikroskopijne niuanse. Obecny stan mnie zdecydowanie zadowala. Podczas exploatacji raz na 2 tygodnie ściereczka i pasta tempo i powinno być dobrze.

Z tego miejsca ogromniaste podziękowania dla Darka (Honeyspidera) -złej dupy chłopca za kompleksową pomoc przy polerce felg.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-24 19:47:46]


Tak Przemku, próba uzyskania idealnej powierzchni pogło by się skończyć przetarciem felgi na wylot;D
Oczywiście żaruję z tym klarem, na gołe alu nawet po zmatowieniu to kiepski pomysł, sprawdziłem to na własnej skórze. Mam w Zapie masę polerowanego duralu i gdzieś trzy razy do roku je przecieram pastą (reklama) Automax, tempo jest za delikatne. To wystarcza dla utrzymania pięknego blasku.
Nie rozumiem tylko tego fragmentu z kamieniami. Czy mam rozumieć, że będziesz tym jeździł???? ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-24 20:08:27]


Ja polecam paste autosol. Moje RS'y byly tym robione finalnie, no i wlasciwie wszystkie chromy na moim aucie, sa konserwowane i nablyszczane ta sama pasta.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 20:42:18]


Najlepsza pasta jaką miałem to była zielona pasta polerska ze starych dziadkowych zapasów..dzisiaj już chyba ciężko coś takiego dostac?

Kilgore [2011-01-24 21:23:07]


Chodzi Ci o taką w zielonej metalowej tubce ?

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 21:40:30]


Jeszcze parę lat temu kupowałem pastę polerską o żądanej gradacji wyrabianej na łoju zwierzęcym, bez żrącego amoniaku obecnego w większości past polerskich (chyba tylko 3M i Farecla są bez).
To był dopiero luksus polerowania, aż miło...

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-24 21:41:43]


Kilgore, zielona pasta z dziadakowych zapasów to zapewne taka sama którą mam ja i służy ona docelowo do polerowania zaworów.

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-24 22:28:28]


Ta zielona pasta to taki wałek średnicy 50mm. Służy do polerowania na twardych filcach. Mam też białą, ta jest przeznaczona do stali nierdzewnych.
Do polerek przemysłowych zaś stosuje się krążki bawełniane nasączane zawiesiną tlenku gliny lub proszku diamentowego. Bawełniane polerki działają przy dużych prędkościach liniowych skrawania i te dopiero robią robotę ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-25 00:39:19]


bawełniane polerki te przemysłowe mają tą wadę, że jak się człowiek zapomni i przez sekundę za długo przytrzyma alu polerowane w jednym miejscu, to się alu potrafi przytopić -widoczne są takie minimalne załamania.
Co do past polerskich to na rynku jest ich dosyć duży wybór. Wystarczy pójść do lepszego sklepu z materiałami ściernymi i można kupić pasty do polerowania wstępnego, wykończeniowego. Do stali nierdzewnej, kwasoodpornej. Do stopów -mosiądz, srebro, alu itp. itd. Na ogół występują w "cegłach". Odnośnie kolorów to też zależy od firmy i zastosowania pasty. Nierdzewke polerowałem swego czasu różowym Pferdem. Alufelgi pastą niemieckiej produkcji (nie pamiętam nazwy) beżowego koloru -38zł/kg. Mając dostęp do profesjonalnej polerki flanelowej lub bawełnianej takiej jak ma Darek można sobie odpuścić polerowanie pastą wstępną.
My z Darkiem zaczęliśmy po szkiełkowaniu i malowaniu proszkowym papierem 120, następnie 240, 320, następnie polerka bawełniana, filc i ponownie bawełniana mała do dopracowania.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-25 19:58:17]


Da się polerowane alu pomalowac klarem --- ale większość klarów niestety z czasem żółknie od słońca .... są też specjalne, które mniej zżółkną -- ale ogólnie pomysł kiepski... fabrycznie były tak malowane ATS 3 ramienne - tj. polerka na tokarce + klar i to się całkiem dobrze trzyma , ale każdy kamyk = zaśniedziałe pod lakierem miejsce i w konsekwencji trzeba całą polerować ;-)


Po jakimś czasie alu pomalowane klarem wygląda tak :

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-01-26 03:56:39]


Tak tu straszycie z tym klarem a ja mam już prawie wypolerowane wszystkie aluminiowe listewki i teraz mam dylemat...
a jeśli chodzi o felgi to przed zrobieniem bym na nie nie spojrzał a teraz są zaj...ste przede wszystkim przez tą pracę włożoną w nie sam miałem chrapkę na polerowane ranty ale tak jak pisałeś mój też nie idzie do muzeum czy na wystawę.
Pozdro.

nietykalny Dokładna lokalizacja na mapie [2011-01-26 18:14:35]


no i skarbonka pękła teraz naprawa cosiary około 10 tys. zł
spółczuje
pozdrawiam

Łukasz Krauzowicz [2011-03-17 07:14:56]


turbo diesel;) mimo to mam nadzieje ze zobaczę to autko w tym roku na jakimś zlocie,
powodzenia w pracach!

