prosze o pomoc w odnalezieniu jakichkolwiek informacji na temat capri 1.3 gt francja z roku 75' interasuje mnie wszystko co sie tyczy tego modelu ze szczególna prosbą do sz.p HRABII (gdzies wyczytałem że napisałes o twoim capriku że jest jedyny w polsce jak do tego doszedłes?) . interasuje mnie poprostu wszystko wiem ze hrabia miał podobny model ( a może tan sam, może niczym sie nie róznią, tego sie próbuje dowiedziec) tyle ża włoski. staram sie w miare możliwosci przywrócić dawny wygląd tego pojazdu. bo poprzedni właściciele nie postarali sie zbytnio. prosze o pomoc a ja nie bede juz używał CAPSLOCKA
PARE PIEKNYCH ZDJEC:
1. MAŁY KKRASZ W DRZEWKO (PODOBNO)DA SIE WYBACZYC
2.PIĘKNE DWA SZYBERDACHY (TEGO SIE NIE DA WYBACZYC , CHOCIAŻ...)
3.PRZEPIEKNIE POSZERZONE NADKOLA PODOBNO Z POŁÓWEK BŁOTNIKA OD KOMARA (BEZ KOMENTARZA)


ste-fun / 2005-06-21 01:53:54 /
acha a na pierwszym zdjeciu moja kobieta kocha mnie prawie tak samo jak caprika
ste-fun / 2005-06-21 01:55:47 /
może już widziałeś http://www.capri.pl/forum/41610482bd9db jak nie, to warto przeczytać.
Trochę ma powrzucane, z mk3 - np. pas przedni przypomina ten od mk3 (mocno pospawany),błotniki, przedni zderzak, listwa na drzwiach. Natomiast listwy przy szybach,klamki, lampy przód/tył, maska są od mk2. Nie za dobrze widać czy w przedniej szybie jest klin w uszczelce (w mk2 powinien być). Niestety mi bardziej wygląda na mk3.
PiotrekFCapri / 2005-06-21 03:04:45 /
Witam,
Wszystkie infromacje, które udało mi się uzyskać znajduja się tutaj:
http://www.capri.pl/page/41337b44081f1
Faktycznie wersje włoska i francuska należały do jendego sortu. Cieszę się, że pojawił się brat bliźniak. Ciesz się nim, rób go, bo ja zrejeterowałem...
Resztę pytań proponuję kierować do krk4m (on wie wszystko) oraz do Ziutoona (obecnego właściciela mojego ex-auta).
Białe kierunki da się dorobić (kupiłem pomarańczowe i znalazłem kolesia, który robi odlewy na wzór). A silniczek 1.3 GT dalej budzi moja ciekawość, bo jeszcze nie miałem okazji nim się szarpnąć. Patrząc na dane to możesz nim objechać praktycznie każde 1.6 ;)
A te dwa szyberki wyglądają zabawnie, u mnie był jeden, ale oryginalności anie grzeszył ;)
Pzdr
Wasz oddany:
Hrabia®
/ 2005-06-21 08:10:45 /
o kurcze, na sztywności nieźle stracił przez te dziury w dachu, w ogóle co to za pomysł?! Piotrek usczelaka raczej napewno jest od mkIII, przód to niezła rzeźba, dół mógłby bardziej przypominac spojler od S'ki wtedy byłoby ok, ale tutaj widac że jakiś pseudo blacharz sie dorwał...
życze wytrwałości, samozaparcia i góry pieniędzy...
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2005-06-21 11:24:18 /
Ja tu widze tak - przednie błotniki z Mk3 , obie uszczelki (przednia i tylna szyba) z Mk3 , lista gumowa na drzwiach Mk3 , resztki zderzaka przód Mk3.
- szyberdachy prawdopodobnie Fiesta lub Escort FWD.
Auto jest jednak "Mk Dwójką" - przednie i tylne lampy, listwy wokół bocznych szyb, klamki, maska - ale najważniejsze - zaczepy blaszane na grill w przednim pasie wskazują na Mk2.
PS. jak już mówiłem - tylny zderzak śliczny a końcówka wydechu jeszcze lepsza.
(bo mam o 3 fotki więcej niż tu zamieszczono) czyli ogólnie mocno skrzywdzone auto i mnóstwo roboty - ale zapał właściciela mi sie podoba ;-)
MikeB4
/ 2005-06-21 11:36:43 /
nie no , mozna sie opalac , bez wychodzenia z samochodu :D:D
ja nie rozumiem jak mozna cos takiego zrobic !!!!
