logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » kliner aka cleaning - Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1984 "Plum Crazy"

kliner aka cleaning - Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1984 "Plum Crazy"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: kliner aka cleaning
Samochód: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1984 "Plum Crazy"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2003-02-23 02:46:05

Plum Crazy

słowo Capri obecne w moim życiu było od zawsze. od zawsze dla mnie. "ojciec kiedyś jeździł fordem Capri" - mówiła matka. i tak właśnie było. ojciec przywiózł z niemiec MkI. zdjęcie sie żadne nie uchowało... teoretycznnie tak, jak wiózł znajomych do ślubu - może uda się zdobyć. tak więc Capri było czerwone i było to MkI. nic więcej nie wiem. ale co najważniejsze: tym samochodem ojcie wiózł matke do szpitala gdy mnie rodziła. no i wszystko jasne.

trochę późno, ale jednak, bakcyl Caprika u mnie zaskoczył. a zaskoczył bo ładna czarna trójka stała u mnie pod blokiem. czarna... czy jest coś lepszego? wyjeżdzając "zwykłym samochodem" z garażu oglądałem tego Capriaka i dojrzewałem.

ponieważ mechanicznie jestem wielkim ignorantem, decyzja było prosta. kupuje coś w dobrym stanie. może to wygodne podejście do sprawy, ale inaczej nie dało rady. fart chciał, że w tym samym czasie piękne Plum Crazy pojawiło się na rynku (wiadomo dlaczego). parę chetnych osób było. zapewne przepłaciłem, ale tego nie żałuje. trudno. myśle, że trafiło w dobre ręce. nie oszukujmy się, utrzymanie takiego samochodu nie jest tanie - jak zapewne nie jednej osobie się wydaje. paliwo to nie wszystko. samochód nie jest nowy i ma prawo się psuć. tak, staram się utrzymać go w dobrym stanie. kosztów nie liczę :)

w tym roku przewiduje dużo zmian. ogólny klimat samochodu oczywiście będzie utrzymany, czyli MkIII z przeróbkami usprawniającymi i wyglądem jaki mi się podoba - bez spoilerów i takich różności, ale za to chromy w stylu starszych modeli.

co więc będzie, tudzież już jest ale nie ma na zdjęciach? przede wszystkim chromy: klamki, lusterka, moldingi. poza tym: środkowa konsola, upgrade hamulców (przód (?), tył (!), headers'y. może kiedyś lepszy silnik.

ps. co do zdjęć na stronie, to nie są zbyt piękne, ale generalanie czekam na wiosnę _coby_ miłe zrobić.

Komentarze

jest świetny.

[anonim] [2000-08-03 02:11:00]


JEDNO z najlepszych "CAPRYSÓW" jakie widziem, na ile cenisz ten "wypas" płace jak za prezydenta-serio...

[anonim] [2000-08-06 01:09:00]


Rewelacja

Yaro moje maleństwo będzie Twoją konkurencją. Też jest ciemnogranatowy, ma więcej chromu, czarne szyby, czarną maskę i niklowane alu. Posiada jednak tą samą cechę: TEŻ JEST W IVECO.

[anonim] [2000-08-12 13:29:00]


PRAGNĘ

ILE CENISZ TO AUTKO?JESTEM JAK WIDZĘ JUŻ DRUGIM CHĘTNYM

[anonim] [2000-09-23 23:29:00]


Powiem tylko tyle - jasna dupa :)
Mega kozak - gratulacje.

[anonim] [2000-10-08 15:46:00]


cena

Z ciekawosci zapytam:ile zapłaciłes za to cudenko?

[anonim] [2000-10-16 22:04:00]


niech to pozostanie tajemnica handlowa :)
kurczaki duzo :) ale warto bylo

[anonim] [2000-10-17 14:35:00]


powiem tylko jedno - bóstwo...

[anonim] [2000-10-31 10:45:00]


hmmmmm

skoro nie chcesz sprzedać to może go podarujesz.... :-)
wypas jakich mało...

[anonim] [2000-11-27 22:34:00]


Samochód jest naprawdzę ekstra tylko pozazdroscic
tylko poco tyn znak mustanga z przodu tylko psuje jesgo prawdzxiwy urok

[anonim] [2000-12-20 18:43:34]


znak mustanga

znaczka juz nie ma, bo yaro nie chcial oddac, zapieral sie recami i nogami ;) ale zabral tez ten ladny grill i teraz jest defaultowy od trojki. tak wiec jak by ktos widzial jakis ladny to prosze dac znac.

[anonim] [2000-12-21 11:38:00]


GRATULATIONS

Legenda Capri jest porównywalna do legendy pamiętnego Forda Mustanga, ale niestety jej nie przewyższa. Odważne było montowanie na atrapie chłodnicy srebrnego mustanga, ale całkowicie (wg. mnie) niepotrzebne.

[anonim] [2001-02-01 01:27:23]


Capri/Mustang

No właśnie. Mustang na Capriku to czysta profanacja i skandal. Capri to Capri, a mustang to mustang. Całkiem jak na maluchach GTI, albo inne takie, ale jeszcze gożej...Ale pozatym autko zdecydowanie najładniejsze na stronie.

RoT Dokładna lokalizacja na mapie [2001-02-01 08:16:35]


mustang raz jeszcze

spoko, spoko. nie bedzie znaczka mustanga :) bedzie jakis gustowny napisik 'CAPRI' tudziez cos w tym stylu.

kliner aka cleaning [2001-02-01 10:41:07]


Blacha i chrom

Szacunek!!! Jeden z niewielu Capri nie skazony plastykami. Ladny lakier, chrom i chromowane kola to jest styl.

Pazur [2001-04-17 23:07:13]


fajny

[anonim] [2001-05-09 17:50:35]


HO HO HO

[anonim] [2001-05-11 08:10:58]


Spoko kolor, spoko alu, spoko wszystko POWODZENIA

[anonim] [2001-05-11 08:11:56]


Widuje Cie na goclawiu (zgadza sie?)-wszystkim opada szczena na widok tego wózka. Kolor... no przemilczam, bo rzecz gustu ale calosc extra

[anonim] [2001-05-22 20:55:52]


goclaw zgadza sie. :)
kolor jak wszystko inne rzecz gustu. dla mnie bomba.. szczegolnie w sloncu..
a czym pomykasz?

kliner aka cleaning [2001-05-23 09:32:31]


moja rakieta?

