[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Rasta |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2.9EFI V6 Koeln 1983 "zapierdalacz" |
Status: | sprzedany (w posiadaniu od 2004-04-20 do 2018-02-01) |
Aktualizacja: | 2017-06-29 00:52:22 |
Podstrony
2.9 holset turbo
........
11.01.04
naprawiony alternator, nowy aku, nowe swiece i kable
2.03.04
-No w końcu po ciężkiej walce zrobione hebelki :))
(reperaturki zacisków, blaszki antypizzzzgowe, nowe cylinderki) , potworniś już nie szarżuje po drodze od krawężnika do krawężnika przy hamowaniu, tylko dęba staje ;-)
-klapa dostała chromowane literki F O R D i RASTA forda w 3ech kolorach ;))
-uszczelniony obieg w chłodnicy
-kiera wygląda już lepiej
-nowe łożyska (koła przód)
12.04.2004
-bryloczek;-)))))))))))))!!!!!!![to ważne wbrew pozorom]
-no i najważniejsze marchewa zarabia na siebie:)
8.06.04
nowe gumy firestona ( na przodzie)
25.06.04
Tjuning przed PC:
-zablokowany bolec w moście, coby nie latał (góra, dół)
-wymiana uszczelek pod deklami
-nowy zimmering skrzyni
-wym. gumy trzymajacej wał
-nowa (oryginalna) atrapa
-nowe przewody hamulcowe + nowe klocki
-dekielek mostu -na srebrno (hehe, tjuning optyczny)
-nowe sprzęgło + nabicie okładziny(sprzęgło od 2.0v6, ale zawsze sprzęgło;)
-zamontowanie radia!!!
-nowe, oryginalne zegary w końcu...:)
PROJECT >BANDYTA<
8.09.04
-założyłem se gaz, niestety okoliczności zmusiły
-założone "wklikiwacze" pasów bezpieczeństwa na przedłużce
-zakupiony błotnik prawy, nowy, lusterko prawe
-patenta zdjąta ze skrzyni, co to kielich od skrz. na zew. wodzik. spasowany diaksem siedział w krzyni mojej Vce na wew. wodz.:))
i ciekł potęznie
-założone serwko od grandzi wraz z pompą
3.10.04
no i z malych zaprawek się większe sprawy porobiły, :)
no ale przyznac się musze , ze całośc blachrsko lakierniczą wykonuję sam (no z małymi pomocami wprawionych spawaczy:)) i się cieszę jak dzieciak z tego normalnie.
13.11.04
nowe: filtr powietrza, oleju, powietrze w oponach;))), na zimowe:D
daalej, nowy olej, kompletny układ wydechowy, nowe siedzenia, boczki z głośnikami(org.) kanapa, oparcia. Maska dostała czarny macik, podciągnięty pas przedni, wymieniłem wiatrak przed nagrzewnicą, (notabene jakbym wiedział ile z tym jebania, to bym se cieplejszą kurtkę kupił;)
12.12.04
no więc "plany" z września w końcu wykonane
za 6 dni mija rok od momentu kiedy kupiłem foorkę
i muse przyznać, ze nie wiem jak to się stało, ale władowałem w nią dokładnie 100% ceny za którą została kupiona, ale warto i fajnie:)))
mam rastaforda, - RASTAFORD to brzmi dumnie;)) heh
-zderzak tył- dzięki Tritop'a selecta man;), pokłona do ziemi strzelam
-w voodoo śmy pomalowaliśmy spód barankiem, nie wiem czy dobrze czy nie, fakt, ze halucynacyje miałem nieziemskie jak z kanału wyszedłem:))))))
22.12.04
-michellin x2 nowki na przód 175/13/70 i na tył jakies polskie plugastwo , byle było:) na stalówkach, wygląda to koszmarnie..
-zakupiłem od Kysia nadkola plastikowe-obaczym co dalej z tym będzie, zeby to spasować.....