MichałPoznań [2011-03-17 11:28:53]


Założę się, że panewki to 2,0 OHC ;D Z uszczelek będzie Ci potrzebna ta pod miskę plus szlif wału jak jest co szlifować i ogień. Myślę, że Zoggon coś urwie z tych 10 tysi ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-17 13:19:57]


czyli 1 tys. na silnik, 9 na picie :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-17 13:32:41]


Szklanki mozna rozebrać i wyczyścić. Jak nie wiesz jak je rozebrać to napisz kiedy na gg, wytłumaczę;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-17 13:41:23]


pamiętajcie ze cossworth nie lubi oszczędnych napraw to silnik wyczynowy a nie polonez
ja tak złożyłem swoją cosiare i tylko się nawkurwiałem żę kopci że nie ma mocy itp. o powrocie z pucharu 2009 na lawecie nie wspone
na dzień dzisiejszy mam wpompowane w silnik kupe szmalu ale bynajmniej jestem pweny jego niezawodności
pzdrawiam i życze jak najlepiej aby fura bokiem latała

Łukasz Krauzowicz [2011-03-17 15:42:17]


Zoggon, w mojej zaprzyjaźnionej szlifierni leżą 3 sztuki kutych tłoków do coswortha na pierwszy nadwymiar, za śmieszne pieniądze. Jakby co - daj znać, pogadam.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-17 15:44:32]


na niczym się nie będzie oszczędzać... było to wkalkulowane w ryzyko... Silnik kuleje. Zrobi się go na materiałach dobrej jakości i koniec. Szklanki pójdą nowe cały komplet. Zastanawia mnie tylko narazie czy robić szlif wału (o ile będzie co szlifować) czy rozbierać wszystko i robić od A do Z.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-17 16:19:12]


rozbieraj wsystko a wtedy silnik ci sie odwdzięczy
jakbyś potrzebował szlifierni to dam ci namiary na szlifiernie w gdańsku robią wszyystko i mają doświadczenie w coswortah. ja za szlif bloku i szlif gładzi bloku pod głowice zapłaciłem 400zł

Łukasz Krauzowicz [2011-03-18 07:27:34]


Bynajmniej to nie przynajmniej... Prosze, zainstalujcie spell checka...

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-18 10:10:55]


Odbiegnę trochę od silnikowego tematu. Tak patrzę i jestem ciekaw czy dobrze widzę: czy cały przód z fragmentami podłużnic jest od Ściery ? Po prostu dostawiony przód od pasa przedniego do grodzi kabiny?

Zły wujek Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-18 20:01:15]


Zły wujek nie tylko przód, ale cała skrócona o 3cm podłoga pochodzi od Sierry. Od przedniego wzmocnienia/belki aż do wnęki na kolo zapasowe.
http://www.capri.pl/image/car/595/2762/115119

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-18 20:05:04]


Dlatego auto się zwie "Siernus"

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-18 20:18:37]


Myślałem że tylko fragmenty: zawias itp...
Ja mam trochę inny plan. Wstawić zawiechę od E30 ale bez podłogi (tylko zawiasy itp). BYłem ciekawe jak przystosować nadkola do kielichów :)

Zły wujek Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-18 20:26:47]


Wujek jak bedziesz takie coś robił to mam przedni stabilizator od E30

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-18 21:08:20]


A ja myślałem, że tylko Papież jeszcze nie zagłębiał się w szczegóły tego projektu ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-18 21:22:56]


Bardzo błyskotliwa uwaga Zapek :)
Mishq - to dosyć mocno odległy projekt.

Zły wujek Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-18 21:32:32]


Zanim wstawisz cos od e30 to glowe z dupy wyjmij

Mysza liil (EM) [2011-03-18 21:39:53]


hehe to równie błyskotliwe :)
Przepraszam Zoggona za bajzel w komentarzach.

Zły wujek Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-18 21:43:23]


sorry, ajm druónket end ajhejt biemdabljó ;)

Mysza liil (EM) [2011-03-18 21:45:03]


Hehehe - Zły wujek - należy Ci się order złotego dzwoneczka :D

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-18 21:53:12]


E30 i Sierra czy Scorpio to ten sam układ zawiechy i dlatego trzeba robić przeszczep 'pa wsjem'. Do Capri wystarczy przeszczepić elementy, bo ma karoserię konstruowaną pod przód na McPhersonach. Taunus ma z przodu kołyskę z podwójnymi wahaczami i zupełnie inny układ przenoszenia obciążeń - wszystko idzie w podłużnice, a w Capri czy w E30 - w kielichy.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-18 22:11:21]


ale smiglo wzgledem owalu jest politycznie niodpowiednie

Mysza liil (EM) [2011-03-18 22:25:29]


beemki do jazdy na codzień są bardzo fajne :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-19 03:00:49]


No zatkało mnie!! I chyba chwilę będę zatkany!

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-20 20:22:21]


Powoli można zacząć patrzeć w stronę BMW, ponieważ buraki, od pewnego czasu przesiadają się na Audi. :P

Zoggon... fajnie to kierwa wyszło panie :)

bad ass boy [2011-03-20 20:23:08]


faak...meen...ja pie..ole bajecznie:[ ]

bon [2011-03-20 20:26:18]


pełne WOW!!!!!!!!!! może to nie taunus ale jest zajebisty, bardziej niż pasztet

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-20 20:27:02]


Jest ojapierdylę! Zrob ten silnik, doczysc zbiorniczki pod maską do białości żeby nie psuly smaku całoksztaltu, i jest naprawdę zajebiście!

Mysza liil (EM) [2011-03-20 20:34:07]


Kurwunia , normalnie nie trawię innych kierunków jak oryginał, ale tutaj chylę czoła

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-20 20:40:15]


jest obłędny...nie...jeste prze-k***a-mega-zajebisty...

2 zbiorniczki wyrównawcze?

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-20 20:50:29]


jeszcze muszę wymienić albo odnowić klosze tylnych lamp, dorobić szkło prawego lusterka, pomodzić kilka rzeczy we wnętrzu, co najważniejsze zrobić remoncik silniora, zregenerować elementy zawieszenia (wymiana tylnej belki (obecna jest zgięta -nowa już czeka), poliuretany, szkiełkowanie, malowanko proszkowe w 7 odcieni różu, nowe tarcze hamulcowe na przód i takie tam pierdoły... z resztą byłoby smutno jakby nie było co robić przy aucie :-)
ps. zdaję sobie sprawę, że tylny tłumik na stjuningowanych opaskach od rynny to wioska ale szkoda mi go było spawać i tym akurat się zajmę jak już totalnie będzie mi się nudziło:)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-20 21:31:41]


CZad ;)

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-20 21:33:08]


http://www.youtube.com/watch?v=G_zxJwgv6NM

tutaj próba samodzielnego przemieszczania się samochodu na zastanych heblach

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-20 21:41:29]


Coś źle poskładałeś- auto jeździ tylko do tyłu ;P

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-20 21:55:43]


oblukaj ten kolektor :]

Raul Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-20 22:09:28]


Zoggon weź ten garaż dobrze zabezpiecz, ubezpiecz itd., żeby ktoś się tam nie włamał!!!