Lepiej sie nie przyznawac...

[anonim] [2001-05-23 09:49:29]


maagog

Nie peniaj Maagog. Ja pomykam po mieście ciapkiem/kaszlem rocznik '78... to jest dopiero maszyna ;-)))

RoT Dokładna lokalizacja na mapie [2001-05-23 11:55:55]


ach te kaszlaki..

Kiedys jechalismy z kumplem (Zajentym) w gory i urwalismy tlumik , dobrze ze ja bylem swoim samochodem bo bylo biegania. Probowalismy go po spawac ale co spaw to wieksza dziura. zamiast kola zapasowego jest zajeb... wlot powietrza ...oczywiscie naturalny..hehe...
Ogolnie fajne "autko".
Pozdrowienia dla kaszlacych.

Jagool [2001-05-23 18:16:23]


Moj to sie nadaje tylko do rozwozenia pizzy, chociaz i to nie bo bym dowozil zimna... Kaszlak? To jest "auto" z jajem, ale ja sie do niego nie bardzo miescilem (chociaz tylko 184 cm). Na szczescie niedlugo zmieniam na normalny wozek.

[anonim] [2001-05-23 20:09:04]


czegos tak pieknego w zyciu nie widzialem nowe samochody nie sa juz takie

[anonim] [2001-05-24 04:43:29]


kaszlak, nie kaszlak - grunt, ze jezdzi. a i na codzien mozna pomykac, bez czestszego zerkania na wskaznik paliwa :/ i drzenia czy jakis manago spieszacy sie do banku nie dygnie w bok.

kliner aka cleaning [2001-05-24 09:59:05]


zerkanie

Wskaznik paliwa, ha ! Moj CC pali 8-10 litrow i nic nie da sie zrobic, a przyjamnosc z jazdy w skali 1-10 to: 0, nie ma jak fura, na ktora innym cieknie "slinka". Ech...

[anonim] [2001-05-24 15:25:45]


Maluch

ja mam kaszlaka maszyna nie do podjebania. Sypie sie ale jezdzi i nawet dochodzi na prostej do 110 ale najlepsze jest to ze czensci są prawie darmowe i wystarczxy młotek i "`13" nastka do naprawy a w zimie było zajebiscie jak na sylwestra jechałem nim po górach ( czerwienne moze ktos kojarzy) była szklannka gróbsza od mojej piensci (jak to góry polskie o tej porze raz na tydzien przejedzie pług) a oczywiscie mam opony uniwersalne juz paro letnie bo innych szkoda do tego typu pojazdu . wtedy to była jazda>>>>>>.....nawet na prostej drodze było trudno go utrzymac i co chwile leciałem bokiem

Zajenty [2001-05-24 22:05:41]


a pamietasz...

Do zajentego jak lecielismy na stacje po cygara:)))))
to przy 30km/h mialem pelno w gaciach:))))

Jagool [2001-05-25 13:50:22]


stestujemy

Jak uda mi sie zmienic samochod na cos szybkiego i stane pod swiatlami na goclawiu obok Ciebie to sprawdze czy to Twoje cudo jezdzi tak dobrze jak wyglada (w co raczej nie watpie ale zobaczymy...). Tymczasem wszystko w sferze marzen - okarze sie za 1-3 miesiace. Pozdrawiam

[anonim] [2001-05-26 14:18:30]


znaczek!!!

kurde czemu nie ma juz znaczka!!!
tylko on byl fajny!!!
teraz to juz to auto nie jest fajne!!!
no nie moge!!!
jasna dupa!!!
przyklej prosze znaczek!!!

[anonim] [2001-05-29 11:34:42]


!!!

Capri to Capri, a Mustang to Mustang.Dla mnie Caprik z qniem od 'stanga wygląda tak samo jak maluch z napisem GTI Turbo 16V na klapie bagażnika i znaczkiem mesia na masce...

RoT Dokładna lokalizacja na mapie [2001-05-29 15:19:39]


znaczkonieman

Jesli z calego wozu podobal Ci sie tylko ten znaczek to sorry ale masz najeb... we łbie

[anonim] [2001-05-29 15:41:37]


znaczka mustanga nie bedzie i koniec. nawet jak bym chcial to i tak go nie mam :) w temacie znaczkow to w planie: z tylu fikusny 'capri' - tak samo jak w jedynce, z przodu na masce 'ford' - tez jak w jedynce.

kliner aka cleaning [2001-05-30 14:18:05]


lepsze?

A moze i lusterka jak w jedynce, nie lepiej ?

[anonim] [2001-05-30 14:44:21]


Nawrócony

"Caprisiki" zawsze mnie krecily, ale jak zobaczylem to cudo, nawrocilem sie. Wymiekam, jest sliczny.

[anonim] [2001-05-31 22:33:34]


ale, ale ja się nie chwalę

Jest ok, ale ja bym wolał cabrio, brzmi podobnie ale to nie to samo!

[anonim] [2001-06-04 19:43:57]


Nowy na stronce

Witam wszystkich stalych bywalcow!
Za ile mozna kupic Capri?, taka do remontu bo wole wszystko robic od poczatku i po swojemu:).
A te autko na zdjeciu po prostu COOL tak jak wiekszosc zadbanych Capri

[anonim] [2001-07-01 22:39:57]


znaczek

widzialem twoj znaczek ,jest super, moze chcesz go sprzedac,a moze masz jakis inny,moze byc do remontu.W rozliczeniu moge dac znaczek od zuka po kapitalce,lub dwie litery od kamaza [a i a] .Wcale nie uwazam zebym mial naj..... ane w glowie ,kazdy ma jakiegos bzika.
pozdrawiam wszystkich znaczkomanow
ps jest idea by zorganizowac jakis zlot,miejsce i czas do obgadania,mamy nadzieje ze nasz pomysl nie pozostanie bez echa,sa chyba jakies bratnie dusze?

