Mam małe pytanko...
Jak rozumiem, z ang. "cast" znaczy odlewany, a "forged" - kuty... Jakie tłoki są lepsze? Czym się poszczególne charakteryzują? Które są odporniejsze na sprężarki, podtlenki itp.? Które lepiej zakładać?
Z góry dzięki za odp.
Pozdro.
♠Zoggon♠ / 2004-11-14 13:15:25 /
oczywiście kute są mocniejsze!... mają inną strukture materiału.. długo by pisać o szczegółach.. ale najważneijsze ze kute są mocniejsze :)))
Trójkąt / 2004-11-14 14:22:00 /
i drozsze :) co łaczy sie tesh z zakupem odpowiednich korbowodow
Main(misiek) / 2004-11-14 15:05:24 /
Odlewane sa aluminiowe a kute ze stopu stali jakiegos.Kute sa czasami ciezsze(szczegolnie stare) i maja wieksza bezwladnosc ale sa wytrzymalsze.
Przemek S. / 2004-11-14 15:12:23 /
zdecydowanie kute!
mialem kiedys kontakt do goscia co robil takie na zamowienie jak znajde puszcze ci na priva
pozdro
Zakrzak! / 2004-11-14 17:22:00 /
puść na forum, co to za chowanie po kieszeniach dobrych kontaktów!!!
granadziarz_3M / 2004-11-14 19:40:00 /
kute lepsze, wiadomo;)
a jeśl chodzi o miejsce ska mozna wziać ww. tłoki, korbowody i ine takie;) to www.tomson.com.pl - oni sprowadzają ze stanów, także na zamowienie. na www.streetracing.org.pl jest topic na forum głównym, nawet z cennikiem orientacyjnym :D
pozdrawiam
Mroova / 2004-11-14 19:50:14 /
kontakty są takie, że jak zwykle chodzi mi o V8 które będę rozwiercał do średnicy takiej jak w 428... i nie wiem, czy kupić oryginalne tłoki odlewane z shelby GT500 (używki), czy kute, firmy takiej jak Silvolite, Federal Mogul, Badger czy coś podobnego, bo na hamerykańskim e-bayu taki komplecik to około 100-150$ więc śmieszna kasa...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7934530541&category=33623&sspagename=WDVW
czy może:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7934673341&category=33623&sspagename=WDVW
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7934687228&category=33623&sspagename=WDVW
♠Zoggon♠ / 2004-11-14 20:07:04 /
kute wcale nie sa stalowe
odlew nawet jesli jest cisnieniowy to nie jest zbyt twardy
kucie jest to utwardzanie zgniotem, tloki takie sa o wiele bardziej odporne i wskazane do silnikow o podwyzszonych mocach
camaro / 2004-11-14 21:06:57 /
Z tego co mi mowil facet na silnikowni nie sa tez aluminiowe.
Przemek S. / 2004-11-15 16:13:09 /
są też i żeliwne ;)