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 00:08:11]


Słów brak;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 01:10:50]


metamorfoza tego samochodu.... przebija wszystko co do tej pory widzialem :]

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 08:52:41]


To teraz czekamy na ostateczny kosztorys i dla wielu świat już nigdy nie będzie taki sam.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 11:44:04]


Robi laske niesamowitą ten samochód! Gratulacje!

Morel Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 12:20:29]


no i na ta panewke czekamy

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 12:27:16]


Też jestem ciekaw całkowitemu kosztowi tego przedsięwzięcia...

Nuras Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 13:01:47]


50 to już chyba dawno było;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 14:25:36]


tak jak bobik pisze, 50 to już stuknęło. Każdy dobrze wie, że każdy samochód a w szczególności prawie 40-letni to jest skarbonka bez dna. Jak już wszystko zostanie zrobione to zacznie się wymienianie części, które się da na nowe, drobne modyfikacje, poprawki i takie tam... teoretycznie każdą pierdółkę można wymonotwać, wypucować, poprawić, podpicować itp. itd.
To, że w przeciągu maxymalnie 2 następnych lat (a może wcześniej) dobije do 60 jest więcej niż pewne. Kiedyś w przyszłości za XXlat chciałbym zrobić kataforezę taką jak zrobił Zapek swojej Granadzie. Jeśli za kolejne 4-5 lat dobije czysto teoretycznie do 70 czy nawet 100tys. nie spędzi mi to zasadniczo snu z powiek.
Tak sobie myślę, że przez ostatnie 14lat moje zainteresowanie motoryzacją ewoluowało i na dzień dzisiejszy jest na takim etapie, że jestem pewien, iż mam dokładnie to czego chciałem. Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że nawet dziś gdyby ktoś położył mi na stół milion zł, nie oddałbym tego samochodu. Na pozór idiotyzm, ale muszą być niestety na tym świecie rzeczy których nie można kupić. Cholernie mi się to auto podoba i tak jak z kobietą, do której się coś czuje -nie myśli się czy da się ją zamienić na coś lepszego :) Autentycznie w przypadku poważniejszego życiowego kryzysu byłbym w stanie szybciej pozbyć się mieszkania niż tego samochodu. Tak sobie myślę, że większość nas tutaj zrzeszonych na capri.pl czy też pasjonatów innych marek wyróżnia ze społeczeństwa to, że potrzeby w materii posiadania czy też realizowania się wybiegają nieco dalej niż własne M, popłacone na czas rachunki czy nowy plastik na gwarancji mało bity w dieslu.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 17:38:59]


Ostatnie zdanie powyższej wypowiedzi - MISTRZ

Mysza liil (EM) [2011-03-21 18:12:25]


oklaski

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 18:13:27]


no i dodatkowe brawa za efekty pracy, cholera.
dobra robota.

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 18:41:31]


świetnie wyszlo:)

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 18:51:26]


Zoggon - Twoja ostatnia wypowiedź zrobiła na mnie wrażenie. Powoli odzyskuję wiarę w capri.pl i chyba powoli jestem zdecydowany na aktualizację mojej strony...

Rayo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 19:07:40]


dokładnie !!
również jestem pod wrażeniem - toż to motto tego serwisu powinno być :)
respect

VV0Lf Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 19:24:19]


Jedna z najlepszych wypowiedzi ostatniego czasu.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-21 19:25:52]


kupa pozytynej energii, to się nazywa miłość do auta!

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 20:25:11]


Bo to w ogóle jest takie auto i historia co dodają motywacji.
Pozdro Zoggon!

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 20:54:42]


Cholera...chyba sie zakochalem :) Zoggon masz chlopaka??? ;p
A tak szczerze to auto jest niesamowite!!! Zoggon ty za to powoli stajesz sie bohaterem.

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 20:57:12]


Przyznaj się Sołtys, lecisz na hajs i furę:)

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 21:33:49]


Ale Zoggon wie doskonale, że porządna blachara kosztuje :D

Mysza liil (EM) [2011-03-21 22:03:45]


"Tak sobie myślę, że większość nas tutaj zrzeszonych na capri.pl czy też pasjonatów innych marek wyróżnia ze społeczeństwa to, że potrzeby w materii posiadania czy też realizowania się wybiegają nieco dalej niż własne M, popłacone na czas rachunki czy nowy plastik na gwarancji mało bity w dieslu. "

Drodzy moderatorzy (jeśli Zoggon pozwoli to) oficjalnie zgłaszam kandydature tego zdania na motto tej strony. Na główną to dajcie!!

Morel Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-22 01:37:20]


No lecę jak cholera :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-22 06:48:20]


Szacunek...

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-22 15:19:31]


Kawał naprawdę dobrej roboty, kolejne auto uratowane :) co prawda zrobiony w trochę innym klimacie niż zazwyczaj ale robi wrażenie nie małe. Gratuluje.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-22 19:47:00]


Dzisiaj dokonały się pomiary ciśnienia w cylindrach na zimnym silniku (po 10sek. odpaleniu i 2 min. przerwie).
Wyniki są następujące:
1. cyl. 10,7 bar
2. cyl. 10,4 bar
3. cyl. 10,4 bar
4. cyl. 10,8 bar

Manual podaje, że ciśnienie powinno wynosić 8,5 bar i powinno się je mierzyć na ciepłym silniku (kiedy osiągnie normalną temperaturę pracy).
Totalnie nie wiem jak mogę te wyniki zinterpretować i czy ten pomiar w ogóle ma sens i na cokolwiek wskazuje?