[anonim] [2001-07-06 12:28:34]


Taki znaczek kosztuje dokładnie 28.06 $ za sztukę.
Poszukujesz takiego ?
www.npdlink.com albo www.texasmustang.com
;-))))))))))))))))))))))
Ja już mam poszukuję ładnej kwasówki na grill
do konika. Skąd masz taki ładny grill ?

[anonim] [2001-07-09 15:57:36]


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NA KOLANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Łał ! ! !

[anonim] [2001-08-25 15:03:21]


ZNACZEK

A CO POWIECIE NA TAKA OPCJE ZNACZKA DLA KLINERA ZWYKŁY ZNACZEK FORDA TYLE ZE POZBAWIONY TEJ SZYBKI I NIEBIESKIEGO KOLORU WIDZIALEM NA FIESCIE W MAX POWER MAGAZINE OSTRY WYPAS Z KLASA

creekk [2001-08-25 21:15:18]


PLUS CHROMOWANE LUSTERKA OD TAUNUSA OCZYWISCIE

creekk [2001-08-25 21:17:02]


A PROPOS ZNACZKA TO KOLO MNIE STOI SYRENA ZE SKACZACYM JAGUAREM NA MASCE

creekk [2001-08-26 11:10:31]


HHHHMMMMMM!

Gdyby nie ten znaczek...

Kuki.vel.Krzak Członek Stowarzyszenia capri.pl [2001-09-04 19:33:36]


Znaczek

Luksus ... prawie ... gdyby nie ten znaczek ...

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2001-09-04 22:11:44]


znaczkomani come back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[anonim] [2001-09-10 08:22:21]


to znowu my!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

witamy wszystkich znaczkomanow.po wakacyjnej przerwie powrocilismy by powiadomic o paru faktach:
po pierwsze primo:okres wakacyjny byl dla nas wyjatkowo suty jesli chodzi o zbiory znaczkow:)))))))))
pare jest do remontu ale jak tylko bedziemy mieli hajs to bierzemy sie za nie !
dla tych ktorzy sa zainteresowani pomoca podajemy numer konta :
111111111111-22222222-333333-444444444444-997(z gory dzieki-dla najchojniejszych nagrody w postaci swierzego znaczuszka od - i tu niespodziewanka:)
po drugie primo i najwarzniejsze od pazdziernika prawdopodobnie ruszy pierwszy z wielu ogolnopolskich sklepow ze znaczkami-bedzie to raczej komis takze tych ktorych swierzbia rece i maja przy okazji pod reka srubokrecik lub moze ostrzejsze pazurki zapraszamy do wspolpracy.zainteresowani proszeni o kontakt pod numerem-997 a widzielismy na stronie ze paru zapalencow juz sie pojawilo- jak to milo miec jakies hobby . prawda?
A OTO NASZA OFERTA Z SALONU :
-dobrze zachowany kawalek chromu od znaczka bmw za jedyne 1200 zl
-lekko wyszczerbiony znaczek od syrenki za cene bagatela niska 3000 zl
-znaczek fiata tyle ze ulamany w polowie dlatego za 450 zl-jakby ktoswidzial druga polowe bo chyba jeszcze jezdzi to prosimy o kontakt.
i inne
a teraz cos z innej beczki nowosc!
czy uwazacie ze 500 zl za lekko sfatygowane tablice rejestracyjne od kaszlaka
na ciechanowskich numerach to wygorowana cena????????????????????????

macie racje i dlatego u nas za jedyne 350-tylko powazne oferty.
co do zlotu to bylismy tylko my:(
ale nastepny juz w krotce tak wiec nie podniecajcie sie jeszcze ale jakby co to wiecie.

niech wielki znak bedzie z wami
pozdrawiamy
2 znaczkomamy
ale nie chodzi tu o to ze mama ma znaczki tylko ze my mamy
ale znaczki nie mamy
znaczy mamy tez ale
hhhhhhmmmmmmmmmmm
musze wziasc proszki papa

mamoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nikt mnie nie lubi





[anonim] [2001-09-10 08:49:12]


wnetrze

przydalobysie troche zdjec wnetrza

cossi [2001-10-10 12:38:04]


CUDO MASZYNA ALE POWINIEN ZNIKNAC TEN ZNAK MUSTANGA

[anonim] [2001-10-21 15:03:49]


Ten znaczek to chuba najbardziej kontrowersyjna sprawa w historii capri.pl

Zgadzam się z przedmówcą...:)...znaczek powinien zniknąć bo Capri to nie nędzna podróbka Mustanga tylko samochód mający własne życie i własną historię.

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2001-10-22 18:36:20]


klasa

[anonim] [2001-10-25 11:02:01]


Zderzak

Od jakiego samochodu są te zderzaki?
Mam MIII ze zwykłymi zderzakami a te podobają mi się dużo bardziej?

Tomek P. [2001-10-25 20:13:55]


...

Nadal nie chcesz jej sprzedać???:-)

Marczi [2001-10-29 16:38:59]


no a teraz baba

[anonim] [2001-10-29 18:20:20]


100% orginal

[anonim] [2001-11-17 13:58:55]


WAŁEK ROZRZĄDU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POSZUKUJĘ SPORTOWEGO WAŁKA ROZRZĄDU DO MOTORU 2.8 NA WTRYSKU MECHANICZNYM.

[anonim] [2001-11-23 19:39:03]


Zderzaki

Cześć ,
mam pytanie z jakiego samochodu są te zderzaki?

[anonim] [2001-12-16 04:42:12]


iiiiiiiihaaaaa!!!!!!!!!

A gdzie guziczek "NITRO"? W podłokietniku pewnie? :)


CZad, czad i czad.

pozdro

[anonim] [2001-12-19 19:28:21]


gratulacje

Gratuluje auta jest naprawde piękne.!

[anonim] [2001-12-21 00:57:26]


wow

Zajebista fura Chyba się zakochałem w tym autku.

[anonim] [2002-01-02 19:12:34]


Cudne zwierze w moim ulubionym cudnym viol-kolorze :)

CUDO!

