logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Krzywe felgi.

Krzywe felgi.

Ostatnio zakładałem nowe oponki na przód, żeby jakkolwiek moja piękna przeszła przegląd i okazało się że mam krzywe felgi z przodu (tył spoko). Ale przód to nawet ja widziałem jak biją. Oczywiście po wyważeniu maszyna wskazała że są spoko. Wcześniej jeździłem na nich, nic kiera nie biła, nie ściągał ani nic.

Pytanie czy od takich kół będzie się bardziej wyrabiał ukł. kierowniczy, gumy, zawias? Czy można trochę na tym jeszcze pośmigać do zastrzyku gotówki?

Ale generalnie bardziech chodzi mi o to czy takie krzywe ale jednak wyważone mają jakiś drastyczny wpływ na zawias samochodu i ukł. kier. Mimo że na drodze zachowywał się neutralnie nawet przy 140 km/h.

Piotrek PCK / 2005-03-27 23:38:54 /


jeśli tył są spoko to przełuż je do przodu. i jakoś troszke przejeździsz.
pozdrawiam.

grabasz / 2005-03-28 00:09:37 /


Tylko czy to nie będzie miało potem negatywnego wpływu na tył? Zresztą mi to nie przeszkadza, nic nie biło, jak już pisałem, ale czy nie miało negatywnego wpływu zawias i kier.?

Piotrek PCK / 2005-03-28 00:19:19 /


no cuż drgania nie wpłyną dobrze na żaden element ukłądu kierowniczego i zawieszenia. a na tyle razej jest mnie rzeczy które można by uszkodzić od tych wibracji. a jeśli mowa o Capri to na sztywnym moście to nie robi większego wrażenia.

grabasz / 2005-03-28 01:09:37 /


mialem krzywe zimowki i powyzej 60kmh zaczynala sie zabawa - drzenie tylu i wibrujacy obraz w lusterku. pasazerowie na tylnich fotelach moga czuc tez delikatny dyskomfort. poza tym w dupe dostaja gumy zawieszenia i lozyska... ja bym proponowal rozejrzec sie za prostymi felgami bo szkoda fury.

Jabol / 2005-03-28 01:16:13 /


Prostowanie tych mam w planach przy remoncie przedniego zawieszenia i ukł. kierowniczego (jakos na lato) i zastanawiam się czy da się tyle przeżyć na tych jajkach ;) (zaznaczam że po wyważeniu nic nie biło, ale fakt, lusterko drżało).

Piotrek PCK / 2005-03-28 02:20:32 /


no jak je masz wyważone to bić nie powinno, po to wyważasz felgi, jak bija to wracaj do wulkanizatora niech dalej wyważa.
Pozdro

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-03-28 11:08:37 /


krzywe felgi da sie wywazyc, wiec najpierw sprawdz krecac powoli na wywazarce czy felga jest prosta, jesli jest to wywaz jeszcze raz, jesli nie to do prostowania

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-03-28 11:46:14 /


No ale piszę że one nie biją :) po wyważeniu. Zastanawia mnie tylko czy takie krzywe ale wyważone felgi mają wpływ jakiś.

Piotrek PCK / 2005-03-28 12:07:49 /


Jeśli jest dobrze wyważona to chyba nie :-) ja mam jedną alu krzywą że wymagała 135 gram z zewnątrz ;-)) [przeszłość w KJSach] aż musiałem dopłacać za cieżarki przy wyważaniu - jeździłem z nią dość długo i nic sie nie działo.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-03-28 12:52:53 /


No, trochę tych gramów gość przybijał. Ale dzięki, mogę spać spokojnie i czekać do lata ;)

Piotrek PCK / 2005-03-28 13:01:36 /