Dnia 08.10.2006 odbyła sie w Płocku impreza motoryzacyjna o wyżej podanej nazwie. Do bazy rajdu na parkingu przy ZST w Płocku zgłosiło się około 20 załóg.
Po zarejestrowaniu kierowców, pilotów i wspaniałych maszyn, po wydaniu numerów startowych i itinererów, znalazła się chwilka na obejrzenie aut oraz krótką wymianę poglądow na temat swoich cudów techniki.
W międzyczasie Mnisiek i ja pomagaliśmy właścicielowi (http://www.skrzelinski.com ) odpalać jego Forda T z 1915 roku (marzec;)
Nie łatwo jest jednak kręcić korbą, oj nie łatwo...
Komandor rajdu objaśniał tymczasem zasady uczestnictwa, zaprezentował również jak nie powinno sie przejeżdzać pierwszej próby sportowej;
po czym wydał rozkaz uruchomienia silników. Na szczęście "T" już parkotał. Inne autka również, rozsiewając wokół charakterystyczną woń zbyt bogatej mieszanki. Ale przeciez my wszyscy to lubimy :)
Do pierwszej próby sportowej ruszyły jak dzikie kolejno:
-wspomniany wcześniej Ford T (zgadnijcie jaki kolor? NIE, nie mat!) z nr 1
-BMW Dixi z nr 2
-Mercedes z nr 3
-Auto Union Wanderer (teraz to podobno sie nazywa Audi) z nr 4
-Chevrolet z nr 5
-Mercedes 300 SEL z nr 6
-VW Kafer z nr 8
-Mercedes 230 SL z nr 9
-Mniśkowy Taunus 20m z nr 10
-Syrena 104 z nr 11
-Mniśkowej Taunus 15m z nr 12
-Coś z nr 13, podobno Daimler
-Moja kluska z nr 14
-Mazda z Wanklem z nr 15
-Mercedes 123 (trzylitrowabekawbenzynie) z nr 16
- Ford Capri z nr 17
- Saab z nr 18
Ciąg dalszy na stronie http://www.capri.pl/page/1421
Mysza liil (EM)