[anonim] [2002-01-06 00:29:21]


Piękne cacko! interesuja mnie zmiany dokonane w nim i parametry!

[anonim] [2002-01-17 18:47:41]


PIEKNE

Na peno nie chcesz sprzedac tego cudenka ?

[anonim] [2002-01-20 19:48:49]


zderzaki

takie zderzaki montowano chyba w mkII

Wayne Dokładna lokalizacja na mapie [2002-01-25 16:31:49]


Zajebisty maszyn tylko końcówki wydechów mogły by być grubsze.

Greed [2002-02-09 22:56:33]


he he

bradas i sistas a ja tym cudem jechałem do ślubu.

[anonim] [2002-02-13 12:52:02]


Zderzaczki

Hehe sprzedaj mi je ;-)) Jeśli to możliwe ofkozz

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2002-02-17 00:43:23]


WNĘTRZE - no, jak w mercu

Tak, wnętrze fajne, ale... merc to merc, zwłaszcza stary W116 - tak, taki jak w
Roninie, oglądaliście? Silnik 6.9, top-wersja jarał gumy lepiej niż niejeden Capri.
Tak, za takiego merola oddałbym chyba nawet takie Capri, chociaż jeszcze bym sie długo zastanawiał... Ale powiem tak: Capri to Capri a Merol W116 to Prawdziwy MEROL

[anonim] [2002-03-25 16:24:59]


ale za ile

jeśli kupiłbyś błotnik do 116 za tyle co Euzebiusz Capri to wtedy byś wiedział na pewno że to prawdziwy merol POzdro

ogór [2002-03-26 23:00:24]


zdjęcia capri jeden po tunningu

jest to zajebiste autko capri 1, ma płetwę na klapje z blachy zdlęcia jakich niewidzial nikt (capri z łomianek.k warszawy) tel 692 751 001
naprawdę warto wawa 2001 a twoje capri jest zaje fajne znaczek mustanga jest także na moim fordzie

[anonim] [2002-05-03 17:01:25]


Poprostu wypas !!!
szkoda, ze niema rzandych informacji o samochodzie.
Takich jak jego historia , zmiany, naprawy ect.

[anonim] [2002-05-05 14:57:53]


Felgi

Hej, Cleaning, jaki ty masz rozmiar tych felg? Czy są to 205-tki?

Wojtass Dokładna lokalizacja na mapie [2002-07-27 15:47:11]


felgi

felgi 205.. chyba chodzi o opony. to tak. difoltowe 205/60r13

kliner aka cleaning [2002-07-28 01:36:19]


WYPAS

zajeb**** Capri, widzalem jego test w Auto swiecie, i o ile mnie wzrok nie muli to był to wlasnie ten egzemplarz , ZAJEBISTA FURKA , TYlNY NAPED RULEZ!!

[anonim] [2002-09-06 18:58:59]


cudeńko!!!!!!

ilekroć widze go pod swoim oknem,nie moge sie odkleic od szyby,szkoda,ze bywa tak rzadko...poprostu zaj...sta maszyna!

[anonim] [2002-09-12 18:58:21]


BZIUUU!!!

Widziałem go na Pławskiej.Tylko przez chwilę,bo mi uciekł...

[anonim] [2002-09-20 14:55:58]


gustowna atrapa i swietnie dopasowane zderzaki

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie [2002-10-03 19:18:36]


OOOOOO TAK

TO JEDEN Z NAJŁADNIESZYCH MK 3 NA WWW

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2002-10-11 20:01:29]


Wspomnienia...

Jak kupowalem Capri, a wlasciwie nosilem sie z zamiarem ;-) to pokazywalem rodzicom wlasnie te zdjecia zeby zobaczyli jaki to ladny samochod - pomoglo, zfinansowali remont :-)

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2002-11-04 11:53:29]


Szczerze mówiąć nie znam się na CAPRI, ale bez wachania stwierdzam, iż jest to po prostu coś PIĘKNEGO.

[anonim] [2003-01-29 17:31:38]


WOW!!!

To jest cudo, piękne niesamowite po prostu opisac sie nie da!!!!!!!!!

[anonim] [2003-02-06 22:46:33]


stary ale bryka....

cudo fantastik
bardzo ładny egzemplaż
zazdroszcze Ci Go...

[anonim] [2003-02-10 20:37:00]


zderzaki niklaki

gdzie mozna dostac takie fajne zderzaki bo tez bym sobie zamontował? a jak nie takie to podobne

Michal FAZI [2003-02-11 20:28:31]


Nie no super, wrzuć spowrotem fotki wnętrza, masz się czym pochwalić:)
Na prawdę rewelka..
PS: Masz szczęście że zdjąłeś konika, bo była by nowa burza muzgów na jego temat.:) Pozdro

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2003-02-16 13:00:16]


popieram przedmowce:)

zdecydowanie z ta atrapą wyglada przeslicznie:)) miałem okazje podziwiać na żywca:)) dawno dawno temu :)) jest sliczny:)
Pozdro

jagoolmk2 [2003-02-16 13:22:49]


Kurcze, to jeszcze produkują Forda Capri ?

;)

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-18 09:02:20]


bravo czesiu!

wypas trojeczka! popracuj tylko nad dokladniejsza selekcja, ta puszczona bez filtra tylna szyba wyglada troche lamersko, a sam wiesz ze przy takim fiolku wszystko powinno byc teges.

fingon [2003-02-19 17:37:30]


Zdjęcia

Tak spytam, ty sam robisz takie zajebiste fotki czy jakos inaczej, bo są super! Zwłaszcza to pierwsze.
No a Capri oczywiście jeszcze lepszy od fotek! Super stan

Wojtass Dokładna lokalizacja na mapie [2003-02-22 22:43:53]


Rakieta

Jeśli kiedyś bębe miał Capri to napewno będe sie na tym wzorował,a tak swoją drogą mój ojciec też miał Capri(po kolei I,II,III)i też od niego złapałem bakcyla,a co śmieśniejsze też o mało sie nie urodziłem w czerwonej jedynce,Pozdrawiam

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-02-24 19:44:46]


o takiej caprysce marze miałem miłą okazje cykąc mu pare fotek na zlocie w Miedzianej Górze a zlot był ssuuuuuuuuuuuuuuuuppper

Ziuziu [2003-05-26 13:38:55]


Plastik

Dlaczego pod przednią atrapką jest załozony jakiś podłużny plastik nad zderzakiem.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-06-12 14:55:33]


Ile

Powiedz ile a wypłacę!!!!!

