Słuchajcie mam problem ciekawy, a raczej nieciekawy.
Otóż.
Nie mam pojęcia dlaczego, mam problem ze skręcaniem - sprawa dotyczy Forda oczywiście.
Otóż:
kręcąc w lewo kierownicą - robię nia 1,5 obrotu
kręcąc w prawo - tylko 1 i halt :(
Wiem, że w obie strony powinienem mieć tyle samo, własnie 1,5 obrotu. Z tego co wiem nic nie grzebane w maglu. Generalnie pompa pracuje wzorowo, na krańcowym i lewym i prawym wychyleniu - co normalne - lekko wyje.
Ma ktoś pomysła, gdzie szukać??
Bo skręcanie to koszmar :((
PzDr
ale tak nagle się zrobiło czy zawsze tak było
Może coś przy zwrotnicy blokuje, za długa śruba, skrzywiony jakiś element czy inna taka buba
Lukruś / 2014-06-19 22:48:59 /
pęknięta listwa i blokuje ślimak? ale musiała by dostać strzała..
hm....
Dzięki za wskazówki
PzDr
ja tak miałem jak założono mi jeden dłuższy drążek kierowniczy... :)))
sołtys / 2014-06-20 07:35:52 /
a nie stoisz jednym kołem przy krawężniku?
a na poważnie- sprawdź listwę.
Mialem tak w maglu ze wspomaganiem, nie w fordzie. Tam w ogole nie dalo sie skrecac w lewo, w prawo wszystko ok. Nawalil zawor w maglu, skonczylo sie wymiana przekladni.
Wojtass / 2014-06-20 11:13:30 /
Palio, możesz mieć tak jak Sołtys mówi. Jeden drążek dłuższy przez co przestawiona kierownica i rożna liczba obrotów w obie strony.
Mysza liil (EM) / 2014-06-21 05:43:17 /
Tyle, że właśnie powinno być te 1,5 obrotu kierownicą w obie strony...
PzDr