Lata lecą my siwiejemy a Spring Open ma już 3 lata ;) Z przyjemnością zapraszamy całą sforę klimatycznych Fordomaniakow na imprezę która odbędzie się w miejscowości Konarzyny koło Chojnic.
Poprzednie imprezy to:
Spring Open 2003 w Borsku:
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3e6cb25634091
Spring Open 2004 w Konarzynach:
http://www.capri.pl/page/3e5a60048e118
Jak widać towarzystwo doborowe a organizatorzy – amatorzy sprawdzeni. Jak będzie w tym roku zależy od Was i troszkę od pogody ;)
Trzecia edycja SO ma być jeszcze lepsza się wie. Wypracowaliśmy pewien klimat i chcielibyśmy się go trzymać zatem w tym roku będzie dużo rywalizacji w różnych próbach: pomiar przyspieszenia, pomiar czasu na 200 m, starty równolegle, Puchar Hoovera, Odcinek Specjalny. Planujemy także nowości: próby driftu, nocny samochodowy freestyle oraz wyścigi nocne. Nie zabraknie też pokazów jazdy na euro-palecie oraz innch głupich pomysłów jak przeciąganie TIRa liną itp. Punktem szczególnym ma być bitwa paintballowa. Oprócz rywalizacji oczywiście nieustanne rozmowy o samochodach oraz wspólna zabawa przy browarze.
Miejsce sprawdzone w zeszłym roku to byłe lotnisko powojskowe w Konarzynach k. Chojnic oraz ośrodek kolonijny Babilon (http://www.maxmedia.pl/babilon/) w miejscowości Babilon ok. 8 km od lotniska w kierunku Chojnic.
Termin:
oficjalne otwarcie 30/04 g. 10.00
nieoficjalne zamknięcie 03/05 czyli jak zwykle Wielka Majówka
Wpisowe w tym roku wynosi 40 PLN od auta uczestniczącego – pieniądze idą na organizacje, sprzęt itp.
Pamiętajcie że jest to zlot zorganizowany amatorsko wiec dopuszczamy błędy i przekupstwa ;>
Plan imprezy:
29/04 już od godziny 12.00 planujemy być w Konarzynach na lotnisku lub w ośrodku także jak ktoś chce wcześniej przyjechać poszaleć na płycie to zapraszamy
Przyjeżdżających prosimy o meldowanie się w recepcji ośrodka i opłacanie z góry pełnych kosztów pobytu tzn. ilość osób X ilość dni.
29/04 wieczorem imprezka przy ognisku w ośrodku Babilon
30/04 od godziny 10.00 rejestracja uczestników nie zarejestrowanych wcześniej przez sieć, opłacenie wpisowego oraz wydanie numerów startowych oraz odprawa na terenie ośrodka Babilon
później honorowy przejazd na płytę lotniska i rozpoczęcie pierwszego dnia zawodów zdjęcie z lotu ptaka
- pomiar przyspieszenia do 100 km/h akcelerometrem
- pomiar czasu na 200m ze startu zatrzymanego (foto-komórką)
- ogolnopolskie badanie ile kilometrów fordów...
- próby jazdy na palecie wymagany kask i ciuchy do podarcia w razie upadku wskazane ochraniacze
- starty równolegle
- przez cały czas można będzie pojeździć tirem
- puchar Hoovera
- nocny freestyle – na ograniczonej oponami przestrzeni oświetlonej przez 4 auta będzie można pokazać umiejętności jazdy poślizgiem, kręcenia bączka, palenia gumy i tym podobne akrobacje – każdy będzie miał swoje 5-10 minut
- nocne wyścigi równolegle przy świetle pochodni – każdy z każdym w dowolne konfiguracji
- reszta nocy impreza przy ognisku w Babilonie
nie podajemy dokładnej godziny rozgrywania poszczególnych zawodów ale będziecie widzieć co się dzieje
01/05 od godziny 10.00 treningi przed OS-em później OS
będzie to widowiskowy przejazd po wyznaczonej trasie: proste, zakręty ciasne i szerokie łuki
Po zakończeniu przejazdów podamy klasyfikację. Na dzień OS-a nie planujemy więcej atrakcji ale jeździć będziemy do końca. Wieczorem imprezka na terenie ośrodka Babilon.
02/05 od rana wielka bitwa pejntbolowa
Świetny teren pozwala na mnogość scenariuszów. Walka miast! Zdobywanie budynków, teroryści i anty teroryści..
Całą imprezą paint-ballową zajmuje sie profesjonalna firma, dezorganizatorzy SO nie ponoszą żadnej odpowiedzialności. Wypozyczenie sprzętu(kurtka,spodnie,maska,pistolet i 100kulek) to koszt 35zł trzeba wziąść sobie jakies buty (nie polecam szpilek)
Informacje dotyczące paintball-a
Więc tak zostało postanowione ze cały poniedziałek (tj.2 maja) od godz. 9 00 przeznaczony będzie na strzelanie.