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-22 23:49:47]


moim zdanie wskazuje ze jest git jesli chodzi o cisnienie

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-22 23:53:59]


Na zimnym silniku ciśnienie zazwyczaj jest wyższe --- źle nie jest -- gdyby jeden cylinder miał sporą różnicę rzędu 1,5 - 2 atm to byloby coś nie tak ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 00:30:29]


Dokładnie, najważniejsze są znikome różnice ciśnień. Drugorzędne jest to, czy ciśnienia mieszczą się w granicach nominalnych. Silnik o słabym ciśnieniu lecz równym wszędzie będzie zawsze sprawniejsze niż taki, którego ciśnienia wahają w granicach od 0 do 12 BAR.
Nic nie ruszaj z górą. Zrób wał, składaj tego parcha i wio ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 01:25:48]


teoretycznie ,,zapek,, ma rację. Ale jak chcesz nim długo jeździć, a tyle już rozbierzesz, to rozbierz całego, oglądnij wszystkie części, i wymień to co potrzeba lub poddaj regeneracji. koszty będą trochę większe, ale nie będziesz go rozbierał znów za pół roku !

zenonDWR [2011-03-23 06:45:20]


rób wał, nie rozbieraj góry

pojeździsz sezon, zobaczysz jak się to sprawuje, z czym się je cossiego, w międzyczasie gromadź sobie graty na wszelki wielki.

Mysza liil (EM) [2011-03-23 09:22:55]


może mylisz ciśnienie w cylindrach ze stopniem sprężania?
wtedy wartości 10,ileś są jak w zdrowym silniku, a stopień sprężania 8,5 jest jak najbardziej odpowiedni od silnika turbodoładowanego

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 10:24:25]


nie dotykaj góry !!!!!!!

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 15:19:15]


No jest przepiękny, wręcz cukierkowy.
Dla osób zainteresowanych i kibicujących pewnie nr. jeden w tym roku jak do tej pory.
Oczywiście również się do nich zaliczam :)
Gratki chłopie zajjebisstej fury i samozaparcia.

Co do silnika, to myślę, że osoby z większym autorytetem się wypowiadały.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 19:06:49]


Dzięki za komentarze.
Tak jak mówi Mysza. Narazie ściągam dół, robię wał z panewkami haj kłality super wrc pałer niedozajechania i odpalam motora. (no chyba, że nie bedzie to panewka ale np. dziwnym trafem sworzeń tłoka będzie wyrypany i konieczny będzie pełen remont, w co śmiem wątpić, no ale nie jestem wybitnym specjalistą w tym zakresie).
Jak wiadomo remoncik kosy nie należy do najtańszych jeśli chodzi o ceny części, a w chwili obecnej nie stać mnie na położenie na stół jednorazowo 8-10tys. Tak więc do jesieni będę sukcesywnie zbierał fanty do porządnego profesjonalnego remontu na częściach z górnej półki i jak samochód będzie zimował, to będę dłubał pod maską. Samo wyjęcie silnika to nie jest jakaś makabra. Trzeba będzie wyjąć poraz drugi, to się wyjmie.
Michukrk
nie mylę tych pojęć. Manul twierdzi, że Stopień sprężania (Compression ratio) wynosi 8,0:1, Natomiast ciśnienie sprężania (compression pressure) wynosi nominalnie 8,5 bara przy kręceniu rozrusznikiem na silniku o temperaturze roboczej (ciepłym).
Nie zamierzam już odpalać motorka przed sprawdzeniem wału coby nie narażać na dodatkowe uszkodzenia.
Napewno od razu trzeba będzie wymienić:
-świece (wszystkie czarne i suche -no ale silnik nie pracował za długo) (były wkręcone Bosch FR7DC, które chyba wg katalogu powinny lądować w zwykłym pinto 2.0)
-cewka jest tymczasowo wstawiona jakaś stara od DOHC'a, natomiast wszyscy zgodnie polecają A-grupowe cewki Magneti-Marelli. Koszt 170zł więc nie taka tragedia.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 20:28:39]


To po wszystkich cukierkach, Achach i Ochach warto cos tu nastukac, tym bardziej ze od ilu lat jest tu ta strona, tyle lat "znam" tego Taunusa, i powiem ci szczerze ze nie myslalem ze kiedykolwiek go zlozysz do kupy...

Najpierw naturalnie wielkie brawa, ogrom pracy (czyjkolwiek) i twoja wytrwalosc nie znaja chyba granic, tym bardziej ze ja niespecjalnie znam kogokolwiek kto by dlubal przy takim aucie i nie rzucil tego w kat po tylu latach bez jechania choc 10km. A ten silnik to bym spalil pocial na kawalki i wypier**** przez okno. Taka swinia!

Tak ogladam te zdjecia i ciesze sie ze i przy takiej przerobce zostalo zadbane o "firmowe" wklesniecia i "szpary" ktore widac wlasciwie tylko w nieremontowanych egzemplarzach, wiekszosc ludzi szpachluje takie zabawy.

To powiedziawszy wdam sie na teren szatana i powiem jak jest, smaki sa rozne, kazdy robi pod siebie, ale te siedzenia tak nieprawdopodbnie bija po oczach ze strach sie bac, nie wiem czy to moje wrodzone obrzdzenie do kublow, ktore wedlug mnie strasznie zzeraja to wspaniale uczucie poruszania sie kanapa babci i mozliwosc siedzenia jak sie chce, czy ten nieprawdopodobnie zracy kolor... Szkoda ze nie rzucles sie na Winyl na dachu, ten czerwony niby pasuje, ale tu znowu, Winyl to stara szkola, nikt juz czegos takiego nie robi, i choc nie jestem najwiekszym fanem takiej powloki na codzien (Strasznie denerwuje pucowanie i dbanie o ten szmelc), to nie zdarl bym z mojego dziobaka choc by mi mieli pozlocic dach. Tym bardziej ze wedle mnie dodaje to mnostwo tego "wilk w owczej skorze"...

O, i lewy reflektor ci dzerwieje...

