witam!
posiadam taki silnik zamatowany w ogrinalnej kascie o nazwie fiat 850 sport coupe! problem polega na tym ze silnik kreci na swiece dwie,badz jedna! na dodatek dziejes sie to na wszystkich czterech swiecach w roznych kabinacjach!kable nowe, swiece NGK(przejechalem na nich okolo 10km), aparat zaplonowy sprawdzony przez byly polmozbyt:) kilka poprzednich kapletow swiec dostawalo przebicie miedzy rdzeniem a gwintem! ktos mi mowil ze to elektryka wadliwa, ale tez slyszalem ze to od strony sinika! dzieki za pomoc!
pozdrawiam
jędek
jędrek / 2005-05-18 22:58:37 /
wiem ze to nic nie wniesie do sprawy ale ten Fiacik to taki biały jest? a moze czerwony? Bo ostatnio takie widywałem. (zaraz będzie zjebka)
Krzysiek_Poznań / 2005-05-18 23:01:29 /
kompresje to to ma ?? ogolnie poszukaj na forum czemu fura moze nie palic na jeden gar. jak bedziesz mial straszny problem to napisz na taunus_73@tlen.pl
nmd / 2005-05-18 23:44:14 /
Jak rozumiem nie zakupiłes owego auta przedwczoraj w stanie unieruchomionym i teraz próbujesz odpalić go po raz pierwszy. W przeciwnym razie zdążyłeś pewnie zauwazyc, że silniki typoszeregu FIAT 100G kręcą się w odwrotną stronę niż we wszystkich normalnych autach. Wielu "mechaników" młodego pokolenia w oparciu o pierwszy rzut oka uważa ten silnik za identyczny z "prawoobrotowym" Fiatem 127-903cc, w wyniku czego myli kolejność kabli, a efektem zawsze jest wówczas praca na dwie świece.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-05-18 23:44:15 /
skoro już mamy kąbinacje i kilka kąpletów świec ..... to może winna jest
PĄPA
wody ....
hehehe
PS. to nie jest forum o Fiacie - wiec z przyczyn technicznych odpowiedziałem tylko z zakresu ortograficznego
MikeB4 / 2005-05-19 00:23:42 /
o sorry jeszcze ZAMĄTOWANY ;-)
MikeB4 / 2005-05-19 00:26:31 /
z a m a t o w a n y ;] na amen:))
Krk4m, gwarantuję że nie wiedział że się kręci w lewo.
granadziarz_3M / 2005-05-19 06:59:14 /
nie wiem czy zauważyliście, ale jest to kolejna osoba zarejestrowana 16.05.2005 która wyskakuje z debilnym (moim zdaniem) postem. Zbieg okoliczności?
Kornik / 2005-05-19 08:44:39 /
oooo kolejny imiennik i to zarejestrowany 16 go maja, w zwiakzu z tym dla moich imiennikow najlepsze zyczenia z okazji jedynych naszych w roku imienin :) a teraz jeszcze jedna sprawa- drogi imienniku nie-rasta, czy nie chcialbys uzyczyc mi tego ciekawego silnika do projektu mototrawnika? pytam tak przy okazji bo Trojkat nie odpowiedzial na moja oferte dotyczaca 2.9 :(.. tylko mnie koledzy nie bijcie ze mam pomysl wstawienia do trawnika silnika nie od Forda
Pozdrowienia
Yendrek / 2005-05-19 08:44:44 /
hmm zostałem do tablicy wezwany w związku z 2,9.. tylko niepamiętam poprzedniego pytania związanego z tym :)) no ale jeśli masz duży trawnik to i 4,0 Ci pożycze :))
ale pod jednym warunkiem! pomożesz mi przenieść napęd!
Trójkąt / 2005-05-19 09:28:09 /
Fiatowskie silniki nie są za dobre. Polecam wstawienie silnika ze Sprintera.