Mike102 [2003-08-23 00:42:08]


Wielki dzięki!!

To dzieki testowi Twojego wspaniałego Fordzika w Auto Świecie Nr 34 (332), 22 sierpnia 2001 roku, załapałem bakcyla. Wnętrze... - no brak mi słów!! Dbaj o Nią to odwdzięczy Ci się tym samym!!

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2003-12-14 18:21:33]


:-)

Gdy zobaczylem to auto na stacji w Wa-wie to pojechalem za nim az do Gryzlin. Pozniej nie moglem spac 3 dni i kupilem sobie mk3 :D Tera sie remontuje i niedlugo bedzie podobny. Tylko chcialem na moim zrobic dwa biale pasy? Nie bedzie to wiejsci tuning?? oczywisie bez ciemnych szyb i naklepek "SPARCO" :) Rady prosze na maila shogoo@poczta.onet.pl

Bystry [2004-01-11 16:01:32]


o rany ale piękny!!!

Marzeniem moim jest posiadanie forda capri. A kiedy widzę jak można je zrobić, to wiem, że to będzie pierwsze marzenie, jakie zrealizuję.CUDO!

Paula Dokładna lokalizacja na mapie [2004-01-11 16:57:53]


Pytanie do właściciela lub do znawców: co to za kierownica? Jakieś dane co do producenta?

[2004-06-19 13:03:53]


Jak na moje oko jest to bardzo ladnie wypolerowany RS, marki Ford. Moge sie jednak mylic, gdyz podobne kirownice robi wielu producentow, np. Momo

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie [2004-06-19 13:14:08]


gdzie stoi i jakie ma zabezpieczenia bo chyba je ukradne ;)

black_consul Dokładna lokalizacja na mapie [2005-01-25 14:05:45]


marzenie!

Naprawdę przepiękny samochód! Gratuluję!Sama interesuję się zabytkowymi autkami, a muszę przyznać, że Capri jest moim małym marzeniem, które mam nadzieje, niedługo spełnię. Powodzenia, gorąco pozdrawiam, Karolina Borkowska:)

karolina borkowska [2006-02-26 19:11:57]


Kliner to już 3 lata i 3 dni od aktualizacji strony.
Co u Capri słychać?

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-02-26 19:57:01]


Karolina, a dostane autograf z dedykacją????????:):):):):)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-02-26 20:51:00]


Więcej zdjęć! Więcej zdjeć! Przepiękny jest... nie no bomba:D A jak teraz wygląda, co?

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-02-26 20:56:15]


dla zainteresowanych

capri stoi w garazu podziemnym i nic sie z nim nie dzieje wlasciciel gdziesz po swiece jezdzi z tego co ostatnio slyszalem

bardzo sie auto zapuscilo niestety :-(

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-02-26 22:55:15]


Oooooj szkoda, szkoda... taki ładny Caprik, a się marnuje:( No, ale mam nadzieję, że właściciel wróci i doprowadzi do porządku swój ciągniczek;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-02-27 02:00:37]


mialem okazje podziwiac na zywca-i ciekawie sie prezentuje...ciekawie.:) podoba mi sie taki kolor na capriku

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-06 19:46:09]


czy mi sie wydaje czy ten fooracz ma szpere?

Rasta Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-07 15:06:42]


Rasta, a dlaczego miałby mieć szperę?:> Po czym to wnosisz...

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-07 15:51:10]


no na zdjeciach widac:D

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-08 00:17:46]


ano ma i to calkiem niezle sie nim jezdzi kilka dni temu jezdizlem

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-08 22:33:53]


A skąd on ma ten szperunek? Nie chce się ze mną przypadkiem na mosty zamienić?;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-09 00:42:40]


zamienic to napewno nie

to jest orginalne 2.8i super injection dlatego am szpere

chyba ze dasz mu 4000 zl to moze sie zamieni

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-10 00:30:43]


Za 4000zł to sobie nową szperę kupię;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-10 00:36:45]


to kup pan ale napewno nie bedzie taka jak w orginalnym 2.8i super injection

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-11 11:11:14]


a jaka bedzie? powaznie pytam.jeśli znajdzie szpere od capri to chyba nie bedzie ona od iła stra albo liaza, jeno wlasnie od capri 2.8 ??

Rasta Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-11 11:18:10]


Ale to musi być fajnie mieć Capri 2.8 Superinjection ze szperą.
Niektórzy to mają szczęscie.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-11 19:30:22]


jak narazie z tego co wiem to w pelni orginalne 2.8i to sa w polsce 3-4 szt

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-11 22:34:39]


I jak znam życie drugie tyle o których nikt z nas nic nie wie... mimo wszystko wolałbym 2.3 "S" z opcjonalną szperą. Po prostu 2.8i jest już "splasticzałe" i nie ma tego uroku:)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-11 23:32:40]


wronisaty a jechałes kiedy oryginalnym 2.8i??? jak sie prejedziesz to zrozumiesz :)
I nie jest splasticzałe.....

michalch83 [2006-06-12 08:22:20]


a gdzie ono jest splasticzale??
wyglada tak samo i ma te same elemnty zewnetrzne i wewnetrzene co 2.3 S ale za to wiekszy silnik lepsze heble i zawieszenie

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-12 10:16:46]


spox bryka, jak będzie zbędna to chętnie kupię ją żonie, sam bym się może trochę dziwnie czuł w tym kolorze............a może i nie, może bym się przyzwyczaił :)

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-12 10:24:06]


Jest splasticzałe... grill, okulary reflektorów w kolorze - i dla mnie to już dyskwalifikuje Capri... wygląda plastikowo, nie ma tego smaczku - no cóż kwestia gustu:)

Sam silnik, heble i zawieszenie do mnie nie przemawiają... wcześniejsze Capriki mają to "coś" 2.8i tego "czegoś" nie ma:) Jasne, nie pogardziłbym bym... ale i tak wolałbym coś wcześniejszego:) Podobnie sama elitarność wersji do mnie nie przemawia...