12.01.05
nowe łożyska w przednim kole, końcówki drążków,gumy od maglownicy, ustawiona zbieżność..
umycie podwoziaaa <lol>
(od 3 miesięcy robie sobie zderzak i już 90% wykonane jeszcze malowanie i ostateczne wspawanie.)
12.02.05 - 2.03.05
Wymieniłem MOST!!! z 3.44 na 3.44 :)
tyleze cichy w miarę - zastąpił tego co miał drgawki i wył jak widmo nocą.
- niemiecki stabilizator mostu, prawie nowka
- olej w most
- usunięte jedno najmniejsze pióro, czego efektem jest 4cm nizej tył, ale coś tłucze, na dziurach( i nie mam pojecia co o co ?)
- no i wreszcie, po pół roku bujania się rozkminiania, rzeźbienia, spawania szlifowania, kombinowania, dorabiania, zbudowałem zderzak........
trochę to podle jest zamocowane, pod kątem, mocowania troszkę za długie wyszły
kierunki lekko wysunięte do przodu, no ale tak to jest jak sie nie ma spawarki.
18.03.05
-zakupiłem (i od razu założyłem) atrapę od dwójki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jes man;)
-nowe pióra wycieraczek motorcraft
-wyłuskałem jeszcze na 55W żarówki philipsa blue light-świeca na biało, ale ile razy mocniej!
-zrobione zaciski haaamulcowe
-skasowany minimalny luz na lewym prz. kole
13.04.05
zmiany idą, się zblizają, lecą lub jadą, w każdym razie, tuz tuz, jest szansa ze na 25 urodzinki dotrą, a to już lada chwila, za chwileczkę, no i juz się nie mogę doczekać normalnie!!, jak to będzie wygladać :))
podpowiedź, dekielki pasują idealnie;)
28.04.05
-felgi się prostują i malują
-zapodałem amorki gazowe na tył
-nowe klocki hamulcowe
-nowe cylinderki tył
-nowka półoska (Szpaku leasing)
-szczęki ham. od 2.8 zapodane
-zbankrutowałem
-zbankrutowałem
........ale się ciesze i tak, miłośc jest ślepa.
7.05.05
-regeneracja lamp(thx Dyra selecta mana)
-żarówki philips blue light
-deska się dorabia, jeszcze fornir ..
9.05.05
no to zapodałem na tyła, 7 1/2 Jx13 plus 235/60/13 i niechcący zrobiło się MONSTRUM!!:)))) i jednak troszkę to wystaje://
a no i własnie takie pirelki ma pod sobą ta pani z tymi smiesznymi nausznikami:DD
4.06.05
ech most się sypie, coś nie wytrzymuje, nowy bolec, olej, zamienienie stronami wszystkich kół różnicowego, olej do skrzyni, wymiana filtra paliwa.
29.06.05
maglownica rozebrana do naga odczyszczona i złożona na powrot, zainstalowałem se też 4 głośniki, coby tych stuków i puków z tyłu auta nie słyszeć:))
22.09.05 -project-rastaszatana-
mala kraksa na krawężniku zmobilizowala mnie do ruchu.
pozyczylem migomat(dzięki Grabasz), kupilem arkusz blachy, 10 tarcz do cięcia, baranki, ocynk w sprayu, rozne gadżety i jazadaaa.
po dzisiejszym dniu jestem hmmmm.....->nie mam polowy auta, zresztą nawet na jednej fotce widać załamanego Dyre ;-)))))Ja już chcę spawać, a on mi dalej każe wycinać :)))))
p.s.
mam nadzieję zmieścić się (razem z malowaniem) w 10 dni :)))
24.09.05
łatamy, łatamy, cynkujemy, cyrkujemy, cyrklujemy:)
jest dobrze, nie ma tragedii, jeszcze 2 dni i przechodzimy do przodu auta:)
ufff......
p.s.
ale frajda jest niesamowita, a poza tym gwarancja ze nie bede mial pianki i wlókna w progach...
