logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Prądnica w V4 i V6 .

Prądnica w V4 i V6 .

Witam wszystkich , a zwłaszcza tych z Fordami sprzed 72 :]
Pytanie moje:
- kiedy były montowane prądnice , i w jakich modelach FCMK1 ?
- jak poznać , czy prądnica była zamontowana przed alternatorem ? - może mocowanie ? miejsce pod regulator ? moze fakt , że w lampach przednich są żarówki starego typu (bańki , nie H4)?
- czy regulator prądniczy był elektromagnetyczny ?

Temat nie był jeszcze poruszany , a czuje że jest równie kontrowersyjny co garb w MK1 , więc prosze o wszelkie opinie a zwłaszcza tych , którzy są w posiadaniu fiszek :]
Pozdrawiam

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-05 12:36:50 /


W ksiązce samochodu wraz z gwaranacją którą otrzymywał kupujacy Capri modele niemieckie od 1,3 do 2,3 l z 1969 roku jest fragment opisujacy m.in siałę naprezenia paska klinowego prądnicy --lichtmaschie. Kolejny ustęp opisuje wersje ma życzenie (auf Wunsch)z alternatorem czyli --drehstorm-lichtamschine. Zatem jak mozna się domyślać do pierwszej zmiany czyli 09.70 była to tylko opcja . Jesli ktos ma nowsze opisy to moze uda się prześledzić to dalej.
Mój jest 1,5 V4 silnik HC 09.1970 i ma pradnicę nie ma też serva hamulca .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-05 15:28:38 /


Dzieki Bogdanie ! Jeszcze mi powiedz , jakie masz żarówki - zwykłe czy H4 ?
Mam już prądniczkę (dzięki szecho!) , a teraz kolejny problem. Nie mam i nawet nie wiem jak wygląda regulator napięcia takiej prądnicy :( .
Czy ma ktoś opis , lub zdjęcie ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-03-26 17:02:17 /