chcialbym takiego nowego Caprika:)
Seemann [2001-12-13 20:16:33]
MOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE TO WŁAŚNIE 2,8 LITRA
MAKSIU [2001-12-16 00:02:18]
macie może taki silnik to biorę krzysztof.kawalowski@pol-assistance.spzoo.pl ewentualnie 0-502-329-178
[anonim] [2001-12-17 18:16:10]
Krzysztof, jak chcesz taki silnik, to mam. Pytanie tylko czy masz osprzęt do niego, bo jak tak to Możesz zbudować niezłą zapierdalajkę. Ja szukam ROVERowskiego V8, też siada po małych przeróbkach, a power ma 2xwiększy.
Pozdrawiam OZE
[anonim] [2001-12-23 22:05:42]
Ten cały Rover V8 na gaźniku ma ca. 138 KM, a Ford 2.8 gaźnik ma 135 KM !
Największa różnica jest w momencie obrotowym: Rover - 285 Nm a Ford - 225 Nm
Jednak z drugiej strony, silnik Rovera jest cięższy...
Jeśli chodzi o wersje na wtrysku to już inna sprawa. Rover ma moc od 169 KM do (w najnowszych wersjach) 200 KM (nie licząc TVR), natomiast Ford 2.8i ma 150 KM.
Niestety Ford przegrywa znacznie pod względem momentu obrotowego, Rover na wtrysku ma nawet >300 Nm !
Ale co tam, trochę się rozpisałem... Moje maleństwo będzie miało 2.8 V6, mam już pochromowane pokrywy :-) Zamierzam zmienić to i owo. Ma mieć ca. 300 KM
i 380 Nm !!! Ale to dobiero latem, jest jeszcze na dotarciu.
Pozdrawiam wszystkich maniaków przerabiających swoje samochody. Tak trzymać!
Pamiętajcie tylko aby nie mieć wozu szybszego od mojego!!! :-) :-) :-)
Cześć
B [2001-12-28 11:16:57]
Jak patrzę na komentarze to mi się zawory w kruszynce luzują. Kiedy byłem małym chłopcem to też podniecałem się liczbami w katalogu, oraz tym "ile pali na liczniku". A tak naprawdę nie widziałem jeszcze Caprika który po trasie jechałby szybciej niż 120 km/h. Szofer jest najważniejszy, a opowieści o momentach i prędkościach to można zostawić do piwa.
MacBudzisz [2002-01-07 11:03:44]
poopowiadaj coś o soim 2,8, plizz,
mam takie coś w częściach i też troche chcę ten tego, no wiesz, choć się nie spieszę, mam czym jeździć i myślę że ze dwa lata minie zanim złożę to 2,8, więc chętnie poczytam o tym i owym
ADRIANna44 [2002-11-07 23:40:37]