Czy 2.8 na wtrysku z sierry spełania normy euro 2 ? Jeśli nie czy mozna jakoś nagiąć lub obejsc przepisy?
Arni12 / 2002-11-08 20:39:51 /
z tego co wiem to żadnego nie sprowadzisz.
Albi_Poznan / 2002-11-09 09:36:06 /
JAK WSZYSTKO MOŻNA OBEJŚĆ. TAK JAK CAŁY CZAS NIE MOŻNA PRZEWIEĆ CZĘSCI SAMOCHODU OSOBNO, ALE........ TEN GOSTK OD KTÓREGO JA BIORE SILNIKI TO ON JE SPROWADZA JAKO....ZŁOM..... CZYLI JAKBY SUROWCE WTÓRNE PRZEWOZIŁ. U CELNIKÓW TYLKO PODAJE NUMERY I TYLE. DLATEGO TEŻMOŻNA NP W SILNIKACH KTÓRE NIE RÓŻNIĄSIE WIZUALNIE ZMIENIĆ POJEMNOŚĆ. JA MOGŁEM NA 2.4 ALE TO NIE ROBI RÓŻNICY, BO OC I TAK TAKIE SAMO.
H2O patryk_3M / 2002-11-09 09:48:43 /
A co później z zarejestrowaniem? Bo bez problemów i sposobów to chyba nie przejdzie. Dobrze myśle?
Wojtass / 2002-11-09 20:53:08 /
Ostatni wymienialem znajomemu silnik w golfie. Problemu z sprowadzeniem i ocleniem nie bylo zadnego. Natomiast problemy pojawily w urzedzie komunikacji. Znajomy walczyl z naczelniczka (glupia debilka) prawie miesiac. W koncu zdecydowal sie zwrocic do wyzszych instancji (Warszawa). Jak sie okazalo silniki mozna sprowadzac bez rzadnego problemu. Nie jest wymagane aby sprowadzony silnik posiadal norme euro2. Jezeli auto jest zarejestrowane w kraju to mozna wymieniac w nim silniki do woli i nie musza one spelniac zadnych norm. Od tego sa stacje diagnostyczne. Z Warszawy znajomy dostal pismo z ktorym udal sie do wydzialu komunikacji. Kobieta zaniemowila i dalej sprawa potoczyla sie bez problemu.
Popcio / 2002-11-10 09:50:37 /
I TAK DOKŁADNIE JEST. BORMY MUSI SPEŁNIAĆ CAŁE AUTO. W MOMENCIE PIERWSZEJ REJESTRACJI. A CO SIĘDZIEJE PÓŹNIEJ TO JUŻ NIE WYDZIAŁ KOMUNIKACJU TYLKO DIAGNOSTYKA. PO PRZESZCZEPIE SILNIK ABY GO WBIĆ W DOWÓD SAMOCHODU MUSI PRZEJŚĆ PRZEGLĄD. BYNAJMNIEJ URZĘDOWO, A TO ZE NIEKTÓRZY SPRAWDZAJACZY ZGADZAJASIENUMERY TO INNA SPRAWA. POZDROWIONKA, I ŚCIĄGAJCIE JAK NAJWIĘCEJ V8.
H2O patryk_3M / 2002-11-10 09:59:35 /