Zombie [2011-03-23 21:08:31]


Zombi, do klatki montować kanapy to coś nie halo raczej, fakt ze kubly nie z epoki, a Winyl kolego jak chcesz to się odezwij, mam tapicera na pomorzu co robił winyl z złotym taunusie u Rafu z fsd i wyszło konkretnie :)

pozdrawiam

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 21:28:12]


"wspaniale uczucie poruszania sie kanapa babci"

To auto z założenia nic nie ma wspólnego z kanapą babci, podejrzewam że prędzej jest sztywne jak taczka. ;)

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 21:29:37]


taki silnik w dobrym stanie z osprzętem kupisz do 3000 bez osprzętu do 2000 na miejscu, sprowadzony z Anglii, z jakąś tam gwarancją rozruchową.
wtedy bez sensu ładować w szlif wału, który może nie wydać.
A twierdząc, że to panewka, nie napisałeś jaki rodzaj stuku słychać, czy jest metaliczny, czy jak dźwięk szklanki o którą stukasz łyżeczką, czy inny ?

zenonDWR [2011-03-23 21:48:53]


To w tej cenie poproszę trzy takie silniki

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 21:54:30]


Zombie.
Każdy ma swój gust. Napewno ciekawą alternatywą wykończenia auta byłoby utrzymanie go w stylu "usportowionego" muscle car'a. Z chromowaną klatką, czarnymi felgami, z blado-szarym lakierem, ze skórzanymi klimatycznymi kubłami i z winylem na dachu. Wtedy jednak chyba wypadałoby zastosować też rozwiązania techn. z epoki: V-8 w chromach itp.
Bardzo chcialem odzyskać winyl, bo w momencie kupna samochodu miał on dosłownie 2-3 małe pęknięcia, jednak przy próbie najdelikatniejszego odklejenia go od dachu poddał się jak papier toaletowy.
W tym samochodzie chciałem w zasadzie połączyć technikę poniekąd kultowej już Sierry Cosworth i namiastki (podkreślę tu podwójnie słowo "namiastki") aut rajdowych z epoki Audi Qattro, Sierry Cosworth, Lancii Delty HF Integrale jednak równocześnie zawrzeć to w stylu i dizajnie o niebo ładniejszego (wg mnie) samochodu jakim jest Ford Taunus Coupe. (masło maślane -jak ktoś nie rozumie mojej paplaniny, to ja niestety również nie potrafię tego wyjaśnić ;-) ).
Zdaję sobie sprawę, że auto mało hardcorowe i że 666 do niego nie pasuje, i że można dostawać mdłości od oczoyebnych kolorów, ale zasadniczo tak to miało wyglądać w moim zamierzeniu.
Jedynie ten czerwony na dachu nie jest tak naprawdę czerwonym. Nie mam bladego pojęcia, dlaczego większość aparatów ten kolor tak zniekształca. Jedyne zdjęcie, które dobrze oddaje ten odcień jest tutaj:
http://www.capri.pl/image/comment/285224/126197
i z resztą też nie do końca. Lakier dachu jest wzięty chyba z palety Fiata lub Opla.
Coś koło tego:
http://www.leasingraten-selbst-errechnen.de/imagesDB/fiat_panda_01.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Renault_Twingo_II_Phse_I_GT_Funken-Orange.JPG
http://imganuncios.mitula.net/fiat_punto_321272900077833.jpg

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 22:02:33]


jeżeli to poważne zamówienie na silnik to potwierdź na maila, do dwóch dni odpowiedź czy jest na stanie

zenonDWR [2011-03-23 22:03:18]


buahahaha a to dobre, zenonDWR biorę jedną sztukę silnik bez osprzętu.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-23 22:23:13]


Zenon - coswortha YB 2.0 turbo za 3 tysie PLN z osprzętem? ja również wezmę jeden, osprzęt co obejmuje?

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 22:26:24]


kurde , po co ja ohaca robilem jak kosiarki za darmo prawie

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 22:27:02]


ale widze ze pomalowane drozej chodza :P http://www.google.pl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&q=list+motywacyjny&um=1&ie=UTF-8&source=univ&sa=X&ei=yV2KTZPFBMPoOfCTsZMO&ved=0CEAQsAQ&biw=1366&bih=645

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 22:30:14]


Zenek poczytaj i popatrz najpierw zanim pytasz o przewalkowane graty, jest film, brzeczy i stuka, co sie pytasz?

A ty Zoggon, buduj jak ci sie podoba, toz to twoje auto, co za roznica czy z epoki czy nie, zobacz, ja mam 1,6 XL w stanie orginalnym, nie spawany, nie zgwalcony, starczy. Dosc ludzi buduje pod swoje dziwywydziwy, mysle ze na liscie do "odstrzelenia" za zgwalcenie orginalu jestes ostatni, bo ja patrze na zdjecie "przed" i twierdze ze wiekszosc ludzi podeszla by nie ze spawarka, ale ze zmiotka i szufelka... Takze jest luz, a czy to zyje bo Sierra zdechla czy co innego? Wsio rawno. Orginalna Sierre tez mam, starczy, wiecej nie trzeba :D...

Ale tak czy siak nie lubie tych kublow, czy to epokowe czy nie, z sensem czy bez, wygladaja nijak jak na moj smak i juz. Jak bym mial takie cos kombinowac to wzila bym Fotele z GT, choc i tych nie specjalnie lubie bo uwazam ze sa niewygodne. Tak samo jak takich wynalazkow nie lubie skory w samochodzie, conajwyzej na bokach siedzenia. Winyl da sie zalozyc jecze kiedystam (o ile znajdziesz kogos kto to portafi), o ile w ogole bedziesz chcial, mowie twoje auto, twoj wybor, ja nie musze zyc z tym czerwonym dachem, choc kolor pasuje do tego zoltego, to itak mi sie nie podoba i juz.

Ale mowie, twoja fura, twoja kasa, ty bedziesz nim jezdzil. Dlatego podchodze do plota, zdejm czapkie i bije pokolny.

