wątek zacznę od tego że na mechanice to nie znam się ani trochę dlatego też kieruje do was moje pytanie ... co to jest za przedmiot (foto) jakie jest jego działanie za co odpowiada gdzie tak właściwie się to mieści, mechanik robił mi silnik zobaczył że przy tym jest stopiona końcówka zdemontował to mówił mi że bez tego silnik będzie chodził i nic nie będzie się z nim działo, natomiast nie powiedział mi do czego to służy, faktyczni auto chodzi bez zarzutów ale robiąc porządki garażowe zerknąłem w karton od mojego forda i to wpadło mi w ręce już prędzej miałem się o to zapytać ... ktoś coś wie w tym temacie i odpowie na moje pytania
przepraszam za kolejny/ nowy temat ale za pierwszym razem zdjęcia były mega i ich nie przyjęło
DzIoBak'73 / 2015-05-04 12:34:35 /
przełącznik świateł
michalch83 / 2015-05-04 12:40:51 /
A nie mogłeś po prostu wkleić fotek w tamtym wątku zamiast bez sensu tworzyć nowy?
Na moje oko to regulator napięcia alternatora.
Starsze fordziny nie miały jeszcze szczotkotrzymacza ze zintegrowanym regulatorem tylko coś takiego było podpięte pod szczotki alternatora.
Zasadniczo lepiej to to wymienić na standardowy szczotkotrzymacz zintegrowany z regulatorem. Pasuje p&p do alternatora.
Trójkąt / 2015-05-04 13:15:10 /
trójkąt ma rację.
Regulator. Bywają nowe na e-bay, ale trzeba znaleźć odpowiednie napięcie lub doregulować sobie. Elektronik the best, ale ja kilkaset km zrobiłem na takim już i aku jest doładowany.
marian212 / 2015-05-04 20:01:50 /
Wyrzuc to.
Mysza liil (EM) / 2015-05-04 20:20:06 /
Też to miałem w dziobaku ale jak zrobiłem SWAP z 1.6 na tdi okazało sie juz nie potrzebne. Zresztą wczesniej tez było podłączone do niczego więc tego typu bajery można puscic na ebay-u :).
jacob81 / 2015-05-04 20:20:39 /
Nie wyrzucaj :)
Wyślij do mnie razem z wtyczką :)
Konar / 2015-05-04 23:17:32 /
wielkie dzięki za wszystkie rady i porady, objaśnienia i wyjaśnienie
DzIoBak'73 / 2015-05-05 14:38:53 /