Witam ;)
Panowie i Panie w zeszłym roku ruszyłem z piaskowaniem pojazdów i ich elementów, renowacją felg, regeneracją zacisków Brembo, galwanizacją, lakierowaniem proszkowym. Dla forumowiczów i właścicieli Classic Fordów dam lepsze ceny, tylko proszę się przypomnieć, że jesteście z forum Capri.pl ;)
Na stronce w dziale galeria możecie zobaczyć jakie projekty już robiłem :)
http://wypiaskujemy.pl
Pozdrawiam
AW
AdamWalenda / 2015-02-16 15:45:00 /
Punkt 10 regulaminu
http://www.capri.pl/terms-of-use
MikeB4 / 2015-02-16 21:16:40 /
Panowie, specjalnie dla Was przygotowałem cennik.
Myślę, że ceny sa spoko :)
Przy kilku kompletach możemy jeszcze ponegocjować :)
Ps. Niedługo większy update wrzuce o moim borodowym P17 :D
Pozdrawiam
AW
AdamWalenda / 2015-03-25 10:27:11 /
jeszcze przydałoby się dopisać czy za szt. czy kpl.? bo np. przy zaciskach to hgw.
Sachar / 2015-03-25 21:55:56 /
a elementy zawieszenia typu drążki, wachacze, belki robisz ? bo pewnie będę zainteresowany za jakiś czas
i jak z zabezpieczaniem gwintów , bieżni (np. w Mcpersonach od Capri ) przed proszkiem - robisz to, czy trzeba podjechać do Ciebie i samemu zabezpieczyć przed malowaniem ?
EL COYOTE / 2015-03-26 08:12:36 /
Zaciski:
Przy zacisku kwota dotyczy (demontaż, weryfikację, zabezpieczenie przed obróbką strumieniowo scierna, płukanie ciśnieniowe, odtłuszczanie, zabezpieczanie do lakierowania proszkowego, lakierowanie proszkowe i montaz na gotowo, na nowych uszczelkach, ewentualnie tłoczyskach jeśli zraczone). Koszt od sztuki liczę 200 zł
Co do elementów zawieszenia, ciężko to wycenić, prościej podesłać zdjęcie, wtedy +/- będę w stanie określić koszt obróbki strumieniowościernej.
Piaskuję wszystko co mi do komory wejdzie, nawet auta, przyczepy, motocykle, bramy itp. Posiadam komorę o wymiarach 5 metrów x 3 m. wys. 2,70 m.
Obecnie buduje kolejną komorę o wymiarach 6,5 na 8, będzie czynna od sierpnia.
El Coyote, zabezpieczam wszystko, gwinty również i przed obróbką, i przed lakierowaniem, mam zestawy i przyrządy helicoil, wiec jestem w stanie nawet odbudować zerwane gwinty. Mam spore zaplecze techniczne, i jestem otwarty na propozycje.
Pozdrawiam
Adam Walenda
AdamWalenda / 2015-03-26 11:07:17 /
zaciski maluje sie specjalną farbą do zacisków, a nie prochem. przynajmniej ja tak robie.
farba epoxydowa (do zacisków), kładę małym pistoletem efekt cacy, oczywiscie wcześniej zaciski są wypiaskowane
Mordian / 2015-03-26 19:10:11 /
Proszek też jest ok.
m.kozlowski / 2015-03-26 19:28:04 /
Z własnego doświadczenia podpowiem że hammeraid się dobrze trzyma :) sprawdzone organoleptycznie, po 5 latach jeszcze nie zeszło.
Trójkąt / 2015-03-26 20:27:32 /
Trójkąt dobrze prawisz i nawet nie trzeba piaskować (wystarczy druciak na kątówce).
Konrad vel smasher / 2015-03-26 20:53:53 /
Mordian, to że Ty tak robisz, nie znaczy wcale, że tak należy robić.
Sachar / 2015-03-26 21:52:58 /
nie mówię że nie ale temperatura swoje rrobi, niby proch się utwardza w temperaturze ale jaką odporość ma to nie wiem.
pozdrawiam
Mordian / 2015-03-27 08:59:38 /
tak tak, ale jaka temperatura? temperatura wrzenia płynu hamulcowego to ile? 240'C ?
Stara farba olejna marki 'z piwnicy' wytrzymała na zaciskach, na bloku silnika itd. na głowicach przy samych kolektorach wydechowych trochę się poddała.
Ja rozumiem marketing i w ogóle ale nie przesadzajmy.
pzdr
tak wyglądają zaciski malowane metoda o której pisze Mordian przy użyciu specjalnej farby do zacisków
CHUDER / 2015-03-28 08:03:03 /
dzięki chuder, tak właśnie to wygląda real foto.
temperatura? płyn inny syf, jak kto woli, ta farba jest dedykowana do zacisków i śmiem twierdzić że jest dobra
Mordian / 2015-03-29 10:04:04 /
Po myjni zrobie fotki zacisków i bębnów po 5latach użytkowania. Malowane hameraidem po oczyszczeniu druciakiem na fleksie.
Efekt śmiem twierdzić że taki sam.
Trójkąt / 2015-03-29 13:10:45 /