Zombie [2011-03-23 22:39:29]


Ptasior - coś link nie teges ;)
Może i ja bym się nad jednym cossim zastanowił - tak na zapas, jak ohc korbę wystawi.

Żeby nie było, że off-top - tak jak od dłuższego czasu śledziłem historię tego auta, tak od kilka dni szczeny z podłogi pozbierać nie mogę. Zoggon dajesz przykład innym jakie powinno się mieć podejście i jak osiągnąć to, o czym się marzy. Gratulacje!

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-23 22:40:43]


Mi się auto z zewnątrz bardzo podoba, pod maską też. Kolory świetne!
Ja bym sobie tylko zrobił normalne wnętrze i miał totalnego sleepera, ale co kto lubi. To wnętrze też jest ok, tylko mnie deska rozdzielcza razi...
Szacunek za cierpliwość do projektu.
Co do silnika, to już gadaliśmy przez telefon, ale też radzę - zrób panewki i w drogę. Górę zostaw w spokoju.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-24 08:25:38]


Zenek a nie pomyliła Ci się może waluta, Funt to nie Złotówka, a przelicznik oscyluje w chwili obecnej na coś koło 4,5.

Zoggon imponujący jest Twój zapał, a wręcz godny naśladowania.
Auto naprawdę zrobione z rozmachem i cholernie niepozorne z zewnątrz.

Gratulacje

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-24 08:29:03]


http://cgi.ebay.co.uk/1-18-Ford-Sierra-YB-Cosworth-Engine-/150579173835?pt=UK_ToysGames_DiecastVehicles_DiecastVehicles_JN&hash=item230f37d9cb

Jednak mozna kupić po taniości ten silnik ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-24 09:49:12]


No pewnie. Ten też w promocji.
http://cgi.ebay.co.uk/COSWORTH-YB-DIVISION-1-RALLYCROSS-ENGINE-/270668533605?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f051a0f65

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-24 10:18:55]


pienky winik 543 BHP AND 920NM

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-24 10:21:42]


2x tyle robili ;)

Mysza liil (EM) [2011-03-24 11:21:04]


no to tak jak z pinto 1000 koni robili ale podejrzewam ze z trwaloscia gorzej

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-24 12:26:54]


gorzej? trwałość to chyba w minutach albo godzinach jest liczona wtedy...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-24 18:16:01]


Musze przyznac, ze jestem pod wrazeniem. Jak widzialem ten projekt kiedy jeszcze byl w puzzlach myslalem, ze nic dobrego z tego nie wyjdzie, taki kundelek na amfie..
Teraz, kiedy to zlozyles i widze Twoj zamysl, chyle czola. Dla mnie jest klimat jest odpowiedni, nic wiecej ani nic mniej niz potrzeba. idealnie ;)

micu_ GOP [2011-03-24 20:18:48]


Wypadało by teraz odwiedzić poprzedniego właściciela. Ja tak zrobiłem z Zapkiem. Gość jak zobaczył, że przerobiłem jego wrośnięty w glebę samochód na motocykl to mimo że był technologiem w fabryce maszyn górniczych, mało mi nie zszedł ;D
Perełka na poprzednim właścicielu jakiegos tam wrażenia większego nie zrobi ale pewnie i tak się niedługo spotkamy ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-24 20:40:47]


no wypadałoby się spotkać.... a co do wrażenia... pożyjemy, zobaczymy ;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-03-24 21:35:09]


Poprzedni właściciel widział go już jakiś czas temu, nawet dzwonił do mnie podjarany :)

bad ass boy [2011-03-24 22:21:52]


Świetna metamorfoza

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-13 22:49:38]


gratki!

dyra [2011-04-14 10:51:28]


dreams come true:)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-27 00:15:41]


Patrzę na pierwsze foto i czegoś mi brakuje... Kły by mu dobrze zrobiły:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-27 00:28:40]


Mówi się na takie rzeczy "potencjał rozwojowy" ;P Trzecie zdjęcie także przedstawia ten potencjał ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-27 08:41:18]


ale zajebiscie te ronale wygladaja

mefcios Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-28 00:36:07]


Opcja dla leniwych...:P

http://www.demon-tweeks.co.uk/Search.do?method=delegate&n=2101&b=586&g=0&p=115285&s=ronal

£150 za sztuke...

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-28 10:49:47]


komplet 15-stek trafić to nie problem, ale znaleźć 16-stki to już ból :)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-28 14:24:39]


CI PAnowie z mojego linka zapewniaja, ze 16-tki tez sa dostepne :D
Zastanawiam sie jakby wygladaly na xjs'ie i czy znajde gdzies "5 srubowce" ;)

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-28 23:03:59]


on_the_run Ronal oprócz R10 turbo robi teraz model R50 AERO. Na początku był dostępny w rozmiarze tylko 18" i na 5 śrubek. Obecnie robi także 16-stki i także z rozstawem 4x108. Pewnie na stronie Ronala znajdziesz więcej info.
http://www.abbco.pl/img/felgi_aluminiowe/ronal/felgi_aluminiowe_ronal_r50_aero.jpg

Ja bym chętnie zaryzykował tą replikę:
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-16x8-9j-j-4x100-4x108-i1575926919.html
16x 9 i 16x8 to mogłoby ciekawie wyglądać; jakby jeszcze walnąć środki w złoty kolor. Tylko niestety ET koszmarne :/

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-04-29 16:43:22]


Dzieki...kojarze te R50'tki , ale szukem czegos co bedzie jak najbardziej podobne do jaguarowskich TWR'or, tylko mniej nudnych - mam juz wolf'y slot ,standardowe "lattice" i jakies no name'y, ale to dalej nie to...



