To cóż, że ze Szwecji ;-)
Piękny auto, piękny kraj.
Essex 2.0 i kierownica po prawidłowej stronie ;-) to dość niezwyczajny widok. Przeglądając stare zdjęcia natknąłem się na takie poniżej (z ogłoszenia Capri 2000 GT).
PiotrekFCapri [2015-03-09 22:08:59]
Ło Jezu - toż tłumaczyłem ze sto razy, że w epoce dziobaka, Consula, Capri Mk.I i Escorta Mk.I to brytyjska fabryka Forda dostarczała auta na cały rynek "poza EWG", czyli do Skandynawii, Hiszpanii, Grecji, Austrii i Szwajcarii. Kolonia produkowała tylko na rynek RFN, Beneluksu, Włoch i Francji - tak dyktowały bariery celne.
Dopiero gdy w 1973 UK weszło do EWG (wraz z Danią i Irlandią), w Szwecji, Szwajcarii, Austrii itd. pojawiły się Taunusy oraz Capri i Granady z silnikami Koeln i Pinto.
Pozdreaux.
Wiem o tym i pamiętam Twoje komentarze w tym temacie. Po prostu do tej pory nie widziałem na capri.pl zdjęcia z takim widokiem pod maską. Skojarzyło mi się z tym folderem i wrzuciłem powyższe foto (znalezione jakiś czas temu). Tak jak napisałeś, w dokumentach tego Capri było: Ford (GB) Capri 2000 GT :)
Pozdrawiam
PiotrekFCapri [2015-03-10 01:14:20]
i jeszcze jako limuzyna...
http://pl.bab.la/slownik/niemiecki-polski/limousine
żeby pojechać po babcię to tylko sedan
zenonDWR [2015-03-10 19:25:42]