Zresztą akurat silnik, heble, zawiecha, szpera... to wszystko da się włożyć do wcześniejszych wersji - a nawet 2.8 po prostu wymięka przy Essexie 3.0 (i nie chodzi mi tu bynajmniej o parametry - ja Caprika nie dla parametrów kupowałem i nie dla parametrów go remontuję). Wolałbym 3.0S, niż 2.8i. I to tyle na ten temat:)

Po prostu 2.8i to nie mój klimat... szpryca, i inne takie bardziej współczesne wynalazki mnie do niego zniechęcają:)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-12 12:44:34]


czyli nie jezdziłes ;)

michalch83 [2006-06-12 12:50:45]


Przyznaję się bez bicia, że nie jeździłem... może jak się przejadę to się przekonam, ale mimo wszystko szczerze w to wątpię:)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-12 13:08:40]


szczerze kiedyś też miałem takie zdanie o 2.8i ale jak sobie kupiłem i pojedziłem to juz nigdy złego słowa na to autko nie powiem.. Polecam szczegolnie na wąskie, kręte serpentyny ;)) Cud miód i orzeszki ;)
chociz jezdziłem 2.8i ze skrzynia 4 to te 160 pod górke na walijskich autostradach leciał ;)) Do dzis nie zapomne tego widoku ;) - jak ktos jechał z manchesteru/liverpoolu na holyhead tą autostrada przy morzu to wie o czym mówie ;) Z jednej strony wielka biała pionowa skała i tunele ;)), z drugiej morzez z zachodem słonca i 160 na budziku w nowokupionym capri- jesli to nie jest raj to ja juz nie wiem czy raj istnieje ;))
A co do tegoz śliwka ze strony, to kilka razy oglądałem tę strone, ale nigdy nie zwrociłem uwagu ze to 2.8i ;)) Ale to przez zderzaki i grill. Niemniej jednak to własnie jest styl, który w capri mi sie najbardziej podoba ;))
Pozdr!

michalch83 [2006-06-12 13:17:53]


Nie no jasne napewno się fajnie prowadzi... ale zwykłe Capri po wsadzeniu dobrych amorków, sprężyn i szpery też się będzie fajnie prowadzić:) I jest fajne, jak najbardziej, ale mimo wszystko nie ma tego "czegoś" za co kocham Capri... i nic i nikt mnie nie przekona;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-12 13:28:20]


capri z silnikem 2.8i juz robiono od poczatku lat 80 a wtrysk jest mechaniczny nie elektroniczny wiec wszytko jest zgodnie z duchem i czasem powstania auta, a zalozyc mozna sobie wszytko tylko trzeba miec te czesci a jak sie nie ma to gotowke na zakup a takie 2.8i to juz wszytko ma, zawsze chcialem sobie kupic takie auto ale w obecnej chwili juz za pozno kupilem cos innego.

Woroniasty jeszcze malo wiesz o tych autach i krotko je masz narazie kochasz ale ciekawe jak dlugo.

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-13 00:00:43]


Ja tam wole inne Capri z wtryskiem paliwa niż 2.8i

A to fioletowe było w oryginale 2.8i ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-13 00:25:02]


Chuder kłócić się nie zamierzam - po prostu 2.8i mi się nie podoba... ma chyba prawo mi się nie podobać, nie? No i wszystko w tym temacie;) Po prostu 2.8i nie trzyma moim zdaniem klimatu...

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-13 00:40:57]


tak to fioletowe jest orginalne 2.8i

kazde capri trzyma klimat nie rozumiemiem takiego rozgraniczenia ze 2.8i nie

moze ci sie nie podobac ale to jest bardzo dziwne bo raczej 99 % osob ktore ma capri mkIII zawsze by chcialo miec 2.8i

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-13 07:45:04]


No to ja jestem w tym jednym "dziwnym" procencie:)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-13 14:09:38]


Troche obok tematu ale... Michał od kiedy w Walii mają Motorway'e ? Bo jakoś ciężko mi porównać widok krętych dróżek ze stadami kóz na ich środku z np M6 :)

crapi Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-13 16:41:46]


Ja przewaliłem kilka Caprików od Mk1 do Mk3, od 1.3 w góre, ale zawsze na szczycie góry był i jest w moich marzeniach 2.8i.
To jest po prostu najlepsze Capri.
Rzecz gustu to inna sprawa ale 2.8i to 2.8i !!!!!
Inne wersje potrzebują dodatkowego spojlera, ATSów itp.itd. a 2.8i opuszczając fabryke nic więcej nie potrzebowało. Ikona Capri MkIII to 2.8i.
To jest tak jak z Golfem 1.3 i 2.0GTI. Tego 1.3 mozna stuningować, przerobić ale to będzie zawsze 1.3.

P.S. Mam 2.8i ale nie ma to wpływu na moje wychwalanie tego modelu powyżej.
Poprostu jak ktoś "siedzi w temacie" wie i marzy o najlepszym i najdroższym modelu.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-15 10:18:16]


