Czy w Capri błotniki przednie są spawane czy przykręcane.
jaki jest wymiar felg, czy podejdą 16 od Scorpio II ?
Dziekuje za odpowiedzi
jakub binek "scorpio" / 2005-03-11 12:19:00 /
Pierwsze Capri MkI do liftingu na pewno miały błotniki spawane - późniejszych nie remontowałem. A co do felg, to i tak i nie - rozstaw szpilek [4x108] i otwór centralny są te same w Capri/Taunusie/Sierrach i Scorpio "okularniku". Ale Capri ma seryjnie felgi z offsetem ET poniżej 20mm, a cała reszta - między 35 a 42 mm. Innymi słowy 16" ze Scorpio będą ocierać o kolumnę McPhersona z przodu. Konieczne są pierścienie dystansowe rzędu 10-20 mm [zaleznie od szerokości opony]. No i oczywiście Capri/Taunus/Sierra muszą mieć te 16" odpowiednio niższe od Scorpio. Zalecałbym do Capri 195/50R16 albo 205/45R16.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-03-11 12:33:40 /
Oryginalnie blotniki w capri są spawane (a raczej zgrzewane) natomiast wiele osób przerabia podczas remontu na przykrecane- w wiadomym celu... Natomiast felgi od wczesniejszych scorio (tych przed okularem czyli chyba do 94/95r.) byly na 5 srub.
Wolff(miłosz) / 2005-03-11 13:34:28 /
Ale plama ...mojemu blacharzowi sie dostał OPR za to , że mi przyspawał , a tu masz tak miało być ;-)
bogdanw / 2005-03-11 14:34:45 /
dokładnie w mkII i mkIII oryginalnie są zgrzewane, nie wiem jak jest w mkI, ale zawsze mi sie wydawało że tez zgrzewane... w każdym razie przeróbka na przykręcane to bardzo dobra opcja, łatwiej sie zdejmuje żeby wyczyścić, zabezpieczyć itd.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2005-03-12 13:11:17 /
Dziekuję, być może niebawem w moim garażu zagości piekne Capri, będę miał już 2 fordy :-)
jakub binek "scorpio" / 2005-03-14 13:43:11 /