szymon_łódź / 2005-02-21 00:23:48 /
w ???
MikeB4 / 2005-02-21 02:01:55 /
zalać środek betonem zbrojonym ;] a tak na poważnei to napisz w jakim autku bo tak to ciężko gdybać..
Trójkąt / 2005-02-21 08:35:24 /
trzeba wzmocnić słupki dżwiowe, przednie i tylne przez wspawanie jakihś wsporników aby sie nie zeszły do środka, tak przyjanmniej robili w monster garage.... :D
grabasz / 2005-02-21 09:21:33 /
szczerze powiedziawszy to w fiacie 125 :PPPP ale czy to robi az taka roznice? rozporki kielichow i cos jeszcze?
szymon_łódź / 2005-02-21 12:35:58 /
a robi ci aż taką różnicę regulamin tej strony, który olałeś?
♠Zoggon♠ / 2005-02-21 12:42:11 /
ja propopnuje pociac na jak najmniejsze kawalki, bo czym mniejsze tym bardziej sztywne :D
rozpurki kielichów ale chyba między przodem a tyłem?:)a tak na poważnie to zgłoście sie -monter25@wp.pl
monter25 / 2005-02-21 14:06:06 /
eee co do regulaminu to chlopak ma racje zadan normalne pytanie nie afiszował sie z tym że to fiat ...wiec chyba można jakośnorlanie odp a nie regulaminem rzucać!!!!i straszyć!
Może niech ktoś odp jeżeli posiada taka wiedze co trzeba bylo by zrobić w taunusie :D i po sprawie
SKUN_3M / 2005-02-21 15:48:41 /
Taunus to inna para kaloszy - jak Żiguli albo Mirafiori, bo w nim ostatnim [licząc od przodu] elementem przenoszącym ciężar jest oparcie spirali w tylnym nadkolu. Fiat 125 ma zawias tyłu taki jak Capri, Escort RWD czy Cortina MkI/II, a więc ostatnim węzłem siłowym jest tylne ucho resora czyli de facto tylny pas. Po ścięciu dachu zrobienie kapcia z takiego nadwozia jest dziecinnie łatwe, a usztywnianie karoserii może zjeść i 150 kg kształtowników.
Pozdro.
KRK 4m / 2005-02-21 16:03:49 /
Proponuje zrobic jak w "Zmiennikach" - przyspawac od spodu szyny kolejowe.
Dodatkowa zaleta bedzie mozliwosc odkrecenia kol i uzywania auta w zimie jako sani. Jak dokupisz ze dwa konie to bedziesz mogl robic konkurencje gazdom w Zakopanem.
Tak w ogole to pare miesiecy temu byl na Allegro kredens cabrio. Taki rzadki samochod raczej nie znika bez sladu, wiec wejdz szymon_lodz w wyszukiwarki i szukaj informacji o fiacie bez dachu. A jak znajdziesz jakas stronke o nim to zapodaj tu linka, zeby niniejszy watek nabral sensu ;-)
pmx (wiewior;) / 2005-02-21 19:35:04 /
co do regulaminu, to niedługo każdy nie ujawniając marki będzie pytał o common rail, airbag-i, robienie monster trucka albo będzie lawina pytań o instalacje gazowe... ale spoko, może to i racja... ja się nie wtrącam...
♠Zoggon♠ / 2005-02-21 19:54:18 /
Szymon ty robisz Cabrio czy dach obniżasz?konkrety,konkrety.
ale co do tego tematu to ja na bank do niego kiedys wroce
jest koles u mnie w wiosce i ma capcia niejezdzacego od dawna ale jak go chce od niego zawinac to jakos jest ciezko !!
ale zapodal mi propozycje by moze zrobic z niego cabrio
hmmm moze cos pokminimy
wiec jak ktos ma wiecej ciekawostek na temat capri cabrio to z checia przyjme na moją poczte , moze jakies rysuneczki , plany ,
Wojdat / 2005-02-21 22:11:05 /
pmx (wiewior;) / 2005-02-21 22:47:09 /
mniam,
o ile jakos nie podchodza mi Capri bez dachu (oraz Capri przyczepy, Capri kanapy, Capri reklamy salonu Forda, etc), to ta jedyneczka jest calkiem calkiem.. :)
Mac13k / 2005-02-22 01:34:13 /
nie wygląda to najlepiej
http://www.zyworld.com/Steve_Cash/CR1.jpg
napewno trzeba solidnie wzmocnic progi od wewnątrz ,ale góra i tak nie będzie za dobrze trzymać w razie bocznego zderzenia :-/
MikeB4 / 2005-02-22 02:25:58 /
ok, racja.. :)
ale od przodu nie wyglada zle...
co by nie bylo, szkoda ciac Capriki.
Mac13k / 2005-02-22 03:04:46 /
jakiś czas temu był capri cabrio do sprzedania na autoscout24.de i fajnie wyglądał, po otworzeniu drzwi ujawniały się zastrzały.
wielkie dzieki dla wszystkich, ktorzy potraktowali moj post powaznie.
pozdro dla wszystkich milosnikow amerykanskiej motoryzacji!!!
szymon_łódź / 2005-02-22 14:13:55 /
hehehehe
Rysiek / 2005-02-22 14:20:21 /
Nie ma to jak granada. Hamerykanska. Bo tylko oni robili silniki V6...
m.kozlowski / 2005-02-22 14:29:41 /
amerykańskiej??!! :-/
A ten samochodzik na gorze strony - fajna Manta! macie wiecej takich? :P
pmx (wiewior;) / 2005-02-22 14:57:05 /
Tu jest więcej zdjęć czerwonej mk1 cabrio, jest nawet i opis (mnie to przerasta, może ktoś z Was mógłby w skrócie napisać co tam zostało wzmocnione/zmienione o ile jest napisane...)
Wygląda na to że Capri przed ścięciem było w niezłym stanie...
http://www.caprihome.de/storyb.htm
PiotrekFCapri / 2005-02-24 14:11:30 /
facet ubzdurał sobie z dnia na dzień, że chce Capri kabrio. Jego siostra pojechała do angoli, zawracał jej gitarę, żeby mu znalazła. Ale znalazł sam w gazecie trochę podrdzewiałego tu i tam (podejrzewam, że nie zna polskiego znaczenia tych słów ;) ). Znajomy ze szwajcarii powiedział, że wszystko da się odrestaurować, więc kupił, rozebrał, zmontował i jeździ nie po tej stronie drogi co trzeba :)
To tak w ekspresowym skrócie ;)
Na pierwszy rzut oka widać, że kiera jest po prawej, więc gdyby ktoś był na tyle sprytny by pozbawić dachu Capri, to z kierownicą by miał jeszcze mniej problemu by wróciła na jedyne słuszne miejsce ;)
pozdro
P.S. najciekawsze jest to zdjęcie od tyłu z odciętą górną tylną półką i błotnikami
zaspawaj drzwi :P i bedzie latal...
Zakrzak! / 2005-02-27 14:19:36 /