A ja rozumiem Wroniastego mimo tego, że nie ujmuję niczego argumentom oponentów. Po prostu nie było takiego momentu, żeby nabywca miał problem wyboru 3.0 czy 2.8i jako topowego modelu Capri. Do pewnego dnia był nim poczciwy Essex 3.0 [nawet jeszcze w poliftingowej dwójce] i dopiero gdy zakończono jego produkcję, w ofercie pojawił się 2.8i. I w ten sposób rok 1981 zapisał się w naszej świadomości dwakroć tragicznie - Jaruzelski wprowadził stan wojenny, a Dagenham zakończyło produkcję Essexa.
Ten sam dylemat cztery lata wcześniej był udziałem fanów Granady. Cóż - skończyła się pewna epoka. Nikt nie neguje faktu, że Koeln 2.8 był motorem bardziej perspektywicznym od Essexa. Jako mniejszy i lżejszy gwarantował mniejszą podsterowność obu autom, aczkolwiek potencjał tuningowy Essexa był ciut większy - choćby ze względu na doskonalszą konfigurację wydechu i masywniejsze osadzenie panewek głównych. Panowie spod owalnego znaczka docenili to kilka lat wcześniej, opierając konstrukcję wyścigówek do mistrzostw ETCC właśnie na zmodyfikowanym przez Coswortha Essexie, pomimo kilkuletnich wcześniejszych prób ścigania się tuningowanymi RS2600.
Capri II miał to "nieszczęście w szczęściu", że produkowany był przez kilkanaście lat. Lat znamiennej dla motoryzacji rewolucji wizerunku samochodu sportowego. W 1973 r. istniały tylko 3 wielkoseryjne coupe z przednim napędem - Lancia Fulvia, Fiat 128 coupe i Renault 17. I tylko dwa z wtryskiem paliwa - Capri RS2600 oraz R17TS. Reszcie Europy [VW Karmann Ghia, MGB, Alfa Romeo GTJ/GTA, Fiat 124 Coupe, Opel Manta oraz 99% Capri] wystarczały gaźniki i tylny napęd.
W 1987 r. dla odmiany istniały już tylko dwa popularne coupe z tylnym napędem - Capri i Manta. A wtrysk stał się regułą dla szczytowych wersji nawet takich maluchów jak Alfasud Sprint czy VW Scirocco. Dlatego ludziom kojarzącym Capri z motoryzacją lat 60-tych i 70-tych bliższy będzie wariant z Essexem jako ikona pewnej epoki, a zarazem pojazd ideowo spójny jeszcze z wizerunkiem Capri MkI.
Natomiast pokolenie wychowane na Audi Quattro, BMW E30 i VW Corrado skłonne jest tolerować jedynie 2.8i jako wariant godzien uwagi. Cieszyć może zatem fakt, że Wroniasty jako jeden z najmłodszych w tym gronie bardziej identyfikuje się z tą bardziej odległą epoką motoryzacji. Bo nie jest to - mam nadzieję - tylko młodzieńcza przekora...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-15 12:07:25]


Krk4m... trafiłeś w samo sedno! Po prostu 2.8i mimo, że jest najlepiej prowadzącym się Caprikiem, najszybszym, najmocniejszym, najlepiej wyposażonym - to po prostu dla mnie nie jest klasykiem w pełnym tego słowa znaczeniu... i wolałbym mieć w garażu idealne MKII '78 3.0S, a nawet 2.3S niż 2.8i...

Pozdroxy

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-15 15:14:24]


Ja tez sie wypowiem:)
Dla mnie wtrysk w jakimkolwiek wydaniu nie pasuje do epoki jaką sobą prezentuje Capri.Pozatym jestem konserwatysą z przytupem ;) Duży silnik na gazniku(kach) to dla mnie jedyny słuszny napęd.Sprawy prowadzenia,hamulców,osiagów .....są ważne ale wszystko na "starą recepte".
Oprócz mojego Sokoła bardzo cenie sobie jeszcze FC Mk III 3,0"S"-koniecznie z winylem na dachu ,i żeby nie miał szyberdachu --> ideał.

Trophy Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 00:01:24]


Przecież wtrysk paliwa był już w epoce Capri dobrze znany i opanowany, patrz chociażby RS2600. Co innego EFI - to oczywiście że kompletnie nie pasuje, ale mechaniczny wtrysk - czemu nie ?

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-16 00:26:51]


Bo dla mnie to wyglada jak trampki do garniuturu....:P Capri III dlamnie to " Ostatni Mohikanin" jeżeli chodzi o stare dobre maszyny.W momencie jak zaczeły wchodzić radia cyfrowe,wtryski,elektroniczne zapłony,komputery-pewna epoka sie skończyła ...

Trophy Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 01:03:06]


a generalnie to jest tak: "normalny samochód ma gaźnik i jeździ" ;)

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 01:27:33]


A ja się dołączę do zdania MK - EFI i inne komputery, to rzeczywiście nie za bardzo "epoka", ale w K-Jecie czy innym mechanicznym wtrysku również nie widzę nic złego. Inne marki także dawno już z takich dobrodziejstw techniki korzystały w tamtych latach. Panowie, nie zamykajmy się totalnie tylko w starszyh i jednak z reguły gorszych rozwiązaniach technicznych. Jeżeli w "epoce" były już lepsze sposoby np. na zasilanie silnika w paliwo, to czemu ich nie stosować? Wtrysk to jednak jest postęp czy ktoś go lubi czy nie...

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-16 02:13:22]


Kżyho... gaźnik to gaźnik -> podobnie jak Harley to Harley - fakt Suzuki, Kawasaki czy Yamaha w sumie robi motory bardzo podobne, tańsze, o podobnych, a często nawet lepszych parametrach. Jednak mimo wszystko wolę HD - sam nie wiem czemu;) I gaźnik też wolę... mimo, że wtrysk jest lepszy, mniej awaryjny, ekonomiczniejszy, ekologiczniejszy, ale...

...nienawidzę wtrysków, bo... wolę gaźnik;)

P.S. - Idąc z postępem, który proponujesz powinniśmy wszyscy sprzedać Capriki i kupić sobie Probe;) Przecież to postęp... przedni napęd, wtrysk, dużo elektryki -> nowsze, lepsze rozwiązania - nie zamykajmy się w sferze tych starych trupów, skoro nawet w obrębie tej samej marki są już lepsze, tańsze, ekologiczniejsze samochody;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 02:58:56]


Mk - oczywiście wtrysk był już opanowany, znany od lat... ale to chodzi o coś innego, niż samo opanowanie -> to chodzi o coś co "reprezentuje" pewną epokę, epokę z której wywodzi się FC. Capri wywodzi się z końca lat 60 w których dominowaly gaźniki... więc jak dla mnie powinno być zasilane gaźnikiem. Może mam jakieś idiotyczne poglądy - po prostu dla mnie słowo "gaźnikowy" brzmi dumnie;) 2.8i po prostu jest jak dla mnie zbyt współczesne... dzięki wtryskowi, nowszym RS'om, elektryce, elementom lakierowanym pod kolor, i innym takim szczegółom:) Nie chcę nikogo przekonać, że wtrysk jest gorszy od gaźnika - na pewno jest lepszy - i mimo wszystko wolę gaźnik... nawet jeżeli ma mi na nim Caprik spalić trochę więcej i będzie trochę słabszy.

