Witam
Czy ktoś ma patent, pomysł jak poradzić sobie z luzem na kolumnie kierowniczej. Wg mnie winna jest ta okrągła tuleja wciskana na wałek. Jest zbyt duży luz pomiędzy obudową, a tą tuleją i wałek rusza się dość mocno na boki. Skutkuje to wg mnie dość mocnymi uderzeniami w kierownice na nierównościach.
Jak chwycę za trzpień to "ryla się" na boki/ Jakby ta tuleja miała nieco większą średnicę to już by się nie "rylał":)
Numer części to 82GB-3K-730-AB i jeszcze jest taki numerek G35190.
A nie jest to zużyte? Kiedyś w taunusie to wymieniałem na nowe.
m.kozlowski / 2014-08-05 15:32:31 /
Oczywiście, że jest:) Tylko skąd wziąć nowe:) Może ktoś już ma na to jakiś lepszy pomysł?
To najpierw Chudera zapytaj czy nie ma tego. Kiedyś miewał takie rzeczy we wcale niegłupich cenach. Może też Camaro ma?
m.kozlowski / 2014-08-05 15:38:56 /
Jak Chuder ani Camaro nie będą mieli to Ci wytoczę jak mi podasz wymiary. Mam jeszcze kawałek teflonu. Powinno starczyć na taka tulejkę.
Aldaron / 2014-08-05 18:43:26 /
albo przerobić na łożysko nastawne PFL205
aaannnd / 2014-08-05 21:01:03 /
Chyba UCFL 205
PiotrekGran / 2014-08-05 21:02:32 /
Witam
Czy ktoś wie jak mocno należy wysunąć z kolumny element nr2 ? U mnie był wsunięty do oporu i prawdopodobnie dzięki temu kolumna i kierownica stukała na każdej dziurze..ma to działać podobnie jak wieloklin na wale napędowym ?
Czy element nr1 musi być czymś zabezpieczony typu zeger? u mnie podobnie jak na fotce był zupełnie wysunięty...
Kilgore / 2015-10-25 19:48:20 /