logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » podłączenia przewodów podciśnieniowych Granada 2.8i

podłączenia przewodów podciśnieniowych Granada 2.8i

Witam! Poszukuje schematów, zdjęć dobrej jakości z których mógł bym rzszyfrować podłączenie pneumatyki sterującej wtryskiem. chodzi głównie o podłączenie dwuch przewodów gómowych (fi ok 3mm) wystających z okolicy przepustnicy. Pr\ewód rególacji podciśnieniowej kąta wyprzedzenia zapłonu nie daje żadnego sygnału :( <Granada .8i 85 rok klima automat>

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-09 01:11:49 /


ten wezyk jest do aparatu zaplonowego

przy prawidlowo wyregulowanym wtrysku na wolnych obrotach nie ma tam podcisnienia, dopiero po lekkim uchyleniu przepustnicy sie pojawia

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-09 09:06:07 /


Dzeki za informacje. Mam jeszcze pytanie. Czy ten przwód :leci: bezpośrednio do rozdzielacza zapłony czy jest połączony z innymi przewodami?? U mnie jest on połączony trujnikiem z airboxem w miejcu zaznaczonym na zdjęciu.
A tak przy okazji to co w tym miejscu powinno być podłączone: serwo chamulców, sterowanie automatycznej skrzynki biegów, podciśnienie do obsługi klimatyzacji, coś jeszcze??

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-11 19:36:59 /


wywal ten trojnik, przez niego silnik zle chodzi i nie wyprzedza zaplonu jak trzeba

rozdzielacz podcisnienia z boku airboxu daje ciagle aktualne podcisnienie dolotu silnika - ma tam byc podlaczone serwo, klima , automat i regulator nagrzewania wtrysku

wylot podcisnienia przy przepustnicy jest tak skonstruowany ze przy zamknietej przepustnicy (na wolnych obrotach) znajduje sie po stronie zewnetrznej przepustnicy i podcisnienia prawie tam nie ma, gdy przepustnica sie uchyla to mija ten wylot i wtedy daje on to samo co ten rozdzielacz z boku
jak juz pisalem chodzi o to zeby na wolnych obrotach zaplon nie byl wyprzedzany

jesli masz to polaczone trojnikiem to na wolnych obrotach silnik ciagnie tamtedy powietrze omijajac przepustnice

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-11 20:27:03 /