27.09.05
po 6 dniach walki mam nową podłogę, załataną podłużnicę, słupek, próg, wzmocnienie stabilizatora, okular reflektora, przygotowany błotnik i parę innych dupereli..
wszystko zabezpieczone ocynkiem, pozniej 3-4 warstwami farby i zagumowane...
walka trwa:))
2.10.05
po 10 dniach walki lewa strona zamknięta, prawa strona zamknięta..
srednie natęzenie prac od 9 do 16 godz./dobę..
zastanawiam sie czy będzie to najszybciej wykonany remont w tym zakresie na naszej stronie <joke> ;pp
5.10.05
inchalacja szpachlą hmmm....
docieram docieram, ale bez względu na to czy dotrę czy nie jutro wyjeżdżam:))
składam i jadę dosyć już stania pod domem !
jutro wrzuce foty calosci łaciatka:)
remont planowalem na 10 dni..wyszło 15:)
no i teraz jeszcze kolorek w sobotę i felgi odnowione i bedzie w koncu jakos wyglądał:))
uff..
8.10.05
no i czarny mat selecta;)
kakalak jak się patrzy. no poki co pojeździ trochę w tym kolorze a po zimie, najprawdopodobniej wrocimy do stanu zastanego;))
9.11.05
nowy akumulator
nówki wahacze z pouliretanami
nadkola
23.04.06
nowe świece, kable
stożkowy filtr powietrza
mixer do gazu fi 70
fabrycznie nowe opony 185/70/13 uniroyal
polerka, prostowanie, malowanie i lakierowanie felg
nowe poligumy pod maglownicę
wymiana oleju z polsyntetyka na mineralny :/
zakupione na zapas:
szyba przód
idealne wnętrzności z mostu 2.8
maglownica
cały most 3.44
dwie półośki
wiecej grzechów nie pamiętam
30.04.06
felgi-zakup, wypolerowanie, pomalowanie, polakierowanie - 1600pln
opony - 330pln (przód) 350pln (tył) - (założenie+wywazenie) - 750pln
RAZEM - ok. 2500 pln
gdzie ja mam głowę!!??!!?? :)
1-3.05.06
zmiany nadejszły, owocna majówka.
Wielkie podziękowania dla mojej Dorotki i Ja mana!, którzy pomogli mi foorce zrobić makijaż :))
nie wiem jak Wam się podoba ale mnie jeździ sie znakomicie i coraz bardziej raduje serce, że fordzik staje sie coraz bardziej w moim typie ;)
09-11.06
nowe koncowki wydechu z nierdzewki
wyspawane podłużnice tył
bak pomalowany ala c0ke ;)
tylna półka z głośnikami, antena wewnętrzna made by 3kąt
plastik wewnetrzny tylnej klapy
porządek pod maską (wreszcie) made by 3kąt - respect!
w koncu jeździ na benzynie :)))
spod - baranek
góra- czarny mat
ramki chromowane wokół szyb
lusterka chromowane
ramka chrom na atrapie
nowe resory, wahacze, klocki
centralny napajlota ;)
wiatraki elektryczne od DOHCa
2 fabrycznie nowe opony 205 na zapas ;)
most 3.44 na zapas ;)
geometria
19.11.06
do kompletu doszły zderzaczek mk2 przód, troche jeszcze 3eba go wyklepać :))) -txs by Treetop
zderzaczek mk2 tył - leasing(!!:) by Spawn - senkju
zderzaczek tył własnie dostał wzmocnienie, z mela 20/30, bo jak wiadomo bolączką tych zderzunków jest to wlasnie, ze byle puk puk wystarczy by się wgniatały, wyginały, odkształcały, po prostu błąd konstruktora, więc poprawiłem fabrykę;)
dodatkowo komplet śrub z nierdzewki, wypolerowaych na lusterko..
