logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » ESCORT XR3i 90 problem z odpaleniem.

ESCORT XR3i 90 problem z odpaleniem.

Postał dwa lata w garażu, paliwo jest, bateria ok, iskra troche jakby słaba, bosch k-jet, pompa paliwa działa, kręci nie pali !!!

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 19:33:43 /


Świece mokre?

Raul Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-03-14 19:38:16 /


Mało informacji. Co to za silnik w escorcie z 90 roku co ma K-Jeta? Czy swiece mokre są? A może wymień świece i kable. To często rozwiązuje temat mimo że wydaje Ci się, że iskra jest to w cylindrze w atmosferze mniejszego potencjału jonizacji iskra woli skakać gdzie indziej.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 19:45:09 /


Informacji wystarczy, większość miała k-jet, zapewne flagowiec 1.6. Sprzedaj mi to i się nie użeraj :)

Mysza liil (EM) / 2014-03-14 21:42:19 /


Do tego to informacji jest dość, jednak aby pomóc koledze potrzeba ich więcej ;P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 21:49:03 /


90 rok, to może być już EFI.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 21:54:21 /


aaa;-) za późno już dla mnie sorki;)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 22:01:01 /


Co wy ? XR3i nie było innego w 90r.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 22:53:37 /


Moduły czy komputery tam padały ???
Chyba nie co ??

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-14 22:54:29 /


Były też EFi :) http://obrazki.elektroda.net/79_1273398178.jpg ten z Twojej fotki to K-jet ... a czemu nie pali to mozna zgadywać :D

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-15 12:22:21 /


jeżeli to jest K-jet, to nie ma kompa. Jeżeli to jest KE-jet, to nawet po wypięciu kompa zapali i pojedzie.
Czy dostaje paliwo na świece (są mokre?) Nie wkręcaj ich z powrotem
Zmostkuj przekaźnik pompy i:
wyjmij wtryskiwacz rozruchowy, podłącz mu 12v i zobacz czy rozpyla (może iglica mu przyrosła przez dwa lata)
podnieś do góry (kombinerkami za śrubkę) tarczę spiętrzającą (po zdjęciu fajki). Powinny zacząć gwizdać (piszczeć) wtryskiwacze. Przytrzymaj tak chwilę (z pół minuty). Odłącz kabelek NN od cewki, zakręć rozrusznikiem. Powinien rzygnąć paliwem z wszystkich 4 otworów świec.
Jeżeli to działa, to szukaj przyczyny poza K-jetem.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-03-15 18:13:52 /


plaka na rozruch ;)

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-03-15 18:50:16 /


Mike, wiem, że były EFI, bo miałem takiego, ale w pierwszym poście jest, że to K-Jet.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-15 19:35:52 /


Mike B4 ten na Twoim zdjęciu to nie Escort 86-90 tylko kolejny model. W ttych nie było innego silnika tzn. EFI. Był jeszcze turbo ale takiego nie było.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-15 19:38:40 /


"Był jeszcze turbo ale takiego nie było."

Like it ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-16 19:51:20 /


ESCORT XR3i 90 problem z odpaleniem

normalnie to nie powinien już odpalać. Nie mieści się w naszych kryteriach Forum.

zenonDWR / 2014-03-16 22:14:04 /


No powiedzmy , że nie .... aczkolwiek na stronie głównej można przeczytać :

"Jak stary Ford jest dla nas wystarczająco stary ? Zgrubny klucz jest prosty - interesują nas samochody zaprojektowane do końca lat 70-tych ubiegłego wieku."

Więc po dużej części te kryteria spełnia...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 00:42:59 /


"Był jeszcze turbo ale takiego nie było"..... jaki zamieścił mike B4 na zdjęciu.
Mysle ze rozmawiam nie z debilami tylko z osobami czytającymi post po kolei, czyli hmm rozumującymi i każdy wie o co chodzi ZAPEK tak ??

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 11:00:04 /


Był EFi na sam koniec modelu -- 89 i 90 rok - moc wzrosła o całe 3 KM w porównaniu do K-jeta ... ciężko znaleźć jakieś zdjęcie z katalogu , ale :)

http://www.youtube.com/watch?v=0hWctb9bQYY

http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/ford-escort-mk4-1990-xr3i-cabriolet-se500/1049042686#gallery-item-mid-5

http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/ford-mk4-xr3i-escort-cabriolet/1050354720#gallery-item-mid-2

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 11:29:37 /


Nie mówie nie ale bardziej stawiam na przeróbki właścicieli. W żadnym folderze nie spotkałem nowego egzemplarza z nowszym motorem.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 11:46:15 /


http://www.escort-mk4.de/modellegb.html


O tu masz w fabrycznym katalogu :


http://www.escort-mk4.de/images/prospekt/002110.pdf

http://www.escort-mk4.de/images/prospekt/902130.pdf

I taki silnik powinieneś mieć w xr3i z 90r swoją drogą :D

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 12:40:11 /


No przecież napisałem wyżej że MIAŁEM TAKIEGO z EFI. Orginalny był. Złoty i z RECARO.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 12:54:46 /


Według Autodaty EFI było w 1990, ale i też k-jet był możliwy w tym roczniku.
Na zdjęciu poniżej, rozwijając dalej poszczególne silniki: dwa pierwsze Ford EEC IV, dwa ostanie to Bosch K-Jetronic.

PiotrekFCapri / 2014-03-17 13:56:04 /


Mam 2wa identyczne escorty xr3i cabrio - 89 i 90 i maja dwa identyczne silniki.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-17 22:15:05 /


K..wa, odpalasz go czy bijesz pianę czy jeszcze coś innego bijesz?

Jak dzieciaki. Mój escort jest mojszy, niż twój escort jest twojszy.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-03-18 20:13:59 /


Hahahahaha.... fakt.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-03-19 09:14:22 /