Zaglądam tu czasem, na stronę capri.pl i wreszcie postanowiłem się zarejestrować i grzecznie przywitać. Mam 30 lat i na codzień jeżdżę Fordem Mondeo MkII z widlastą szóstką pod maską. Ale w głębi serca wzdycham do Capri. Miałem przyjemność jeździć, na początku lat 90-tych, Fordem Capri z ostatnich lat jego produkcji wyposażonym w silnik 2.8i. Był piękny. Czarny ze złotym orłem na masce i miał śliczne, walcowate, złote alubuty. Niestety przygoda z tym autem znalazła swój finał w jednym z jezior Pojezierza Lubuskiego. :( Właśnie takiego Capri chcę sobie kiedyś sprawić (oczywiście nie topionego ;]). Po cichu myślę o imporcie z UK. Widziałem tam dość atrakcyjne egzemplarze. I tu pojawia się pytanie do Was drodzy forumowicze. Czy taka modyfikacja jest wykonalna w warunkach garażowych? Czy można kupić części niezbędne do zaadoptowania wersji angielskiej dla potrzeb rejestracji w Polsce? Z jakimi kosztami muszę się liczyć?
Pozdrawiam
Gotycki_Zdun / 2005-11-15 11:25:13 /
polecam lekturze
http://www.capri.pl/forum/42f9921def903#42fa64b5172b8
PS. szkoda, że sie utopił. Witamy spowrotem w kręgu Capri ;-)
MikeB4 / 2005-11-15 11:34:38 /