Witam wszystkich jestem posiadaczem capri mk1b który remontuje już kilka lat . Jakiś czas temu trafił mi się silnik 2,3 turbo potocznie zwany lima silnik praktycznie nowy . problem z tym ze nie posiadam do niego wiązki ani kompa i tp. Kupiłem sierrke 2,0 ohc efi wydarłem motor wsadziłem 2,3 lima auto odpala przy szybkim wciśnięciu gazu fajnie się wkrenca lecz gdy pomału to już szarpie jakby wypadał zapłon i czasami to czuć na wolnych obrotach. W spalinach czuć niespalone paliwo . Wiem ze to nietypowy temat na forum ale szukam informacji co pomorze mi dograć ten temat. Morze macie jakieś doświadczenia z problemami w doładowaniu 2,0 pinto czy cokolwiek. Dodam ze już brakuje mi pomysłu a każda informacja będzie mile widziana, z góry dzięki!!!
autotk / 2018-01-16 23:22:58 /
Już pytałeś raz tutaj: https://www.capri.pl/forum/949395 i dostałeś odpowiedź z kim rozmawiać.
Konar / 2018-01-16 23:41:10 /
https://www.capri.pl/user/6592
pisz do Miśka. oni tam w 3M mają doktoraty z limy :)
najdos / 2018-01-16 23:41:28 /
"Pomorze" gdańskie na pewno POMOŻE, a i do "morza" mają blisko więc mogą mieć doświadczenie...
Killer vel M-maniac / 2018-01-16 23:54:12 /
Problem w tym, że nie posiadasz do niego wiązki ani kompa.
Mysza liil (EM) / 2018-01-17 00:46:16 /
Konar już odpowiedział na pytanie, wątek zamykam.
m.kozlowski / 2018-01-17 08:23:50 /
Wątek jest zamknięty, brak możliwości jego kontynuacji.