logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ? » <<<<<<most>>>>>

<<<<<<most>>>>>

witam caprimaniaków . problem polega na tym gdy podjezdzam do krzyzówki w moscie słychac delikatny stuk w tylnym lewym kole czym to jest spowodowane ,atak poza tym nic niewyje i jest cichutko oczywiścicie autko jest w automacie ,i most nie jest mokry ,dzieki z góry pozdrawiam Rafał

Łukasz 33 radom / 2004-12-27 11:31:14 /


gdy hamujesz? czy gdy sie zatrzymujesz?

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-27 12:08:59 /


gdy sie zatrzymujecapri do 0h/km

Łukasz 33 radom / 2004-12-27 21:33:10 /


Masz luzy na ataku lub na satelitach i koło Ci "cofkę" robi.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-12-27 22:40:33 /


jak najszybciej zedjmij dekiel mostu jezeli twoj most to typ KOLN i obejrz czy walek satelit nie lata luzno

pewnie zerwalo ci kolek zabezpieczajacy i lata gora dol
jak ci wypadnie to bedziesz mial jesien sredniowiecza w moscie zmeli ci wysztkie satelity i chu.... szukaj nowego mostu a o most nie jest latwo

jezeli jeszcze nie bedzie wyciachany mechanizm i nie bedzie luzow w obudowie to wymienisz walek satelit, zabezpieczenie i bedzie dobrze

a jezeli satelity maja pozrywane wewnetrzne bierznie i obudowa wyciachana to pozostaje obrbka mechanizmu, przetoczenie na wiekszy walek koszt takiej operacji to 600-1000 zl

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-28 11:29:42 /


ale tam wszystko jest lala, a dlaczego jak wrzucam na N {czyli luz}nie słychać stuk i pytanie czy może coś jest z lewą półosią moze być poluzowana ???? lub wytarty frez pomiedzy półosia a przekładnią

Łukasz 33 radom / 2004-12-28 20:33:14 /


czy to jest spowodowane tym że auto jest w automacie????

Łukasz 33 radom / 2004-12-28 20:34:36 /


taki fez na polosi to jakos nigdy mi sie nie zadzylo aby sie wytarl

jak mowisz ze most ok to moze juz aumota u ciebie slaby i to stad ten dzwiek i przenosi sie na tyl

najlepiej sprawdzic na zywo

ale ja bym dla pewnosci zerknol w most jak robiles to dawniej niz rok temu

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-29 00:19:15 /


automacik czyli skrzynia działa bez zarzutu redukuje biegi idealnie ale zajrze do mostu tym bardziej że musze wymiemic olej chuder jak sądzisz zostać przy automacie czy wsadzić manual????

Łukasz 33 radom / 2004-12-29 10:36:35 /


ale wcale nie przecze ze to tak moze być jak mówisz ze skrzynia przenosi na tył

Łukasz 33 radom / 2004-12-29 10:44:30 /


Nooo, sądząc po fotkach w profilu to juz wiem co stuka :)
Poza tym - ja bym automat zostawił.

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-12-29 11:27:04 /


eeeee nie robie tego na codzien,nie jestem na tyle glupi chcialem tylko zobaczyc czy capri (automat)da rade.Rafi

Łukasz 33 radom / 2004-12-29 14:24:03 /


Mnie Granada z automatem dokładnie tak samo stuka, ale do tej pory nie przejmowałem się tym zbytnio. Gum nie palę, ale nie jestem pierwszym właścicielem. Nigdy nie podejrzewałem, że stuk dochodzi z mostu. To co mówicie, że trzeba most naprawiać? A to nie problem skrzyni?

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-29 15:08:47 /


manual czy automat

powiem tak mi sie podoba jedno i drugie

wszytko zalezy jak kto jezdzi jezeli bardziej sportowo i agresywnie to manual jezeli spokojnie i nie lubi sie przemeczac podczas jazdy to automat mimo ze z automatem tez mozna poszalec

nie znam ciebie az tak dobrze zeby ci cos konretnie doradzic sam wiesz jak jezdzisz to zadecyduj

przerobka na manual z automata wymaga troche pracy i kilku nezbednych czesci aumotat mniej zuzywa most i silnik

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-30 00:54:26 /


chuder twoje odpowiedzi i porady są godne uwagi.Rafał

Łukasz 33 radom / 2004-12-30 12:04:19 /


dziekuje :-)

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-31 00:04:23 /