_Domage_ / 2005-05-19 09:44:44 /
oj to chyba deal nam nie wyjdzie Mistrzu Trojkacie, bo do przenoszenia napedu to ja za slabowity w recach jezdem :) a co do silnika ze Sprintera to nie chce, bo jak mi z trawnika taki sprinter wyjdzie to go nie bede ganial bo w klulasach tez jezdem slabowity :)
Pozdrowienia
Yendrek / 2005-05-19 09:49:51 /
silnik kreci sie w strone w ktora ma czyli w lewo! jak go odpalilem pierwszy raz to szed jak pszczolka! jakies 4 miesiace nie byl odpalany a jak juz odpalilem po przerwie to jest kicha! chodzi na tym jednym garku czy dwoch ale jak komar! kawalek nim jechalem nawet ale nie bardzo mu to szlo! a pisze tutaj bo na forum fiata nikt nie byl mi w stanie odpowiedziec na to pytanie! myslalem ze tutaj sie dowiem czegos ciekawszego ale widze ze tu niektorzy nie wiedza co to forum!
jędrek / 2005-05-19 13:22:54 /
Jędrek wierz mi że tutaj ludki wiedzą co to jest forum i jest sporo osób z ogromną wiedzą.. ale jest to FORUM FORDA! przy rejestracji napewno miałeś do zatwierdzenia regulamin tego forum.. ale go olałeś!. wiec w odpowiedzi ludki olewają Twój temat.. chyba nic w tym dziwnego :)
w Twoim przypadku wtystarczyło poszperać trochę po forum bo podobne przypadki były opisywane.. silnik fiata zasadą działania nie różni się od fordoskiego wiec mogłeś to przełożyć na swoje potrzeby..
Trójkąt / 2005-05-19 13:39:44 /
człowieku odpuść sobie ....
nie wiem czy czytałeś regulamin
http://www.capri.pl/terms-of-use
ale zwróć uwagę na punkty: 1, 4, 6 ....
przeczytaj, otwórz okno, odetchnij świerzym powietrzem, przemyśl sprawę i wtedy się zastanów czy aby napewno niektórzy nie wiedzą co to jest forum ...
a może niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem?
mimo wszystko pozdro
Kornik / 2005-05-19 13:40:08 /
Jezu, to tu jest jakiś regulamin??? To nie jest forum ogólnofiatowe? Coś podobnego, idę sprawdzić... :D
To byłem ja, Jarząbek.
Ramboost / 2005-05-19 14:29:27 /
Jędrek, dostałeś konkretną odpowiedź od jednego z forumowiczów, dodatkowo ja wskazałem Ci go po raz wtóry. A ty nadal z maniackim uporem ciągniesz tą sprawę na forum. Wierz mi że są tu ludzie nieposiadający Fordów, ale nie wywlekają tego na forum. Przeczytaj jeszcze raz odpowiedzi i pomyśl do kogo odezwać się prywatnie, nawet na telefon, żeby otrzymać najlepszą pomoc jaką możesz i do tego nawiązać niezwykle cenną w Twoim przypadku znajomość.
granadziarz_3M / 2005-05-20 09:07:46 /
No coz, takie cos moze sie zdarzyc w kazdym samochodzie, wiec w drodze wyjatku nie wstawie obrazku z czolgiem tylko napisze, ze:
skoro silnik nie bardzo chodzi i padaja swiece to pewnie masz cos nie tak z zaplonem, na przyklad na duza przerwe na platynkach (i zbyt wysokie napiecie iskry), zle swiecie (zla przerwa, zla cieplota), jakis problem z cewka.
Jezeli kupowales nowe kable to mozliwe ze one sa winne, nowe nie znaczy dobre, dzisiaj wiekszoszc kabli jest przystosowana do wyzszego napiecia jakie wystepuje w zaplonie elektronicznym i nie chodza poprawnie w starych silnikach.
A poza tym jezeli wchodzisz na forum Fordow i jebiesz ludzi za to, ze nie odpisuja w temacie "jak naprawic fiata", to znaczy ze to ty masz problem ze zrozumieniem co to forum!
pmx (wiewior;) / 2005-05-22 00:12:54 /