Panowie i panie witam i mam kilka pytań.
Czym różnia się nastepujące części od granady przed liftingiem i co soi na przeszkodzie aby zamontować to do granady po liftingu.
-Główna sprawa to przekładnia ze wspomaganiem do granady przedliftingowej.
-(sam licznik)Zegary od przedliftingowej czy podejdą do nowszej???
-lampy przednie??
CORONER / 2005-10-06 22:18:25 /
Odnośnie przekładni ze wspomaganiem to mam od przedliftingowej i czy podejdzie do poliftingowej??
CORONER / 2005-10-06 22:20:01 /
Przewody zasilające przekładnie będą te same.
Przekłdnie jednak zasadniczo sie różnią. Oprócz niewielkiej różnicy w budowie częsci zawierającej zaworki, miała jednak ważną zmianę.
Przedliftingwa miała drążki kierownicze nakręcane z możliwością likwidacji luzu.
Poliftingowa ma drążki wkręcane, już bez tej możliwości. Drązki jak się zużyły to po prostu wywalałeśi wkręcałeś nowe.
Tak więc samej przekłądni nie przełożysz - musisz mieć z komletem drązków.
Pozdro
Juz o tym bylo, ale dopowiem - oprocz drazkow inne jest mocowanie do belki - przedliftingowa w obu punktach na sztywno, poliftingowa po stronie pasazera na gumie. Walek laczacy magiel z kolumna kierownicza jest rowniez inny (roznica w wieloklinie walka wejsciowego). Do tego weze raczej nie pasuja Palio - nie dosyc ze maja inny gwint, to wkrecane sa w innym miejscu.
Mysza liil (EM) / 2005-10-06 23:29:18 /
Z mocowaniami fakt, ale, to ja miałem cos nietypowego w takim razie:)
Mój caravan jest z 78 roku. Miałem nadzieję naprawić magiel, ale okazało się, że jest to właśnie stary typ. Z powodu niemożliwości zdobycia starych drążków zdobyłem nowy magiel (własnie od poliftingopwej) i po prostu wkręciłem..
Nic juz nie rozumiem..
Mysza, ty mój Guru, co Ty na to?:)
reflektory pasują pod warunkiem przełożenia wiązki wewnątrz reflektora, zegary - nigdy nie przekładałem, ale jakoś tak mi się wydaje że wtyczka nie będzie pasić.
co do magla, to węże mają te same gwinty i powinna pasować - jeździłem krótko na takim, ale się również zrzygał.
granadziarz_3M / 2005-10-07 07:32:43 /
To się podepnę pod ten wątek :D Ja mam u siebie troche inny problem: wszystkie gumy nowe drążki i inne g.... nowe zbieżność ustawiona a jak nawet przez drobne nierówności jade to czasmi prawie mi koło z ręki wyrywa, no i lata po ulicy od lewej do prawej... oczywiście chodzi o Granie po liftingu...
Ludwik 3M / 2005-10-07 13:33:58 /
a wymieniałeś amory?a sprężyny?
Kostki nie pasują.W nowszej są dwie,w starszej jedna długa.
aeroarte / 2005-10-07 20:03:13 /
O ile pamiętam ,to węże nie pasują i muszą iść w komplecie z pompą.
aeroarte / 2005-10-07 20:10:02 /
Jeszcze raz ja.Moja też zaczyna tak pływać,a przyczyną są wywalone gumy pod drążkami stabilizatora "chyba to tak się nazywa" Z przodu widać dwie duże nakrętki.Rok temu założyłem od poloneza i się rozleciały,no ale troche przejechały.
aeroarte / 2005-10-07 20:20:37 /
a może łożysko?? sprawdź, bo mnie tak właśnie raz woziło i nie wiedziałem czemu :/
Rydzu liil / 2005-10-07 21:26:28 /
Ludwik, granada to kobieta, ale kierę to się trzyma po męsku szczególnie jak się założyło mniejszą i kapcie 205. W dwóch palcach to można trzymać pindola przy sikaniu.... Nie sądzę żeby na tym forum był lepiej prowadząca sie granada od twojej. Na codzień pomykam różnymi autami (ASO Toyota/Lexus) i wierz mi że niewiele z tych aut prowadzi się tak precyzyjnie jak twoja fura po założeniu 16". Jak ci jeszcze mało, to się umów z Mtango (przetarł ścieżkę) i podjedźcie do Kralecha na kompleksową geometrię (i przód i tył).
granadziarz_3M / 2005-10-08 08:36:17 /
Grandziarz nie denerwój się ;) dzięki za odpowiedzi . Może faktycznie te gumy.. wymieniane były w zeszłym roku...
Ludwik 3M / 2005-10-09 19:42:39 /