31.12.06
w ostatnim momencie tego roku
-doszły 2 przesyłki :)
zaciski od grani pod wentyle i orginalne (!) fabrycznie nowe tarcze wentylowane do capcia, [qrcze czekały na mnie w magazynie 25 lat hehe]
-fooracz dostał prawą klamkę chromowaną ;)
24.02.07
no to capri ma juz komplet chromów: zderzaki, klamki, ramki, atrapę, lusterka, końcówki wydechu, wewnętrzne klamki, ramki wokół wew. klamek, polerowane felgi i czarny mat :))
nioch nioch nioch :))
18.04.07
zmieniłem skrzynię na prawie nówkę ;) jest lepiej.
teraz tylko założyć kolejny most przed SO.
w tzw międzyczasie ponaprawiałem jakieś elektryczne bzdurki, podświetlenia zegarków, etc, to co padło na bieżąco :)
1.11.2007-17.01.2008
klatkowanie - czyli szycie klatki u Pająka.
Powiem tak: jest nieco ciaśniej w środku, ale SZTYWNOŚĆ samochodu jest dużo lepsza niż fabryczna. ogólnie wrazenie z jazdy w zakręcie - coś al'a gokart :)
jest fajnie.
teraz na wymianę czekają: nowe sprzęgło valeo, 4 amorki (twin tube gas) KYB, org koncówki drążków, wahacze sportowe, sprężyny nowe od 2.8...
4 lata minęły i jedziemy dalej :)
19.05.08
wymienione zawieszenie tył + przód :)
teraz cały wydech z nierdzewki wraz z kolektorkami rurowymi :)
3.07.08
kolektory już siedzą - MłodyFC - polecam!
2.08.08
IIgie miejsce na PC08
30.11.08
całe przednie zawieszenie, kolumny, tarcze, zaciski, łożyska,wahacze, gumy
nowe opony 205, bo ktoś mi przeciął pod domem prawie nowe :/
zakupione do założenia :
sprzęgło spiekane, docisk
skrzynia mt75
wał przerobiony i wyważony, nowe krzyzaki
most 3.09 z LSD
szukam silnikowego optymalnego rozwiązania, ale to temat na zimę:)
w planach kilka usztywnien i wzmocnien konstrukcyjnych rowniez pod spodem auta
8.03.09
silnik uciekł, czas ogarnąć komorę silnika :)
wsadzam diesla ;)
19.09.2009
Po dzwonie zostało niemiłe wspomnienie raczej, Mnisiek działa !!!!!!!!!!
To naprawdę działa!! skoro już robimy, stwierdziliśmy jedna stronę, to 3eba zrobić resztę - naokoło jak się da i do lakieru!
acha felgę i zderzak już kupiłem dzięki uprzejmości PIema, :)
Most będzie ogarniany w tym tygodniu i nastąpi przekładka bebechów do innej obudowy.
Teraz wielka zagwozdka jaki kolor :)
8.02.2010
Kolor wybrany, capec pomalowany, uzbrojony już prawie.
Dodano spojlerek na przodzie tzw hokej :))
teraz kolej na krótki remont silnika, założenie pompy oleju o większej wydajności, chłodnicy oleju, korby, panewek.
Następnie na warsztat idzie kilka dodatkowych ulepszen i przeróbka całego wnętrza.
kubełki itd.
a potem wyjazd z Płocka i na strojenie turbawek na hamowni
i chciałbym w kwietniu-maju wyskoczyć na jakis kontrolny przejazd po jakimś torze, zeby zobaczyć co to może... ;)
20.V.2010
Przenieśliśmy się z Płońska w pobliże W-wy, tam postaliśmy pod plandeką i pojechaliśmy do Płońska :) czyli bumerang style ;)
Stoimy w ładnym nowym warsztacie i zaraz zaczniemy oddychać pełną piersią :D