Wojdat
/ 2005-06-21 11:56:47 /
aaa mialem jeszcze napisac ze mam ndzieje ze go zrobisz na orginal , oczywista jak to powiedzial wczesniej Daniel , kasa swoje robi ......
Hrabia walke przegral i kupil gotowca i to MK III :P :P
wytrwalosci .....zycze z calego serca!!!
Wojdat
/ 2005-06-21 11:58:43 /
no fajnie fajnie powiedzmy sobie ze ten dziwoląg jeszcze bedzie przypominał orginał troche pracy mnie czeka pewnie jeszcze wiecej pieniedzy ale mi sie nie spieszy mam dopiero 25 na karku przedemną całe życie :) sobie przypomniałem przednie kierunki są na 100% białe w gt? bo spotkałem sie z wypowiedziami ze były tez pomarańcze. gdzie robią takie odlewy ?? i ile taki zabieg kosztuje??a może ktos ma taki białe?? bo mam komplecik na przód (funkel nówka nie śmigane) i może ktos ma ochote sie zamienic??? pozdrowionka ste-fun
ste-fun / 2005-06-21 15:36:01 /
acha jeszce jedno. bo mam most z 2.3 i mi licznik inaczej pokazuje czy jest sposób na to, jakoś wyskalowac czy co?? mam w garażu silnik 2.3 widlasta szóstka ale bez skrzyni i osprzetu i nie wiem co z nim zrobic chciałem sie zamienic na jakąś żędówke 1.6-2.0 na okres remontu tego 1.3 gt i teraz już sam nie wiem co robić.. i co wy na to? na pewno załoze instalacje gazowa. obojętnie czy to bedzie rzedówka czy vałka ale zalezy mi jednak na ekonomicznym przemieszczania sie z punktu A do punktu B. no i wiadomo że czasem trzeba troche pocisnąc póki jestem młody. wiec co proponujecie??
ste-fun / 2005-06-21 15:47:41 /
włosi mieli białe kierunki, na inne rynki były pomarańczowe
ten 1.3 to kent? czy pinto? jazda na moasie z 2.3 na 1.3 to naprawde nie jest to co tygryski luba najbardziej, jezeli sie decydujesz na odbudowe na 'oryginal' to sporo pracy przed tobą, i ten gaz nijak nie pasuje, najprościej bedzie wsadzić tam 2.3 po uprzeniej zmianie gniazd zaworowych na przeznaczone do benzyny beołowiowej, co z(s?)koleji ułatwi ci przyjemna eksploatacja na lpg.
wszytsko zależy jak sie na całość zapartujesz.
ps.
załóż sobie strone ;)
1.3 kent a lpg chce złozyc i dojechac ten silnik a jak wrzuce 1.3 to oczywiście benzynka. c0ke napisałeś że tylko na włochy a francja??
ste-fun / 2005-06-21 16:20:06 /
Tylko Włochy mają białe - Francja ma od zawsze pomarańczowe kierunki. Na Francję były z kolei inne tylne światła - z pomarańczowym cofaniem [fajnie wyglądają na dziobaku czy Consulu]. Tu z kolei Włosi mieli normalne z białym.
Pozdro.
KRK 4m
/ 2005-06-21 17:14:29 /
kup 1.6 pinto ze sierry ze wszystkim (osprzęt) - najtaniej , najekonomiczniej , gazu nie zakładaj bo 1.6 na benzynce wychodzi jak 2.3 na gazie.
A jeśli chcesz remontować te 1.3 to odezwij sie kiedyś na gg
Tak to co tam jeździło pod maską to jest kent ;-)
MikeB4
/ 2005-06-21 19:48:22 /
mike się śmiał z moich dwóch szybrów a tu taka niespodzianka, chyba mamy seryjnego profanatora , a może się zatrudnił jako projektant i kreśli na desce takie rzeczy.
ste-fun / 2010-03-14 09:41:12 /
Mi sie wydaje ze to oryginalne szyberdachy z odpływami, a nie to co na zdjęciu czerwonego capri powyżej - czyli poprostu dziura w dachu...
Mysza liil (EM) / 2010-03-14 09:46:37 /