chciałbym wstawić taki piec w swoim capri znacie jakas firme co podejmie się tego przerubka wstawienie innego mostu w capri nie wiem tez od bmw to już wiedza fachowcy mam do kupienia taki silnik z manualna skrzynia i osprzętem pozdrawiam
cichymk / 2013-06-30 11:18:04 /
Skogenracing przerobili już temat. Dogaduj się i wysyłaj im furę! ;)
bartozłomero / 2013-06-30 11:24:41 /
Dempsey także buduje coś takiego. Aczkolwiek niespiesznie.
.STICH.TWO. / 2013-06-30 11:31:25 /
http://bmwv8capri.yolasite.com/ w anglii jeden gość też wkitował ten silnik do capri, tutaj wszystko opisał. Też myślałem nad V8 z BMW i jestem ciekawy jak Ci to wydzie. Powodzenia :)
HICKS / 2013-06-30 11:34:14 /
napewno jest to silnik któremu mocy nie brakuje ale przyznać się od jakiego auta ma się silnik w swoim fordzie to jak przyznanie się do sexu z drugim facetem hehe;)
Piter M / 2013-06-30 13:29:57 /
zapraszam zamotujemy podłączymy jak by było z fabryki. Most także założymy mocniejszy mamy w tym doświadczenie. Jesteś zainteresowany napisz do mnie lub zadzwoń wyjaśnię podpowiem wycenię
CHUDER / 2013-06-30 13:35:39 /
cichymk ,jak zamontujesz taki piec to proszę Cie nie używaj juz nazwy Capri.
Dziękuję.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2013-06-30 13:49:57 /
Właśnie, bo ludzie będą gotowi uwierzyć, że wszystkie Capri tak zapier...ją i jak my będziemy wtedy wyglądali? ;P
zapek??? !G.O.P! / 2013-06-30 13:58:11 /
pieprzycie z facetem czy. nie używam capri ważne co masz pod prawa stopa chuder wycena razem z silnikiem :) z reszta jeszcze dużo rzeczy do zrobienia ale na razie silnik wraz z przerubka i mostem na maila mam do ciebie slabosc;) nigdy się na tobie nie zaqwiodlem głupi zart;) Tomasz.cichulski@gmx.
cichymk / 2013-06-30 14:00:59 /
Tak Zapek,ból będzie nieprzeciętny i w nocy nie będę mógł przez to spać.
O skundlaniu capri było już dużo na tym forum.
Ja zawsze jestem na nie.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2013-06-30 14:03:06 /
a macie oryginalne capri przestańcie jesem na tym forum prawie 10 lat albo i więcej sami skundlacie heh ciekawe czy wszystkich oryginalnych części szukacie;) chce i koniec moja sprawa co zrobie z moim silnik oryginalny będzie lezal w rezerwie
cichymk / 2013-06-30 14:09:25 /
widze zaczyna się wojna slowna jak zawsze a to tamto a sami gowno robicie
pytałem się o firme nie o zdanie czy chcecie czy nie czytajcie text to jest forum nie przyjaciółka :) nie chce rad tylko pomocy
cichymk / 2013-06-30 14:12:23 /
Piotrek Kankunnen, czemu Capri z niefordowym motorem nie ma sie nazywać Capri? Czy pilot z bateriami samsung do TV sony też ma się nie nazywać sony? Skoro tacy tu konserwatyści to czemu wszystkich tak podnieca Mikaelowe Capri z r6 BMW? Czemu wszyscy sapią nad roverowymi v8? Przestaje to ogarniać...
Ananiasz / 2013-06-30 15:24:14 /
Capri.pl jest miejscem dla wszystkich.
Temat zostawmy bo to po prostu to punkt widzenia na pewne sprawy.
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2013-06-30 15:27:52 /
Olek, ale jakich do k... nędzy "wszystkich" masz na myśli?
gryziu liil (EM) / 2013-06-30 15:52:02 /
To był skrót myślowy :-)
Ananiasz / 2013-06-30 15:58:50 /
capri z silnikem bmw to nie capri a capri z hamulcami brembo i zawieszeniem z astry to dalej capri ?
Hipokryzja wielkości hipodromu.
