Czy ktos moze napisac jak to wyglada. Wiem ze najpierw na czesciowo otwartej przepustnicy krece sruba na wezu do uzyskania najwyzszych obrotow, nastepnie bez "gazu" to samo z sruba na reduktorze (na wolnych). Czy dobrze to kojarze? Kiedy wzbogacam mieszanke? Jak wkrecam czy jak wykrecam srube na reduktorze? Instalka Landi-Renzo w sierrce 1.8CVH. Problem w tym ze ma stosunkowo duze martwe pole na tej regulacji. Na poczatku w trasie palila 8 litrow, teraz nie chce zejsc ponizej 10,5 bez wzgledu na styl jazdy. Na beni schodzi do 6,5 przy dalikatnej jezdzie na autostradzie. Dzieki.
Redoktiabr / 2004-11-09 20:39:31 /
http://www.motolpg.friko.pl/poemat.htm
Mysza liil (EM) / 2004-11-09 22:03:03 /
ftp://ftp.capri.pl/pub/trojkat/krotki_poemat_na_gazu_temat.pdf
Trójkąt / 2004-11-09 23:48:42 /
Dzieki jeszcze raz i sorry ze sam nie znalazlem. Mam ograniczony dostep do sieci.
Redoktiabr / 2004-11-11 19:35:40 /
ma ktoś może na dysku ten poemacik?? bo nawet przez gogle znaleźc nie moge a wsie adresy jakie znalazłam na forum prowadzą do nikąd??
jak ktoś ma to może mi wysłac na mail??
z góry dzięki
grabasz / 2005-08-30 01:16:30 /
daleko nie musisz szukać ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/
pozdro
PiotrekFCapri / 2005-08-30 01:37:33 /