logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » słaba iskra i problemy z zapalaniem.

słaba iskra i problemy z zapalaniem.

mam problem z iskrą, a właściwie prawie jej nie ma.

czy ktoś wie jaka moze byc przyczyna słabego zapalania, a jak zapali to na wysokich obrotach przerywa,a na gazie powyzej 3 tys gasnie i strzela, miałem podobny problem przed zimą objawy były takie same ale po usilnych poszukiwaniach odłączyłem + gazu spod cewki i dałem go z bezpiecznika co rozwiązało problem, lecz teraz zrobiłó sie to samo, cewke i modul zapłonu wykluczyłem.
elektromagnes rozrusznika ma wyjscie na cewke, jaki moze miec wpływ odłączenia tego kabelka?,teraz jest podłaczony!, niedawno zmieniałem rozrusznik i ten stary nie miał takiego wyjscia, więc jezdziłem bez podłaczonego i wszystko chodziło bez problemów, ale problem pojawił się 2 tygodnie po zmianie rozrusznika.podejrzewam spadek napiecia na cewce ale nie wiem jaka moze być przyczyna? podłaczone jest tak jak powinno być i nie działa.:-( czy masa głowicy i silnika moze miec jakiś wpływ na te objawy.(może jakieś przebicie w elektromagnesie rozrusznika?)

Bartosz Turkowski / 2005-02-03 22:39:02 /


cewka? kondensator? kable? swiece? przerywacz? :P
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-03 23:15:13 /


sory niedoczytalem...
to ze na gazie dochodzi tylko do 3 tys to kwestia ustawienia lub zuzycia parownika
aczkolwiek moze byc to spowodowane za malym dostarczaniem powietrza
ale te elementy ktore powyzej wymienilem tez warto sprawdzic (bez przerywacza- masz modul )
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-03 23:19:24 /


jeśli problem pojawił się po zmianie rozrusznika to może oznaczać ze ten który założyłeś ma większy pobór prądu.. może mieć też coś nei tak z dodakowym zasilaniem cewki...
pisałeś że bez podłaczonego kabelka było oki.. spróbuj więc go odłączyć i napisz jaki efekt :)

jak nie pomoże będziemy myśleć dalej :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-04 00:25:17 /


Ten kabelek na rozruszniku sluzy do zwiekszenia iskry przy zapalaniu ale to dziala tylko w cewkach z rezystorem. Po prostu w momencie zapalania rozrusznik podaje 12 volt bezposrednio na cewke a nie przez rezystor. Mozesz go jak najbardziej odpiac jak przedtem miales bez. On czasem potrafi robic zwarcie do masy w rozruszniku.

Redoktiabr / 2005-02-05 14:32:23 /


miałem ten sam problem po zmianie rozrusznika.na jeden kabel który idzie na cewke z rozrusznika musisz zrobic wyłącznik w kabinie.jak odpalasz fure to prąd ma isc na rozrusznik czyli włączone a jak juz odpali to wyłączasz obieg prądu w tym kablu i po problemie zadnego przerywania itp.jedyną wada jest włączanie i wyłączanie przełącznika za kazdym odpalaniem auta.jak masz jescze jakies pytania wal na priv

Cichy Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-05 15:28:20 /


dziekuje waszystkim za podpowiedzi, udało mi sie rozwiazac problem a mianowicie po pozyczeniu voltomierza okazało sie ze napięcie przy właczonym zapłonie wynosi zaledwie 5V, więc narazie dałem dodatkowy plus do cewki z za stacyjki i pomogło,jest to rozwiązanie tymczasowe więc szykuje mi sie przeglad instalacji lub zrobienie zasilania cewki od początku do konca.
pozdrawiam wszystkich.

Bartosz Turkowski / 2005-02-06 12:38:31 /