Witam. Pytanko- czy są jakieśkonkretne wymiary do kótrych można przetoczyć koło zamachowe bez uszczerbku na jego funkcjonalności?? Zamach w silniku 2.0 OHC pozdrawiam
Matlak / 2006-03-02 23:30:22 /
Nie ma! Jeżeli już to wyznaczone metodą prób i błędów....ktoś przetoczył i działa jakoś działa.
Należy pamiętać , że coś za coś. Albo równo pracuje, albo lepiej wchodzi na obroty.
RAV :) / 2006-03-03 00:26:33 /
Podejrzewam ze nie chodzi o 'tunung', tylko o wyrobienie docisku tarczą sprzęgła?
Mysza liil (EM) / 2006-03-03 07:06:33 /
Mialo byc kola zamachowego a nie docisku:/ sory, dopiero wstałem :(
Mysza liil (EM) / 2006-03-03 07:07:10 /
co wszyscy uwzieli sie na to nieszczesne kolo zamachowe, lepiej wziac sie za remont silnika
Kriss_MustangII / 2006-03-03 08:29:18 /
seryjne kółko w ohc waży 8kg, po odpowiednim zabiegu schodzi się z wagi do 5kg :), a z ciekawostek jakiś czas temu na ebayu było CAŁE (kółko,tarcza, docisk) kompletne sprzęgło wyczynowe do pinto ważące 3kg !
Kółko w dohc waży 12,8kg, po odchudzeniu schodzi się do 12kg więc lipa :(
Ale zawsze coś za coś.... albo trochę lepiej wchodzi na obroty, albo równiej pracuje. Na logikę to przy lżejszym kole to powinna być moc maksymalna niższa (teoretycznie), za to mniejszy moment bezwładności silnika.
RAV :) / 2006-03-03 17:54:39 /
Do krissa_mustangII- silnik jest własnie w remoncie i stąd te pytanie ;] dzięki za podpowiedzi pozdro
Matlak / 2006-03-03 17:59:50 /
pajak a pamietasz ile sobie wolali za takowe sprzeglo?...wyczynowe?
Zakrzak! / 2006-03-03 22:11:46 /
A wogóle Pająk może naskrobałbyś troszkę teorji dotyczącej zalet i wad odchudzenia koła zamachowego?:)
Kiekawi mnie jkaie mogą być efekty i wogóle to jeśli ktoś mógłby zważyć zaamach od 2.8 MFi lub EFi to ja jakoś na dniach wrzucę wagę zamachu z 2.8 gaźnikowego.
Pozdro
michukrk / 2006-03-06 21:45:02 /