Postał dwa lata w garażu, paliwo jest, bateria ok, iskra troche jakby słaba, bosch k-jet, pompa paliwa działa, kręci nie pali !!!
Konrad Szyperski / 2014-03-14 19:33:43 /
Świece mokre?
Mało informacji. Co to za silnik w escorcie z 90 roku co ma K-Jeta? Czy swiece mokre są? A może wymień świece i kable. To często rozwiązuje temat mimo że wydaje Ci się, że iskra jest to w cylindrze w atmosferze mniejszego potencjału jonizacji iskra woli skakać gdzie indziej.
zapek??? !G.O.P! / 2014-03-14 19:45:09 /
Informacji wystarczy, większość miała k-jet, zapewne flagowiec 1.6. Sprzedaj mi to i się nie użeraj :)
Mysza liil (EM) / 2014-03-14 21:42:19 /
Do tego to informacji jest dość, jednak aby pomóc koledze potrzeba ich więcej ;P
zapek??? !G.O.P! / 2014-03-14 21:49:03 /
90 rok, to może być już EFI.
bobik liil / 2014-03-14 21:54:21 /
aaa;-) za późno już dla mnie sorki;)
bobik liil / 2014-03-14 22:01:01 /
Co wy ? XR3i nie było innego w 90r.
Konrad Szyperski / 2014-03-14 22:53:37 /
Moduły czy komputery tam padały ???
Chyba nie co ??
Konrad Szyperski / 2014-03-14 22:54:29 /
Były też EFi :) http://obrazki.elektroda.net/79_1273398178.jpg ten z Twojej fotki to K-jet ... a czemu nie pali to mozna zgadywać :D
MikeB4 / 2014-03-15 12:22:21 /
jeżeli to jest K-jet, to nie ma kompa. Jeżeli to jest KE-jet, to nawet po wypięciu kompa zapali i pojedzie.
Czy dostaje paliwo na świece (są mokre?) Nie wkręcaj ich z powrotem
Zmostkuj przekaźnik pompy i:
wyjmij wtryskiwacz rozruchowy, podłącz mu 12v i zobacz czy rozpyla (może iglica mu przyrosła przez dwa lata)
podnieś do góry (kombinerkami za śrubkę) tarczę spiętrzającą (po zdjęciu fajki). Powinny zacząć gwizdać (piszczeć) wtryskiwacze. Przytrzymaj tak chwilę (z pół minuty). Odłącz kabelek NN od cewki, zakręć rozrusznikiem. Powinien rzygnąć paliwem z wszystkich 4 otworów świec.
Jeżeli to działa, to szukaj przyczyny poza K-jetem.
granadziarz_3M / 2014-03-15 18:13:52 /
plaka na rozruch ;)
mateush (proko) 3M / 2014-03-15 18:50:16 /
Mike, wiem, że były EFI, bo miałem takiego, ale w pierwszym poście jest, że to K-Jet.
bobik liil / 2014-03-15 19:35:52 /
Mike B4 ten na Twoim zdjęciu to nie Escort 86-90 tylko kolejny model. W ttych nie było innego silnika tzn. EFI. Był jeszcze turbo ale takiego nie było.
Konrad Szyperski / 2014-03-15 19:38:40 /
"Był jeszcze turbo ale takiego nie było."
Like it ;D
zapek??? !G.O.P! / 2014-03-16 19:51:20 /
ESCORT XR3i 90 problem z odpaleniem
normalnie to nie powinien już odpalać. Nie mieści się w naszych kryteriach Forum.
zenonDWR / 2014-03-16 22:14:04 /
No powiedzmy , że nie .... aczkolwiek na stronie głównej można przeczytać :
"Jak stary Ford jest dla nas wystarczająco stary ? Zgrubny klucz jest prosty - interesują nas samochody zaprojektowane do końca lat 70-tych ubiegłego wieku."
Więc po dużej części te kryteria spełnia...
MikeB4 / 2014-03-17 00:42:59 /
"Był jeszcze turbo ale takiego nie było"..... jaki zamieścił mike B4 na zdjęciu.
Mysle ze rozmawiam nie z debilami tylko z osobami czytającymi post po kolei, czyli hmm rozumującymi i każdy wie o co chodzi ZAPEK tak ??
Konrad Szyperski / 2014-03-17 11:00:04 /
Był EFi na sam koniec modelu -- 89 i 90 rok - moc wzrosła o całe 3 KM w porównaniu do K-jeta ... ciężko znaleźć jakieś zdjęcie z katalogu , ale :)
http://www.youtube.com/watch?v=0hWctb9bQYY
http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/ford-escort-mk4-1990-xr3i-cabriolet-se500/1049042686#gallery-item-mid-5
http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/ford-mk4-xr3i-escort-cabriolet/1050354720#gallery-item-mid-2
MikeB4 / 2014-03-17 11:29:37 /
Nie mówie nie ale bardziej stawiam na przeróbki właścicieli. W żadnym folderze nie spotkałem nowego egzemplarza z nowszym motorem.
Konrad Szyperski / 2014-03-17 11:46:15 /
http://www.escort-mk4.de/modellegb.html
O tu masz w fabrycznym katalogu :
http://www.escort-mk4.de/images/prospekt/002110.pdf
http://www.escort-mk4.de/images/prospekt/902130.pdf
I taki silnik powinieneś mieć w xr3i z 90r swoją drogą :D
MikeB4 / 2014-03-17 12:40:11 /
No przecież napisałem wyżej że MIAŁEM TAKIEGO z EFI. Orginalny był. Złoty i z RECARO.
bobik liil / 2014-03-17 12:54:46 /
Według Autodaty EFI było w 1990, ale i też k-jet był możliwy w tym roczniku.
Na zdjęciu poniżej, rozwijając dalej poszczególne silniki: dwa pierwsze Ford EEC IV, dwa ostanie to Bosch K-Jetronic.
PiotrekFCapri / 2014-03-17 13:56:04 /
Mam 2wa identyczne escorty xr3i cabrio - 89 i 90 i maja dwa identyczne silniki.
Konrad Szyperski / 2014-03-17 22:15:05 /
K..wa, odpalasz go czy bijesz pianę czy jeszcze coś innego bijesz?
Jak dzieciaki. Mój escort jest mojszy, niż twój escort jest twojszy.
granadziarz_3M / 2014-03-18 20:13:59 /
Hahahahaha.... fakt.
Konrad Szyperski / 2014-03-19 09:14:22 /