Podobnie pod koniec produkcji Capri opanowany był już ABS, czy multum innych wynalazków i mimo, że są one "lepsze" niż to co mamy w Caprikach to jednak znacząco wolę te starsze(gorsze?), klasyczne rozwiązania... jak chociażby gaźnik;)

Pozdroxy

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 03:10:47]


Ależ my wiemy co to jest duch epoki i nie chcemy nadążać za nowoczesnością, tak więc ten fragment o Probe - to udam że nie zauważyłem. Podobnie ABS - owszem może i się zazębił z latami produkcji Capri, ale w żadnym wypadku nie jest z tej samej epoki, więc podobnie jak z Probe, nie wiem o czym mowa i po co. Wtrysk paliwa to co innego - był stosowany przed Capri, w czasie żywota Capri no i po też :) To nie jest rozwiązanie z innej epoki, tylko po prostu w tamtych czasach to był absolutny szczyt techniki, zbyt skomplikowany i tym samym drogi do masowej produkcji. Ale ideologicznego konfliktu na tle ducha epoki nie widzę. Czy tak samo RS2600 jest nijakim Caprikiem ze względu na wtrysk paliwa ? Mniej więcej 10 lat wcześniej niż 2.8i ! Porsche w 911 wsadziło takiego samego K-jet'a jak w 2.8i bodajże w 1973 roku. Gaźnik jest niewątpliwie bardziej tradycyjnym i klasycznym rozwiązaniem, ale argument o braku ducha epoki w MFI jest jak dla mnie chybiony.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-16 11:20:17]


Michale - spierać się nie zamierzam... Dla mnie 2.8i nie jest stu procentowym Capri -> może się to dla wielu podobać, niepodobać - w sumie nie interesuje mnie to... to moja opinia, mam do niej prawo.

Podałem kilka argumentów -> ten kto miał się przekonać, przekonał się -> a bezsensownym sporów szczególnie w miejscu nie poświęconym dla tego typu wypowiedzi toczyć nie zamierzam...

2.8i z racji elektryki, elementów malowanych pod kolor, nowocześniejszego designu felg, czy wkońcu wtrysku nijak ma się dla mnie do końca lat sześćdziesiątych, z których się wywodzi - w przeciwieństwie do wcześniejszych 3.0S, czy 2.3S...

...2.8i jest po prostu hybrydą starej motoryzacji z tą nową - i to mi się w nim nie podoba, bo klasyk ma być klasykiem, a nie półklasykiem, czy ćwierćklasykiem... a takim w moim odczuciu jest 2.8i

Pozdroxy

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-16 12:56:43]


Pierwszy raz widze by 2.8i się nie podobało maniakom Capri.
Niestety Ford wyprodukował "GO" po coś - nie?
Po trzecie 2.8i kosztowało prawie 2wa razy tyle co zwykłe Capri - no i wciąż tyle kosztuje.
2.0, 2.3S nie trudno spotkać i kupić ale spróbujcie kupić "od tak" oryginalne 2.8i.
Okręt flagowy i już. Nie ma lepszego Capri. Mozecie mówic co chcecie ale tak jest i tyle.



Inna sprawa że jednemu podoba się córka a innemu matka.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-17 00:49:00]


Z tym nie ma lepszego Capri to niestety nie moge sie zgodzić ;-) Ja tam wole to drugie wtryskowe, koniecznie sprzed liftu.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2006-06-17 00:51:57]


A ja jestem z Wroniastym. Ogólnie rzecz biorąc Capri z 2.8i to kawał historii i kawał dobrago klasyka. Mimo wszystko ten silnik nie pasuje do tego modelu. Nie pasuje gdyż był to silnik dość nowoczesny (niezbyt, ale zawsze), a Capri jako takie już w momencie produkcji było klasykiem ;)

Ogólnie trochę sobie dworuję z tej dyskusji, ale w głębi serca czuję, że te autka lepiej czują z gaźnikiem. Jakby zupełnie inna historia. Nie te czasy.

Ale mimo wszystko oryginalne 2.8i - samo dobre :).

babejsza Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-17 03:26:15]


if (popełnię_błąd == TRUE) str_replace("że te autka lepiej czują z gaźnikiem", "że te autka lepiej czują SIĘ z gaźnikiem", $_POST['tekst_bez_sensu']);

:D

Tak mnie głupio naszło. Mój błąd :)

babejsza Dokładna lokalizacja na mapie [2006-06-17 03:34:21]


ma ktoś jakieś zdjęcia z lat świetności tego samochodu? zastanawiam się nad kolorem, ale te fotki co tutaj sa nie dają pełnego obrazu jak to wygląda. Widziałem wątek na forum o samochodach z Wrocławia, ale tam to już stał zaniedbany i sam już nie wiem jak ten kolor w końcu się prezentuje.

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie [2011-03-21 17:01:07]


Czy wiadomo co się dzieje z tym samochodem?
Ślad po nim zaginął kilka lat temu a jestem ciekawy jak potoczyły się jego losy.
Wciaż mam sentyment do tej "Śliwki" Trochę serca w niego dawno temu włozyłem.....

yaro Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-03-13 08:53:34]


Czasami go oglądam przyznam, coś słyszałem ze w garażu z powodu wyjazdu stoi ale nic pewnego. Pamiętam był do sprzedania też z powodu wyjazdu.
Nie masz zdjęć jak go kupiłeś i jak był innego koloru, złote czasy importowe:-)

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-03-13 09:35:22]


Lepiej wyglądał jak miał III-kowe extrasy.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2014-03-13 09:36:36]