Cena na jednego gracza to 35 zł.
W cenę zestawu wchodzą:
1. Kombinezon (amerykańskich mechaników wojskowych)
2. Maska
3. Marker (karabinek na kulki z farbą)
4. 100 kulek
Będzie też możliwość dokupienia dodatkowych kulek w cenie 25gr za sztukę.
Jako żeby do strzelania w ogóle doszło potrzebne jest min. 25 osób więc ustaliliśmy że w sobotę 29 kwietnia (sobota) podczas rejestracji uczestników chętni do gry będą wpłacali kaskę i jak uzbiera się minimum to dojdzie do strzelania.
Teraz krótki opis terenu na którym będziemy grali:
Są to pozostałości po koszarach lotniczych. W skład obiektu wchodzą: budynek mieszkalny (2 piętrowy), garaż z kanałem, parking kryty i 2 magazyny.
Opis rozgrywki:
Dzielimy się na drużyny 7-10 osobowe (najlepiej miastami)
Jedna drużyna startuje z wyznaczonego punktu i jej zadaniem jest wystrzelanie wszystkich zawodników drużyny przeciwnej albo zdobycie jakiegoś przedmiotu (pusta skrzynka na narzędzia, itp) znajdującego się na drugim piętrze budynku mieszkalnego i wyjść z nim przed budynek. Zaś zadaniem drużyny przeciwnej (startującej z wyznaczonego punktu) jest zajęcie dogodnych stanowisk w budynku lub na zewnątrz i niedopuszczenie do zdobycia określonego przedmiotu przez drużynę przeciwną.
Jedna gra będzie się składała z 2 meczy (po 50 kulek na głowę każdego gracza). W taki sposób wszyscy będą mieli równe szanse (teoretycznie :D) i zabawa będzie bardziej emocjonująca.
Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
Do gry nie będą dopuszczone osoby nawalone gdyż mogłyby zrobić krzywdę sobie i innym graczom.
Na terenie gry pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować maski ochronnej (no chyba że ktoś chce być slepy).
Baza noclegowa
Koszty noclegów na ten rok to 18 PLN/dobę w pokoju wieloosobowym. Miejsc jest 66 pierwszeństwo mają osoby zarejestrowane e-mailem (formularz zgloszeniowy oraz oswiadczenie do sciagniecia) jako uczestnicy. Osoby przyjeżdżające bez zgłoszenia prosimy o zabranie karimat i śpiworów co by wszyscy mieli gdzie spac. W budynku są prysznice i ciepła woda. Niestety brak jest ogrzewania także ewentualnie prosimy zabrać farelki. W cenę wliczone jest ognisko w piątek i sobotę gar bigosu na sobotnie ognisko i parking czynny 24h.
Śniadanie można zjeść na miejscu w barze.
Na płycie lotniska o żywienie dbać będzie Palio z nieśmiertelnymi hot-dogami.
Nagłośnienie zapewniać będzie H2O
O dobre humory zadba Hoover i jego srebrny mikrofon
Flagmistrz Kornik będzie flagował i bawił się fotokomórką
Ligacz jest odpowiedzialny za pejntbal
Ćwiety jak co roku dostarczą prądu.
Maciasek będzie się przechadzał tu i tam.
Granadziarz będzie naszym serwisantem w razie awarii
W tym roku postaramy się aby organizatorzy jakoś wyróżniali się z tłumu ale w razie czego to jesteśmy pod komórkami:
Hoover 888244480,505824546
Maciasek 605624034
Kornik 602447820
UWAGA!!!
Zlot ten jak poprzednie jest organiowany dla sympatyków starych fordów a w szczególności Forda Capri, uczestnictwo w nim jest dobrowolne i na własną odpowiedzialność, organizatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za ewentulane szkody w maszynach i uszczerbki na zdrowiu, preferowane jest ubezpieczenie się.
Warunkiem uczestniczenia w zlocie jest złożenie 2 podpisów,
-na wypełnionej karcie zgłaszeniowej,
-regulaminie.
DOKUMENTY DO POBRANIA Z FTP COKE
ftp://ftp.capri.pl/user/coke/SO2005-dokumenty/
Impreza przygotowana jest 3M SKŁAD by zapewnić Wam jak co roku świetna zabawę i niezapomniane przeżycia!
Osoby chcące wziąść udział w zlocie prosimy o wysylanie zgloszen na adresy
maciasek@capri.pl i hoover@nsm.pl
lub składanie wypełnionych i podpisanych dokumentów w dniu otwarcia imprezy w pokoju organizatorów, lub w czasie trwania imprezy w D.J.ce na TIRZE
Maciasek_3M