lucyfer / 2005-02-04 15:15:46 /
tak, idzie
a jak nie poszło do tej pory to już nie pójdzie ....
Kornik / 2005-02-04 15:20:06 /
troche konkretow
dobrze ze nie napisales - mam problem z Capri - czy idzie to jakos zregenerowac?
camaro / 2005-02-04 15:26:50 /
mianowicie jak go kupiłem to jeszcze nic nie robiłem oprucz kasowania luzu na maglownicy. ale teras po remoncie wyszły dalsze jaja bo sziedzi mi na sprezynach i holernie dobija na dołkach
lucyfer / 2005-02-04 15:27:16 /
sprężyny i amory odeszły ...
a na poważnie to jedź na stację diagnostyczną, wjedź na wytrząsarkę i będziesz znał całą prawdę o zawieszeniu ...
Kornik / 2005-02-04 15:29:11 /
byłem i nic ni wyszło bo jak jechac to sie trzyma jak pchła psa i jest dobze. z tego co wiem to jest zawieszenie pzednie i tylne obnizane plus rozpurki pzud i tył.tył jest ok. ale pszut holernie dobija na dołach.
lucyfer / 2005-02-04 15:37:26 /
jesli "pzud" czy "pszut" dobija to co :
zmien amorki ok 200 szt i oczywiscie sprezynki na nowe koszt mi nieznany
Wojdat / 2005-02-04 19:42:23 /
podstawowa sprawa
czy jest to orginalne 2.8i czy moze tez przeroba z jakiegos mniejszego litrarzu??
jezeli orginalne 2.8i to byly stnadardowo inne sprezyny nizsze i twardsze oraz amorki bilstaina ktore sa nie wymienne poniewaz nigdzie ich juz sie nie kupi ale mozna zregenerowac w bilstainie daja na to gwarancje innej mozliwosci na to nie ma bo maja bardzo dziwna budowe
jezeli masz zwykla wersje przerobiona na 2.8i to wystarczy zalozyc nowe sprezyny, amorki jak sa dobre i trzymaja sprawnosc to nie trzeba a jak slabe tez mozna zmienic przy okazji. Olejowe kosztuja 199 zl szt a gazowe ponad 400 zl szt
jezeli potrzebujesz jakie kolwiek czesci do auta z zaiweszenie i nie tylko to nie ma problemu mam wszystko
takze w razie jakis pytan pisz samialo pomoge
CHUDER / 2005-02-04 20:45:31 /