A co do tych a'la BBS'ow, przyjemne...tylko fordowski rozstaw nie pomaga w moich poszukwianiach ;)
Sorry za smietnik pod strona twojej qpety :D Pozdro

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-30 01:37:39]


PRZEZAJEBISTY JEST TEN JAG!!!! jest doskonały jedyne co bym zmienił to lampy na podwójne okrągłe :P piekny mad max

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-30 10:13:08]


Popieram przedmówcę, jeszcze fajny wydech, żeby 12 garków dobrze grało :)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2011-04-30 12:44:54]


Po raz drugi proszę...
Nie pokazujcie tych felg na Jagu bo kurwicy dostaję, że nie są moje :)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2011-05-03 21:49:47]


No i jak tam Kosiarka,wyremontowana??

bon [2011-11-10 18:52:26]


zdjęta głowica. Tłoki wystawały 0,6mm ponad linię bloku. 4. tłok ma ślady spotkań z głowicą. Głowica ma wys. 138,8mm więc jeszcze powyżej niebezpiecznego punktu. Narazie chcę się wykosztować na nową uszczelkę cometica 0.080" 5warstwową i sprawdzić co wtedy będzie się działo. Podejrzewam, że sworzeń tłoka może mieć luz, ale narazie nie wymieniam dołu dopóki nie będę miał wszystkich fantów.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-10 20:18:38]


a może panewka na panewce? :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-10 22:58:24]


i jak śmiga?

zenonDWR [2013-03-26 22:10:42]


Co tam Przemo słychać w projekcie, jeździ Ci to już?
Daj jakiś filmik bo na pewno już latasz bokami po Wrocławiu tylko się przyznać nie chcesz ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-09-09 16:00:05]


jest zarąbisty. chciałbym go też zobaczyć na PC

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 12:42:17]


ale ta blacha w wersji błyszczącej to średnio tam wygląda ;) wzmocnienia od klatki nie zasłaniają widoczności na lusterko?

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2015-08-10 13:17:11]


Jakoś dziwnie docierasz ten silnik - pamiętam na pucharze robiłem to jakoś inaczej... ;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 13:49:52]


jeśli mowa o blasze na desce, to jest hend mejd mazerowana i tak musi być... lusterko od pasażera ma dłuższą stopkę (chyba od jakiegoś Transita) i akurat idealnie wystaje poza klatkę, pomijając fakt że mimo zastosowania panoramicznych szkieł gówno widać ;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 14:20:59]


z takim silnikiem pod maską nie patrzy się w lusterka...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 15:43:46]


Wreszcie kur.... bo juz myślałem, że nie dożyje ;D

bad ass boy [2015-08-10 22:21:15]


A ja jestem rozczarowany.... Przyzwyczaiłem się do myśli, że to jest mebel i zawsze nim będzie, a tu choooj.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 22:25:43]


Tera zardzewieje;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 22:33:34]


Fajny , ale jakoś tak blisko kiery siedzisz , może to jazda próbna na wiaderku?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 23:25:54]


ta kamera mocno zniekształca, kubeł jest nieregulowany i na moje 180cm jest w dobrej pozycji, przy czym ja akurat lubię mieć kierownicę blisko siebie (w połączeniu z "szybkim" maglem jakoś lepiej mi się kręci w zakrętach ;) ). Kolumna jest max wysunięta, do tego naba i odsadzenie kiery chyba 8 albo 9cm.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2015-08-10 23:56:44]


z tym przegrzewaniem silnika to z reguły w 99% nie jest to wina systemu chłodzenia tylko coś z silnikiem nie tak ?

zenonDWR [2016-08-13 17:52:49]


z silnikiem wszystko w porządku..
przymiarka wylotów powietrza...

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-13 18:39:35]


więc powietrze z komory silnika ma lądować w kabinie kierowcy, bo tak to wygląda

zenonDWR [2016-08-13 21:01:16]


hehe dobry żart z tymi wlotami :D , byłaby wiocha na całego :)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-13 22:30:06]


Piter M nie wloty a wyloty... no i będzie "wiocha" na całego

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-13 22:31:51]


Jeśli musisz mieć wyloty, to wybierz najmniejsze zło. Gdybym był w tej sytuacji, to nie mam pojęcia jak bym postąpił, ale jeśli mogę zasugerować, to spróbuj przymierzyć chrapy ze Sierry MK1. Są kanciaste i stylistycznie mogą zrobić robotę.

DrStein [2016-08-14 01:38:42]


te wyloty które pokazałeś zepsują efekt pracy, który włożyłeś w to auto

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-14 07:30:53]


Ewentualnie podnieść tył maski do góry.można.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-14 08:10:15]


Już coś takiego by lepiej wyglądało, pomalowane w kolor nadwozia:



No i w razie niepogody można zasunąć ;)

Jan Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-14 10:52:02]


albo cos takiego jak ten escort ma http://www.ebay.co.uk/itm/like/Ford-Escort-MK1-Cosworth-Built-for-speed/291833427667?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trksid=p5197.c100068.m2280&_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20140211130857%26meid%3Df25f71f88d504ad4bb9ebffbd056e175%26pid%3D100068%26clkid%3D7532510486729227216&_qi=RTM2063723

krzys escort mk2 [2016-08-14 12:17:51]


Podpisuję się pod koncepcją Krzysia, wloty z kratki wentylacyjnej albo najlepiej z drzwiczek od szafki ubraniowej, podniesienie maski na zawiasach też będzie fajnie wyglądać lepiej niż te wyloty

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-14 16:11:23]


A wiatropędziciel jest Spal czy spal style?

michalch83 [2016-08-14 22:35:27]


A może tak jak ma Qback na P7?

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-17 11:07:05]


Beddie nawet sobie takie "louvers" przygotowałem, ale ich wspawanie w maskę to chyba jednak by się nie udało... tak więc będą od Camaro'69 mimo, że ludziska gadajo, że to wstyd ;)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-17 11:26:14]


Maskę masz zdrową? Bez szpachli? Jeśli tak to można skrzela zrobić w niej bez spawania czegokolwiek.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-17 13:27:45]


Pająk dobrze prawi. Też uważam, że te wloty będą pasowały jak świni siodło, coś mniej blinkowego bym próbował. Szkoda, że rzeźba z zawiasami, żeby przy szybie był wylot jak u Rasty spowoduje, że będzie wyglądał jak złożony przez Janusza po dzwonie ze sławojką.

