logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Escort MK4 RST , wymiana tłoków

Escort MK4 RST , wymiana tłoków

Witam wszystkich !!! :) . Odbijam się tak od forum do forum, i szukam informacji, pomocy w doborze tłoków do silnika CVH 1.6 turbo . Niestety oryginalne tłoki okazały się zużyte i jestem zmuszony zastosować substytut . Potrzebuje tłoków w nadwymiarze 80,5 mm co jest spowodowane doprowadzeniem cylindrów do stanu używalności. Na początku poszukiwałem samych tłoków od jakiegoś silnika turbo z zachowaniem oryginalnych korb. Ale niestety nic nie udało mi się zanleść co by odpowiadało szeregu wymiarów, których muszę się trzymać. Spędziłem naprawdę sporo czasu w internecie z suwmiarką i jedyna opcja, która najbardziej pasuje to tłoki z korbami z silnika 1.8 16v ZETEC z focusa. Tłoki mają wklęsłe denka na 1,5 mm co przełoży się na odprężenie silnika. Ale ok :) teraz moje pytanie, czy ktoś z Was może już ma przerobiony owy temat ?. Czy może , ktoś ma jakiś inny pomysł, co mógłbym tam włożyć ? bo do końca nie jestem przekonany do tych tłoków i korb od foki, choć chłopacy z Anglii , uturbiają te silniki i to seryjne i osiągają koło 239 KM, więc teoretycznie korby i tłoki dają rade. Ale gdyby ktoś was miał swoje zdanie , to chętnie jego wysłucha.

Stou / 2015-02-15 17:26:27 /


zdjęcie to 1.8 16v z foki

Stou / 2015-02-15 17:27:58 /


A brak tych podcięć na bokach nie będzie przeszkadzać ? http://www.ebay.co.uk/itm/RS-TURBO-CVH-PISTONS-0-5MM/231052381037

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-ESCORT-FIESTA-RS-TURBO-CVH-MAHLE-PISTONS-X3-/131418316663

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-02-15 23:56:51 /


R-Man 3M dzięki za kontakt, jutro zadzwonie !! . Co do podcięć to są podciecia na zawory w przypadku korb i tłoków są one niższe o 2 mm więc to nie robi. długość korb + tłoków i wklęsłe denko da mi dobry stopień kompresji , nie musialbym robic kanapki.

Stou / 2015-02-16 00:14:36 /