Ktos kiedys z forum ogarniał produkcje camberów szukam tego dobrodzieja lub kogos kto mialby do sprzedania pare
krzys escort mk2 / 2016-05-16 21:31:29 /
ja mam trochę pary do sprzedania... :)
https://www.youtube.com/watch?v=1Z8MIXXDPls
bartozłomero / 2016-05-16 22:10:19 /
zdaje się że Endryou kiedyś ogarniał temat
wąski77 / 2016-05-16 22:14:25 /
To Ci: https://silverproject.eu/
W sklepie już tego nie mają, ale może wzór gdzieś w komputerze został.
Konar / 2016-05-16 22:15:58 /
Po ile masz?:)
krzys escort mk2 / 2016-05-16 22:48:26 /
W sensie w ich komputerze może zostały. Ja z nimi nie mam nic wspólnego oprócz faktu, że kupiłem komplet i czeka na założenie.
Albo z ebaya:
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-IN-Escort-Mk1-Mk2-Small-Strut-Top-Camber-Adjuster-Plates-Kit-car-Blue-/262369726957?hash=item3d167451ed:g:uDIAAOSwDNdV7DCA
Konar / 2016-05-17 08:39:27 /
zdaje się, że już w jakichś fordach jeżdżą i takie:
http://allegro.pl/mocowanie-amortyzatora-regulowane-bmw-i6186423371.html
bartozłomero / 2016-05-17 09:50:33 /
ano ano, ale te z silverproject jeśli mnie pamięć nie myli jako jedyne nie powodowały podniesienia auta o jakiś cal
Konrad vel smasher / 2016-05-17 10:03:51 /
Jak ktoś ogarnie to jestem chętny
SKUN_3M / 2016-05-17 21:15:45 /
Ma ktos od bmw plug&play czy cos trzeba przerabiac?
krzys escort mk2 / 2016-05-17 22:15:04 /
Jakie macie doświadczenia z camber/caster plate w Capri? Chciałbym przede wszystkim zwiększyć kąt pochylenia zwrotnicy. Aktualnie są różne rozwiązania w sprzedaży, może ktoś może polecić jakieś konkretne? Do oryginalnych kolumn od 2.8i, nie gwintów.
Piotr Siemiątkowski (Irpac) / 2023-06-22 08:46:11 /
Rozwiązanie super, jednak nie bez wad.
Górne mocowanie pozbawione jest jakiekolwiek gumy, pracuje tylko na łożysku. Czyli każda nierówność, łączenia jezdni itp będą odczuwalne 1:1 na karoserii. Dodatkowo jest szansa, że będziesz musiał często zmieniać łożysko.
nie myślałeś nad dołożeniem drążka reakcyjnego i zmiany mocowania stabilizatora na typowe łączniki?
Grzesiek_Rudy / 2023-06-22 09:17:37 /
Grzesiek, myślałem o tym, faktycznie. Mam tylko obawy o konieczność wspawania mocowania łącznika stabilizatora, bo nie wiem czy da się to zrobić tak by nie uszkodzić kolumny/amortzatora, bo bezpośrednio w kolumnie pracuje tłok amortyzatora. A o tym braku gumy to nie pomyślałem... Słuszna uwaga i zdecydowanie minus do użytku codziennego.
Piotr Siemiątkowski (Irpac) / 2023-06-22 15:37:53 /
Jak będziesz spawał niskim prądem to nic się nie stanie. Robiłem to już kilka razy i zawsze bez pudła.
zapek??? !G.O.P! / 2023-06-22 15:49:19 /
A jest może opcja dospawania łącznika staba do wahacza zamiast do kolumny? Czy to się tam nie minie z drążkami kierowniczymi? Ma ktoś tak, czy to trzeba właśnie do kolumny mocować? Stabilizator zostaje seryjny w takiej opcji czy wymienia się na jakiś inny?
Piotr Siemiątkowski (Irpac) / 2023-06-22 16:12:04 /
Jeśli masz rozbieralne kolumny to wyjmij tłoki i pospawasz, chyba że masz grube lagi to są nie rozbieralne. Do jazdy drogowej cambery lipa, błoto masz nawet na silniku bo cambery nie są szczelne chyba że zrobisz osłony. Złożyłem swierzo Capri na gwincie i camberach, prowadzi się dużo lepiej niż seria. Na dniach będzie gotowy drugi na spaxie , gumowej poduszce i sprężynie MTS tak że będzie porównanie. Jak masz blisko to wpadaj obadasz obydwa namacalnie
Piter M / 2023-06-22 16:28:46 /
Tak, właśnie Bilsteiny na grubej ladze od 2.8i. Dlatego mam obawę o naruszenie tej ścianki.
Piotr Siemiątkowski (Irpac) / 2023-06-22 19:07:45 /
Szkoda jak by cos nie wyszło bo pewnie od tak w sklepie już nie kupi , zapek spawał więc może z nim zagadaj napewno pomoże.
Piter M / 2023-06-23 03:11:26 /