Jak masz czas i kasę to ładuj co Ci się podoba.
Prawda jest taka, że w odróżnieniu od lepiej technicznie zaprojektowanych samochodów nasze fordy:
- nie jadą
- nie skręcają
- nie hamują.
A my się bawimy jak głupki zamiast kupić sobie bmw ;)
A bawimy się, bo się nam klimat i wygląd podoba.
michalch83 / 2013-06-30 16:06:33 /
michał masz racje, ale o jednym zapomniałeś:) Capri tudzież inne stare fordy po takich dziwnych akcjach zazwyczaj nie jeżdżą, w sensie stoją w krzakach:)
ten jeździ: http://www.youtube.com/watch?v=s6yx9ox_vX8 :-)
Ananiasz / 2013-06-30 16:12:03 /
mój skręca :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2013-06-30 16:18:39 /
a mój nie odpala:)
Trefl.....
najdos / 2013-06-30 19:37:15 /
jak nie macie nic do powiedzenia w sensie pomocy to sie nie udzielajcie czy to fajne czy nie fajne moj problem czy to profanacja tez moj problem pozdrawiam nic sie na tym forum od 10 lat nie zmienilo
cichymk / 2013-06-30 21:08:09 /
Spokojnie, to jest wolny kraj / chyba /, cała ta krytyka przypomina programy Radia Maryja.
Samochód / a także motocykl, zegarek czy dom / ma być klawy dla właściciela, a reszcie społeczeństwa nic do tego.
Nauczcie się czegos od anglosasów...jak mi się podoba to pochwalę, jak nie to mordy w kubeł.
.STICH.TWO. / 2013-06-30 21:30:27 /
Ile taka przeróbka będzie kosztować? Nabój + robocizna? Lub też dokładniej ile Kolega ma zamiar zainwestować?:) Chciałbym w przyszości jakieś serducho V8 pod maskę wsadzić ale przy polskich zarobkach to już trzeba zacząć odkładać, żeby za 5-10 lat mieć dostateczne fundusze:)
DaiKaioshin / 2013-06-30 21:34:11 /
szczerze nie wiem ile z reszta juz jeden remont pochlonol prawie 60 tysiecy v8 to moje marzenie z reszta jak kazdego z nas;) ja chce znac cene ile to kosztuje bedzie pasowalo robimy nie bedzie to nie robimy i tyle sam tego nie zrobie bo nie mam na to czasu pozdrawiam
cichymk / 2013-06-30 21:47:41 /
Chyba Ci kropki i przecinki jednak kurierem wyślemy aby dowiedzieć się o co Ci właściwie chodzi ;P
zapek??? !G.O.P! / 2013-06-30 21:52:32 /
I od tego trzeba w ogóle zacząć dyskusję.. :) Ale zaraz zaczną się pewnie tłumaczenia, że dysleksja itd, ech..
daniel46 / 2013-06-30 21:58:21 /
forum ortografii
cichymk / 2013-06-30 22:03:44 /
Kolega Hummer od niebieskiego capri ZLO po dojechaniu capri kupił mercedesa 190 i zapakował do niego 4,0V8 z BMW, więc myślę że do Caprika bez większej rzeźby też wejdzie. A jechało to i brzmiało bajecznie.
DZIOBEK / 2013-06-30 22:12:36 /
Co do finansów to wszystko zależy jak chcesz to mieć ogarnięte. Można wrzucić silnik, podpiąć kabelki i paliwo i gotowe ale można też chcieć wydech z kwasówki, polerowane rury wodne czy lakikerowane łapy silnika że nie wspomnę o wyglądzie samego silnika czy skrzyni bo jeden z moich klientów na ten przykład otrzymał od nas w prezencie skrzynię biegów lakierowaną pod kolor auta, w jego przypadku złota perła. Patrząc na Twoje auto mogę się jedynie domyślać, że zapiziały silnik leżący na niechromowanych łapach raczej odpada także musisz sprecyzować o jakiego rodzaju usługę Ci chodzi, tylko tak aby dało się to czytać.
zapek??? !G.O.P! / 2013-06-30 22:13:42 /
To powiedzmy, że mi się marzy poprostu upchnięta jakaś V8 pod maskę może być Rover 3.5 i żeby to jeździło:) Czyli stawiam auto i nie intersuje mnie mnie nic czyli zdobycie silnika i innych części potrzebnych do SWAP'a ile wtedy taka operacja by kosztowała?:)
DaiKaioshin / 2013-06-30 22:26:31 /
Dużo :)
Czemu nie zapytasz bezpośrednio tych, którzy takiego swapa już zrobili?
bad ass boy / 2013-06-30 23:03:54 /
Niedawno wspominany na forum Windsor 302.
