Jak to z tymi progami jest? Dokładnie chodzi mi o ich konstrukcję. Mamy zbrojenie (takie cuś z kolistymi otworami) i blachę zewnętrzną? Może mi to ktoś jakoś opisać (najlepiej jak najbardziej obrazowo). Poprostu wypada zrobić blacharkę (de facto - nowe progi) i potrzebuję podstawy do rozmów blacharskich. Acha, tak na marginesie. Orientuje się ktoś ile taka zabawa może kosztować w Krakowie lub okolicy?
Farmaceuta / 2005-04-06 19:28:47 /
POSTY JUŻ WCZEŚNIEJ WIDZIANE SĄ UKRYTE,
PONIŻEJ WIDOCZNE SĄ TYLKO NOWE POSTY W TYM WĄTKU
hej
Mam pytanko, bo chciałbym odwiercić próg z granady i po wstępnych oględzinach próg oryginalny nie ma tego wycięcia pod słupkiem b, a jest w całości i nie da się go tak łatwo odwiercić wtedy ?
Kilgore / 2019-10-20 21:30:11 N /
https://www.capri.pl/car/2126/4210
dred / 2019-10-20 21:36:44 N /
Dzięki dred ale mam te foty od ciebie zapisane i dużo mi pomagają ale akurat tego nie widać ;)
Kilgore / 2019-10-20 23:02:37 N /
W oryginale próg zewnętrzny masz jako integralną część całego boku. Trzeba ciąć i spawać na słupku.
Marcin P. / 2019-10-23 18:04:30 N /
Eeee, gdzie? To raczej w scorpio ale nie w granadzie.
zapek??? !G.O.P! / 2019-10-23 19:43:45 N /
Wygląda na to że reperaturka jest wycięta a oryginał w moim kombiaku jest po całości pod słupek. chodzi o granadę.
Kilgore / 2019-10-23 20:01:06 N /
Oczywiście że próg jest po całości, bez tego idiotycznego wycięcia ale nie jest całością ze słupkiem jak to ma miejsce w scorpio
zapek??? !G.O.P! / 2019-10-23 21:04:21 N /
A to sorry. Mój błąd. Fakt nie ciąłem jeszcze granady:)
Marcin P. / 2019-10-26 00:26:11 N /