Witam mam problem z uruchomieniem obrotomierza od pochodzącego od silnika 2,8i V6 po załozeniu do 2,0 V6, na z forum wyczytalem że wynika to z rodzaju sterowania zapłonem bo ja mam tradycyjny a 2,8 ma bezstykowy elektroniczny. Obotomierz jest sprawny, po podłączeniu do zielonych przewodów na cewce wychyla się maksymalnie do 1 tys obrotów.
Ma ktoś jakis sposób gdzie to podłączyć lub jak przerobić obrotomierz by poprawnie wskazywał.
Z góry bardzo dziekuję za wszelkie informacje.
Joga / 2004-10-25 15:22:01 /
Jesli podlaczyles do obrotomierza + po zaplonie, - czyli mase oraz sygnal z cewki -, koloru zielonego to powinien dobrze pokazywac. Wiec albo nie podlaczyles czegos albo masz spalony obrotomierz (co sie zdarza)
Ale NIE MA ZADNEJ PRZEROBKI OBROTOMIERZA ! ! ! Nie wazne czy chodzil w stykowym czy w bezstykowym. Zreszta bylo juz o tym na forum i to nie raz :(
Mysza liil (EM) / 2004-10-25 15:34:52 /
Fakt odnośnie podłaczeń były posty, nie przecze natomiast w którym dotyczącym zaminy fabrycznych zegarów w Grenadzie była wzmianka ze są różne podłączenia w przypadku zapłonu bezstykowego i stykowego i tym się sugerowałem i sta to pytanie.
Z tego wynika ze bede chyba musiał rozebrac zegary i zboczyć od środka "co w trawie piszczy"
Zegary są dobrze podłączone, kabel sygnałowy obracary do bolca cewki gdzie przychodzą zielone kable, czyli podłączenie jest ok.
Joga / 2004-10-25 17:10:25 /
jest inne podłączenie - ale to dotyczy samego aparatu zapłonowego na platynki, albo aparatu+modułu.
Jabol / 2004-10-25 17:46:23 /