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2016-08-17 15:07:07]


nawiercić otwory z przodu podszybia poniżej maski i niech ciepło wylatuje przez kratkę od nawiewu w podszybiu?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-08-17 15:57:35]


oszszszsz. ja myślałem, że żartujesz z wyborem wersji kratek...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-09-02 14:02:35]


:O

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-09-02 15:06:13]


Przepraszam ale slabo to wygląda

krzys escort mk2 [2016-09-02 22:08:03]


Oj słabo te kratki .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2016-09-02 22:49:58]


no i jak te żeberka wyglądają? Dorzuć fotę poglądową ...

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2017-03-09 14:39:59]


http://sierrafan.pl/download/file.php?id=32403&mode=view
http://sierrafan.pl/download/file.php?id=32402&mode=view

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-03-09 15:58:02]


https://www.capri.pl/image/car/595/2763/241669
https://www.capri.pl/image/car/595/2763/241668

takie mam tylko fotki... jeśli o to chodzi

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-03-09 19:32:53]


No i fajnie :)

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie [2017-03-09 22:31:41]


Uczucia mam mienszane ;)
Ale za cały projekt szacun!

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2017-03-09 22:40:16]


Mam wrażenie, że fajniej wyglądał, jak były same dziury bez tej nakładki. Albo może gdyby byłą żółta. Ale biorąc pod uwagę cały projekt to oczywiście wszystko wykracza po za ramy normalności. Odważny projekt i niezwykła fura.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2017-03-11 20:12:55]


Wygląd auta naprawdę robi wrażenie, wielki szacun za pracę poświęcona nad nim , przez dodanie wlotow w masce nabrał agresywnego wyglądu , te alumfelgi i obniżone zawieszenie i ten kolor hmmm moje marzenia.
Pozdrawiam

kondi1515 [2017-03-27 08:35:42]


Witam.
mam taki sam samochod. Gdzie dostacz NAKŁADKI NADKOLA BŁOTNIK, originalne wzystkie są zepsute, slyszalem, ze gdzieś w Polsce produkują takie na wszystkie auta?
Pozdrawiam

neaklas [2018-06-02 02:20:05]


Uwierz mi, nie masz takiego samego ;P Nikt nie ma.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2018-06-02 12:10:21]


no nie dokladnie, lecz 1974 Ford Taunus. Ale chce tak samo piekne zrobich swoj, potrzebuje te nakladki

neaklas [2018-06-02 18:40:24]


Jak znajdziesz namiary to daj znać, też bym kupił..

konrad_e [2018-06-02 20:43:02]


Mam że 3 kpl ;) ale tych dłuższych, mogę odsprzedać

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2018-06-03 15:54:12]


nowe są? Możesz umieścić tutaj zdjęcia?

neaklas [2018-06-05 03:26:06]


Te nowe na każde auto to dramat będzie.... W Taunusie są delikatne listwy a nie taksiarskie zakrywacze rdzy.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2018-06-08 11:14:10]


do
mateush (proko)
Mogę kupić. ale jestem ciekawy, w jakim stanie są

neaklas [2018-06-16 12:08:17]


gdzie się podziały fotki z przed remontu, zwłaszcza to z kotem na masce ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2019-12-01 08:33:03]


Kwiecień 2004r.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2019-12-01 09:00:34]


Aż się łezka w oku kręci. Pamiętam jak go pchaliśmy w środku nocy przez Wrocław :). Plac Grundwaldzki jeszcze nie był rondem, a jego okolice porastały krzaki. Nawet mieliśmy kontrolę policyjną, ale chyba trzeźwości nie mierzyli :P

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2019-12-01 12:50:30]


@Zoggon, skąd my go pchaliśmy? Z Reja?

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2019-12-01 12:53:25]


@ Młody_wFe masz już swoje lata i pamięć już nie ta... ;)
To niebieskiego kombi TC2 pchaliśmy z okolic Ostrowa Tumskiego... z ul. Wyszyńskiego. Policja doczepiła się do oświetlenia pojazdu w postaci migającej lampki rowerowej.

Dziobak przyjechał lawetą ze squotu na "wagonach", a zielona maska do niego tramwajem od "złej dupy chłopca" :)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2019-12-01 16:36:56]


Świat się zmienił. Teraz już nie przewieziesz maski tramwajem...

bad ass boy [2019-12-01 17:13:24]


Faktycznie Zoggon, całkiem mi się pomerdało.
Jakby nie patrzeć to ponad 2 km, czyli z pół godziny nam pewnie zeszło :P.
Ale ten też stał jakiś czas na Mickiewicza? Czy to też już sobie wymyśliłem?

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl [2019-12-01 21:38:00]


rozmyślam nad drobną zmianą.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-28 21:24:32]


Zostaw te co są .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-28 23:03:10]


Zdecydowanie zostaw nie ruszaj

Łukasz Krauzowicz [2024-01-31 07:42:04]


Ciekawe jak by stał na takich jak ma krauzi w Capri , w Capri mi się podobają

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-31 14:31:21]


Piter M mówisz o oryginalnych 16" z EsCosa?

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-31 20:36:37]


Tak

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-31 22:29:35]


dziś mija równe 20 lat od zakupu

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-04-03 20:47:59]


Jeździsz czasem czy mebel w garażu?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-04-03 20:56:34]


ostatnio mebel, ale mam mocne "noworoczne" postanowienie
.
.
.
(jak co wiosnę)

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-04-03 20:57:41]


Przynajmniej skończony mebel;-)

Łukasz Krauzowicz [2024-04-04 07:58:47]


Znany temat z życia ;⁠-⁠) też się wczoraj zastanawiałem ile lat mam pierwsze Capri i pewnie będzie blisko 20 , jak bym znalazł kwity to też bym się dowiedział ile dokładnie hehe

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-04-04 14:36:08]