Chodzi o estetykę zamontowania 2.9 EFI.W naszych samochodach nikt za specjalnie nie chwali się zdjęciami komory silnika (poza drobnymi wyjątkami)w przeciwieństwie np. 2.8. Chodzi u umijscowienie wiązek, przewodów, filtra itd. Czy da się to zrobić w miarę estetycznie czy raczej nie? 2.9 EFI było na forum x razy, więc jeśli przeoczyłem temat to z góry sorki.
Generalnie 2,9 jest brzydki i slabo wyglada pod maska w klasyku, ale ladnie wswapowany nie powinien odrazac. Najgorsze sa pojedyncze kabelki jak u prząśniczek - wtedy tylko patrzec jak cos sie zajara ;)
Mysza liil (EM) / 2006-01-27 14:11:22 /
Ten piecyk urodą nie grzeszy - to fakt. 2,0 efi też pasuje do klasyka średnio, ale np. to http://www.capri.pl/photo/4/7/432e99b687b47.l.jpg uważam za robotę "pierwyj sort". Czy ma ktoś tak ładnie zabudowane 2.9 EFI?
Z tego co kojarze Macias mial niezle zrobione, teraz to auto Cygana, popros niech wrzuci fotke ;)
Mysza liil (EM) / 2006-01-27 20:31:04 /
Wygląda naprawdę ładnie- chętnie bym zobaczył jak ma zamontowana chłodnicę:) bo chyba jest tak samo umiejscowiona jak ja planuję.
Pozdrawiam
Wolff(miłosz) / 2006-02-02 14:34:37 /
ale i tak 2.8 ladniej wyglada:)
cichymk / 2006-02-02 16:43:55 /
ciekawe czyj:D hehehehehheh
cichymk / 2006-02-02 16:44:24 /
2.8 wygląda ładniej - nie ma dwóch zdań. Ale wszystkie znaki wskazują na bardziej realną koncepcję 2.9.
A mi tak to wyszło. Nie jestem jednak do końca zadowolony z wyglądu pod moją maską. Zdjęcie jest już mało aktualne. Trochę tam już "posprzątałem" ale jeszcze, jeszcze.
jogi / 2006-02-11 19:56:56 /
A tak z boku
jogi / 2006-02-11 20:00:54 /
Faktycznie gaźnik z jakąś chromowaną puchą zdecydowanie lepiej do klasyka,ale nie jest tak strasznie :). Myślalem, że w 2.9 więcej "okabelkowania"
No jak założysz wtrysk to trochę kabli przybędzie..
jogi / 2006-02-12 21:07:47 /
witam podepne się tu żeby nie zaśmiecać forum ,pytanie dotyczy 2,9 v6 szczegulnie do jogi i wszystkich co mają zapodany silnik 2,9 w swojich wózkach, chodzi o podłonczenie wężyków podcisnienia bezzwględnego bo nijak niemogę se ztym poradzić jak ktoś ma jakieś namiary to prosze o jakieś fotki jak to ma być podłonczone może być na priwa, miałem poznaczone ale ktoś wczesniej zrobił już kiche z tymi wężykami,pozdro
grek: tam masz tylko 2 wężyki do MAP'a, odezwij się na maila to powiem Ci co i jak popodłączać.
Piotrek PCK / 2006-02-12 21:36:03 /
z tyłu airboxa wystaje krociec, podłączony do trojnika, nastepnie z trojnika do MAPa oraz do regulatora cisnienia paliwa.
Mysza liil (EM) / 2006-02-13 07:27:40 /
Niewiedziałem gdzie to wsadzić?Ciekawe co powicie na temat tego zestawu?http://mymoto.pl/forum/viewtopic.php?p=9224
ten zestaw byl kiedys na zlocie mam z nim foto
to sie koles napracowal..i chwlal mu za to tylko dlaczego w pomylonezie? i jeszcze atu...dziura a tam.... :P
Zakrzak! / 2006-09-18 23:35:50 /
no no to bylo rok temu na Gryzlinach
a i ciekawostka byla dobra :)
Wojdat / 2006-09-19 22:12:36 /
U mnie narazie wyglada to tak jak na zdjeciach. Jakos nie mialem czasu przekladac akumulatora do tylu takze byl troche klopot z filtrem powietrza.
szecho / 2006-09-24 11:37:29 /
Ja tez mam akumulator w komorze. Co do filtra to mam stozek. Mimo wszystko i tak jest malo miejsca :)
Popcio / 2006-09-24 12:08:00 /
szecho co to za chłodnice tam masz pochwalił byś się :)
TOMEK "MIARQA" / 2006-09-25 07:26:16 /
Chlodnica od scorpio tylko odwórcona do góry nogami :)
Popcio / 2006-09-25 09:10:57 /
chlodnica tak jak silnik ze scorpiaka:) do tego dwa wentylatory z poldka ktore jak sie wlacza to robia mala wichure pod maska ;) weszla bez specjalnych problemow jedynie trzeba bylo pozbyc sie fabrycznych mocowan, ale jakby byla o cm wyzsza to juz bylby problem z zamknieciem maski...
szecho / 2006-09-25 09:17:54 /
U mnie na razie jest tak,będą zmienione jeszcze dekle zaworowe i kolektor ssący oraz jakaś gródź dla stożka.
mario75 / 2008-06-15 14:08:26 /
Zakładam cały zestaw EFI do silnika w którym był K-jet - przepustnice z efi wychodzą mi dokładnie na pompę wspomagania umiejscowioną po prawej stronie silnika - co z tym fantem zrobić ??
JoKo 3M_U / 2009-05-19 21:29:17 /
umieść pompę gdzieś indziej, sprawdź czy czasem nie masz innego mocowania :)
Kohito_PS / 2009-05-19 22:10:00 /
Ja mam taki stojak pod alternator. Może uda Ci się do tego pompę jakoś zaczepić.
Jest od bardzo wczesnej wersji V-ek (z roku 70). Jest nowy, oryginalny i kosztuje 20 zł :)
http://www.capri.pl/image/comment/261425/118966
http://www.capri.pl/image/comment/261425/118967
Konar / 2009-05-19 22:12:42 /
wklejam moją komore
Patent z filtrem jest puki co jeszcze niesprawdzony w praktyce ale niedługo zdam relacje
Wziąć ode mnie wspornik wspomagania i alternatora od 2,8 efi (płatność piwem od Anola), naruchać pompę z wężami od 2,9, węże przerobić tak, żeby z jednej mańki były od capcia, a z drugiej od skorupy, założyć, odpalić, jeździć.
granadziarz_3M / 2009-05-20 08:43:14 /
Jarku ty to masz zawsze najlepsze pomysły - takie proste i skuteczne -wpadnę popołudniu :)
JoKo 3M_U / 2009-05-20 09:16:36 /
ja jestem w pruszczu wiec moge wpasc do Jarka i zabrac dla ciebie co trzeba :)
Kohito_PS / 2009-05-20 09:18:24 /
poniekąd problem rozwiązuje też wsadzenie EPSa ;)
michalch83 / 2009-05-20 18:16:59 /
ale stwarza kilka kolejnych więc odpada - jakoś to poupycham :)
JoKo 3M_U / 2009-05-20 22:28:27 /
poproszę o jakieś zdjęcie 2.8 efI ze wspomą
JoKo 3M_U / 2009-05-20 23:57:22 /
wygląda jak 2,9 z pompą.
granadziarz_3M / 2009-05-21 10:04:36 /