logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Dziwne wskazania czujnika oleju w pinto 2.0

Dziwne wskazania czujnika oleju w pinto 2.0

Coś mnie wskaźnik ciśnienia dziwnie pokazuje ;(
Nawet na wysokich obrotach nie przekracza połowy
Najbliżej "połowy" jest przy 1,500 obrotów a wyżej spada do 1/4
Czasem tez na stałych obrotach ( przykładowo 1000 ) ciśnie rosnie i opada
Dodam ze silnik jest po kompletnej rozbiórce - musiałem zakupić "nowy" wiec aby sprawdzić silnik rozebrałem , wyczyściłem itp...
Ciśnienie było ponad połowe przez pierwsze 10km jazdy testowej potem zaczeło skakać
Panowie jakies sugestie ?

adamxx Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-05 04:10:41 /


Szukał bym problemu w silniku nie we wskazówce oleju na szafie koło licznika.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-06-05 08:32:17 /


wkręc przyrząd do pomiaru cisnienia oleju z wyskalowanym zegarem i dopiero będzie wiadomo,panewki na korbach już siadają

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-05 08:44:52 /


a pompa oleju dobrze przykręcona i sprawna ?

zenonDWR / 2015-06-05 09:07:51 /


a włożyłeś ten kuśtorek od pompy pod aparatem zapłonowym? ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-05 10:09:30 /


bez kuśtorka byłoby null i dawno by się zatarł, jeśli wszystko z silnikiem i pompą oleju OK, to jest szansa że kuśtorek omyka.

Mysza liil (EM) / 2015-06-05 10:59:10 /


hehehe ... wszystko zależy jak długo trwają próby. Mi bez kuśtorka udało się objechać całe nawet osiedle ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-05 11:00:40 /


Ostatni silnik padł bo ten otóz kurstołek sie złamał
Pin jest pompa raczej dokręcona ale wiecie jak to jest jak sie cały silnik skręca moze przegapiłem ;(
Ha! zbulwersowałem sie ze nowy silnik cieknie a okazało sie ze śruby do zlewania oleju nie dokreciłem wiec wszystko możliwe

Jak sprawdzić czy pompa jest sprawna bez rozbierania ? Czy moze to wina panewek albo przypchanych kanałów olejowych ...

adamxx Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-05 11:20:55 /


a mi sie nawet nie udało wyjechać z garażu bez kuśtorka i zrobiło jak na zdjęciu

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-06-05 11:21:30 /


A u mnie tak to wyglądało

adamxx Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-06 04:23:40 /


Jeżeli w miarę zwiększania obrotów ciśnienie spada to znaczy, że gdzieś na magistrali olejowej jest nieszczelność, która przy wzroście ciśnienia raptownie się powiększa, i stąd spadek ciśnienia

zenonDWR / 2015-06-06 10:32:01 /


Dzieki za cenną wskazówke - co masz na myśli przez nieszczelność na magistrali ?
Zauwazyłem ze przy rozgrzanym silniku olej cieknie gdzieś z przodumiski olejowej w okolicach pod wałem.
Czy kiepskie , nieszczelne Uszczelki na misie olejowej i tym elemenie koło pompy olejowej mogą być przyczyną?

adamxx Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-08 02:57:22 /


Moje rozważania są pod względem działania systemu smarowania silnika, bez względu, co to jest za silnik.
Ja na Twoim miejscu rozebrałbym silnik jeszcze raz i wszystko przeanalizował

zenonDWR / 2015-06-08 20:12:27 /


Takie cisnienie po wymianie pompy ;)

adamxx Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-22 00:41:30 /


Ale to chyba nie są "jałowe" obroty...

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-06-22 19:54:31 /


Jałowych to i 5000 może być

monti0 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-06-22 20:52:38 /