Projekt powstaje wg wytycznych i na zamówienie Karola. Jak wiadomo, samochód ma dość charyzmatyczny silnik Rovera 3,5 litra. Biorąc pod uwagę możliwości tego silnika na początku powstała koncepcja stylizowania nadwozia na RS 2600 z wykorzystaniem charakterystycznego zestawienia kolorów. Po wstępnych konsultacjach i zrobieniu pierwszego projektu doszliśmy jednak do wniosku, że skoro pod maską znajduje się V 8 (choćby i angielskie), to samochód powinien jednak bardziej nawiązywać klimatem do pierwszych Mustangów. I tak powstał drugi projekt z, podobnie jak poprzednio poszerzonym nadwoziem w kolorze black pearl i kontrastowymi, pomarańczowymi pasami idącymi przez środek nadwozia. Przednie zderzaki zostały zastąpione chromowanymi odbojnikami, mieszczącymi kierunkowskazy. Przedni pas zakończony jest na dole spojlerem, podobnym do tego z Bossa 302 z 1970 roku. Felgi w tej wersji są nietypowe (w założeniu toczone z aluminium i polerowane), nawiązujące do hot rodów. Ponieważ jednak Karol notorycznie marudzi i kaprysi, jak mająca powodzenie dziewucha (i dobrze, z resztą) nie jest to ostateczna wersja projektu. Najprawdopodobniej pojawi się więcej chromu i być może zmienimy felgi na coś bardziej klasycznego. CDN