logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » szukam mechanika do silnika 1.3 V4

szukam mechanika do silnika 1.3 V4

witam!
Czy możecie mi pomóc w znalezieniu bardzo dobrze znającej się osoby, która wykona gruntowny remont silnika 1.3 V4 (obencie ledwo zipie oraz nie ma ciśnienia)...sprawa może wydawać sie dziwna oraz głupia ale mnie to jeszcze bardziej zdziwiło jak sie dowiedziałem jaki silnik chodzi w firmowym wózku widłowym "LINDE" gdzieś z 75 roku. A no właśnie Capri 1.3...

Z góry dziękuję za informację...moje namiary to 502-35-41-53, adam.podczaszynski@pakowanie.com lub GG 6037569

Pozdrawiam Capri maniaków!


HO!

eifSQAD / 2005-12-23 08:33:02 /


Zakrzak...i wszystko jasne :)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-25 00:19:15 /


Tymon tyz zrobi :)
Zakrzak co z Twoją ofertą ? Zapomniałeś o mnie ? :)
Skupuje wszystko motorów mam juz 7 sztuk skrzyn 10 sztuk osprzetu duzo :)
Zestawów naprawczych wsam raz :) Ale i tak kupie wszstko co przyniesie okazja do V4 :)

Tymon Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-12 22:41:10 /


coz mi pozostalo tez sie dopisze, tez chetnie zawsze i wszystko, wazne ze w promocji. co do remontu polecam antoniego bo jest relatywnie w centrum kraju :)))

Classmobile / 2006-01-12 23:04:09 /


Antoni ?????????? a kto to taki ????? hehe raz widziałem tą wystawe na bazarze i nie obrazjąc nikogo żenada :D Ceny z kosmosu jak u andreasa hehehe
Wracając do tematu posiadm nowe części do V4 uszczelki panewki pierscienie pompy wody i oleju . Przykładowe ceny szlif wału + komplet nowych panewek GLICO = 250 zeta na gotowo . Komplet pierscieni 150 zł . Całkowita obrubka głowic w tym nowe zawory prowadnice uszczelniacze gniazda pod bezyne bezołowiową i planowanie płaszczyn + zalezy od krzywizny kolektora ssacego = 550 pln . Całość piaskowana i pomalowana podkładem epoksydowym dla estetyki mozliwosc wypolerowania pokrywy rozrzadu i kolektora ssacego wychromowania pokryw zaworów i innych cudów :)
A co do spraw osprzetowych to wiadomo najlepsze częsci fachwa obsługa CHUDER tylko i wyłacznie dobry partner :)

Tymon Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-12 23:44:16 /


ta cena sugerowana 550zl dotyczy 2 glowic??? i czy to cena za usluge jaka proponujesz + czesci czy np. nowe zawory itp sa juz wliczone ? :)
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-12 23:50:26 /


O witam kolege :)
W cenie 550 zeta jest : nowe zawory , uszczelniacze , prowadnice , gnizada pod bezołowiowa , splanowane i obrobione dwie głowice szlifowane sa zawyczaj dwie płaszczyzny jednej głowicy ta normalna od cylindrów i druga od kolektora ssacego w zaleznosci jak bardzo krzywa była ta pierwsza płaszczyzna duzo ludzi przegrzewało te silniki heh polskie realia .
Tak wiec za 550 zeta masz 2 głowice zrobione na TIP-TOP i dodam ze te 550 zeta to jest koszt maxsymalny wszystko zalezy od zuzycia :)

Tymon Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-13 00:08:59 /


a ja bym chetnie zamienił takiego v4(leży u mnie w garażu od zawsze w bliżej nieokreślonym stanie )na 2,8 v6 (za dopłatą )możliwość dopłaty !??!

ułaz / 2006-01-14 20:13:39 /


Ułaz niestety nieposiadam nic do silników V6 nawet nieposiadam takiego silnika .
Natomiast kocham V4 bo jest ich mało i prawie każdy sie brzydzi takim motorkiem :)
Jestem zboczony na punkcie V4 :)

Tymon Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-16 13:26:24 /