Witam! Poszukuje schematów, zdjęć dobrej jakości z których mógł bym rzszyfrować podłączenie pneumatyki sterującej wtryskiem. chodzi głównie o podłączenie dwuch przewodów gómowych (fi ok 3mm) wystających z okolicy przepustnicy. Pr\ewód rególacji podciśnieniowej kąta wyprzedzenia zapłonu nie daje żadnego sygnału :( <Granada .8i 85 rok klima automat>
bartek nowakowski / 2005-02-09 01:11:49 /
ten wezyk jest do aparatu zaplonowego
przy prawidlowo wyregulowanym wtrysku na wolnych obrotach nie ma tam podcisnienia, dopiero po lekkim uchyleniu przepustnicy sie pojawia
camaro / 2005-02-09 09:06:07 /
Dzeki za informacje. Mam jeszcze pytanie. Czy ten przwód :leci: bezpośrednio do rozdzielacza zapłony czy jest połączony z innymi przewodami?? U mnie jest on połączony trujnikiem z airboxem w miejcu zaznaczonym na zdjęciu.
A tak przy okazji to co w tym miejscu powinno być podłączone: serwo chamulców, sterowanie automatycznej skrzynki biegów, podciśnienie do obsługi klimatyzacji, coś jeszcze??
bartek nowakowski / 2005-02-11 19:36:59 /
wywal ten trojnik, przez niego silnik zle chodzi i nie wyprzedza zaplonu jak trzeba
rozdzielacz podcisnienia z boku airboxu daje ciagle aktualne podcisnienie dolotu silnika - ma tam byc podlaczone serwo, klima , automat i regulator nagrzewania wtrysku
wylot podcisnienia przy przepustnicy jest tak skonstruowany ze przy zamknietej przepustnicy (na wolnych obrotach) znajduje sie po stronie zewnetrznej przepustnicy i podcisnienia prawie tam nie ma, gdy przepustnica sie uchyla to mija ten wylot i wtedy daje on to samo co ten rozdzielacz z boku
jak juz pisalem chodzi o to zeby na wolnych obrotach zaplon nie byl wyprzedzany
jesli masz to polaczone trojnikiem to na wolnych obrotach silnik ciagnie tamtedy powietrze omijajac przepustnice
camaro / 2005-02-11 20:27:03 /