Wymiary kontrolne ramy dla modelu Ford Capri Mk I
(rysunek dostępny również w większej wersji - GIF 2170x1570 pikseli, 269 kB)
Wymiary kontrolne ramy dla modelu Ford Capri Mk II (i najprawdopodobniej również dla Mk III):
(rysunek dostępny również w większej wersji - GIF 2415x1879 pikseli, 687 kB)
Objaśnienie wymiarów 1A, 1C, 1D, 2A, 2C, 2D:
Numer części | Opis części | Wersja samochodu | 1A | 1C | 1D |
---|---|---|---|---|---|
73EG-6K018-AA | wzmocnienie blachy na tylne mocowanie silnika (łapę skrzyni biegów) | FOG, FOB, FOE z silnikami: - niemieckie i brytyjskie V6 - OHC z automatyczną skrzynią biegów |
965,0 ±3,0 mm (37,99 in) |
168,1 ±2,5 mm (6,61 in) |
323,6 +4,0 -0,0 mm (12,74 in) |
3038E-6K018B | FOG, FOB, FOE z silnikami: - OHC z manualną skrzynią biegów - Kent z manualną skrzynią biegów |
886,5 ±3,0 mm (34,90 in) |
183,6 ±2,5 mm (7,23 in) |
354,6 +4,0 -0,0 mm (13,96 in) |
|
Numer części | Opis części | Wersja samochodu (kraj pochodzenia) | 2A | 2C | 2D |
69EGT113K40AA | wzmocnienie blachy na podporę wału napędowego | FOG z silnikami OHC |
742,5 ±2,0 mm (29,23 in) |
55,0 ±2,0 mm (2,17 in) |
146,0 ±3,0 mm (5,75 in) |
FOE z niemieckimi silnikami V6 |
743,5 ±2,0 mm (29,27 in) |
||||
69EGT113K40BA | FOB z silnikami OHC |
821,0 ±2,0 mm (32,32 in) |
49,0 ±2,0 mm (1,93 in) |
140,0 ±3,0 mm (5,51 in) |
|
FOE z brytyjskimi silnikami V6 |
822,0 ±2,0 mm (32,33 in) |
FOG - Ford Of Germany, FOB - Ford Of Britain, FOE - Ford Of Europe