logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » kolor komory silnika... czarny?

kolor komory silnika... czarny?

czy polecacie malowaniekomory silnika nakolor czarny? wyglada fajnie aleboje sie, ze przy grzebaniu bedzie malo co widac...
camaro, ty miales czarna ale przemalowales, wzgledy 'wizualne' czy jakies inne?
pozdrawiam

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-09-19 21:20:36 /


Ja bym obastawa;l zxa jhakims jasniejszym, ja mam czerwona i jakies wycieki ledwo widac, jak bedzie czarna to niezauwazysz wyciekow.ale fakt ze napewno wyglada efektownie.

Maskek / 2002-09-21 19:26:35 /


Ja osobiscie komory silnika bym nie malowal na czarno.Najwazniejsze jest to,ze
wprawdzie nie widac brudu,ale nie widac tez tych potrzebnych rzeczy,ktore
akurat wypadaloby widziec...Pomalowalbym za to komore bagaznika,tak jak
bywa ona malowana w niektorych amerykancach.Wyglada cacus!

SCARAMANGA / 2002-09-22 17:32:02 /


Jak dla mnie, to rzecz gustu, i nic więcej. Co do czarnego, to nie jest zupełnie wykluczony - jak będziesz malował cały samochód na czarno, czy jakiś inny dość ciemny kolor, to nie pomalujesz chyba komory silnika na biało, żeby ewentualnie widzieć chlapiący olej. Tutaj raczej pomoże pomalowanie silnika na względnie jasmy kolor, a nie samej komory. JA OSOBIŚCIE jestem zwolennikiem komory silnika w kolorze całego samochodu, wygląda to spójnie i przyzwoicie, a komora silnika w innym kolorze to jakby odwalona robota lakiernicza, i pozostałość po poprzednim lakierze, jakby się nie chciało wyjąć silnika do porządnego pomalowania. Moje 3 grosze ...

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-09-22 21:52:06 /


a co z pomyslem na polerke??
juz Ci cOke przeszlo?

Hoover 3M / 2002-09-22 22:25:47 /


polerka bedzie ale nie komory, silnik polamowany itp. kolor auta bedzie prawie czarny i boje sie jak to juz zauwazyliscie ze nie bedzie widac 'potrzebnych rzeczy' ... chyba sie zdecyduje najakis jasniejszy kolor,niekoniecznie biały, olej nie bedzie sikal... przynajmniej mam taka nadzieje :) pozdrawiam i dzieki za opinie i sugestie

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-09-23 00:53:09 /


już komorę silnika mam pomalowaną prawie matem czarnym bo maska od dołu jest siknięta -Coke jak chcesz zobaczyć jak to wygląda to wpadnij do mnie- wyszło zajebiście-czerwony z czarnym to ogień

Albi_Poznan / 2002-09-25 12:31:06 /


Odgrzewam kotleta nieco starego:)

Czy komora silnika w Granadzie oryginalnie była w metallicu czy nie? Zewnątrz auto w metallicu i wydaje mi się, że komora silnika też taka powinna być. Czy może jednak się mylę? Jak było w oryginale?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2013-12-18 19:45:02 /


Ja miałem metallic, ale bez klaru. niestety za trwałe to nie jest, więc sugeruję po prostu pojechać po całości metallikiem.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2013-12-18 20:58:25 /


był oryginalny kolor nadwozia.

michalch83 / 2013-12-18 21:08:44 /


W komorze jest taki lakier jak na nadwoziu tylko nie jest na taki połysk, wydaje się że trochu cieniej było malowane.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-12-18 21:29:11 /


No to prawda. Takie samo tylko macik, albo półmacik;-) Baza bez klaru to to raczej być nie mogła, tylko jakaś inna chińska kombinacja;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2013-12-18 21:37:35 /


Kwestia charakteru jak auto jest robione. Jezeli rajdowka to spoko ale jesli bardziej klasyk to wydaje mi sie ze jak Michał pisal na poczatku lepiej kolor nadwozia tak by nie wskazywalo to na zmiane koloru budy z pominieciem komory.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-12-18 22:48:25 /


Tyle to wiem. Chodzi o lakier w mojej zielonej Granadzie. Czy ma być sama baza, a może akryl czy też metallic. Póki co wygląda na to, że jednak metallic będzie.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2013-12-18 22:57:24 /


metalic i klar mat.

Kilgore / 2013-12-18 22:58:40 /


To zalezy akryl, napewno bedzie trwalszy i mniej podatny na zarysowania itd. Łatwiej tez jest spolerowac ewentualne rysy i drobne uszkodzenia. Co wydaje mi sie ze w przypadku bazy i klaru jest z tym problem nie wspominajac o lakierach wodnych.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-12-18 23:59:25 /