Pierwsza z brzegu aukcja
http://www.ebay.com/itm/1991-Ford-Thurderbird-302-HO-Engine-/151027090711?hash=item2329ea8517&vxp=mtr
do tego głowice, dolot i gaźnik jakiejś szanującej się firmy i masz 300KM pod maską.
A jak lubisz kabelki, to zostajesz z EFI.
Taki tylko przykład......
Bartłomiej / 2013-06-30 23:08:41 /
jak dobrze ze PC w tym temacie jest klarowne
marian212 / 2013-06-30 23:15:34 /
Cichymk jeśli chodzi o silnik bmw to najlepiej poszukaj całego angola e39 w manualu z motorem 4.4.Wtedy masz większość rzeczy potrzebnych do swapa tj.silnik skrzynia elektronika itd.Resztę można jeszcze sprzedać i zawsze coś się coś zwróci.A ewentualnie jeśli chodzi o warsztaty robiące swapy to popytaj na forum http://www.racingforum.pl/ Tam prędzej uzyskasz info.
Sprawa jest jasna - po prostu kolega obejrzał to :
http://www.stanceworks.com/2013/05/mike-burroughs-ford-hot-rod-bmw-model-a/
A historia takiego swapa jest długa ;-) I w Twoim Capri też będzie.
MikeB4 / 2013-07-01 01:23:16 /
Skoro takie dobre te piece z beemy, to czemu ich nie wstawiają do driftowozów spod znaku szachownicy, tylko pchają tam piece v8 z korwety czy innego amerykańskiego szitu?
Mysza liil (EM) / 2013-07-01 22:38:42 /
byłeś na drifcie i się nie widzielim ? ;)
widzę, że przypdała ci do gustu ta sama v8-ka z trąbkami ;)
michalch83 / 2013-07-01 22:41:43 /
Cichymk, poczytaj w tym temacie :
http://www.sierrafan.pl/viewtopic.php?f=11&t=14613&start=210
markokrk / 2013-07-01 23:00:29 /
Mysza bo chavy tani jak barszcz w USA i czesci tuningowe tyz w porownaniu z bmw
500 kucy z tych silnikow to luzik za stosunkowo male pieniadze
Hasta / 2013-07-01 23:34:53 /
W zasadzie dlaczego nikt nie przeszczepi 5,4 tritona albo 4,7 V8 ?
Mój 5,4 w nadwoziu tarpana demonem prędkości nie jest / 3 tony /, ale w lżejszej budzie to by była masakra.
4,7 V8 w 2 tonowym Explorerze jest już bardzo żwawy.
Do tego Ford więc miejscowe Radio Maryja było by usatysfakcjonowane.
.STICH.TWO. / 2013-07-01 23:52:10 /
Myślę Stich, że jest przynajmniej kilka powodów, jeden z nich to kasa a drugi to sens a dokładniej jego brak. Ten silnik jest jak widzę tak skomplikowany i pełen nietypowych chwytów że zamiast stać się głównym napędem był by powodem ciągłego uziemienia auta. To raczej kapitalistyczna konstrukcja a my chyba lubimy rzeczy które po ogarnięciu robią 100tys km bez wymiany oleju i nie płaczą czerwoną kontrolką o serwis.
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-02 00:41:10 /
Skomplikowany to ten silnik jest jak młotek lepszej marki.
.STICH.TWO. / 2013-07-02 01:04:17 /
Hasta w Polsce pakują te silniki z Corvette a nie z BMW do E30 driftowozów np. -- gdzie tych drugich silników jest na pęczki .... raz -- moc , dwa możliwości podniesienia mocy , trzy wytrzymała skrzynia i ceny sprzęgła , cztery koszty części i dostępność osprzętu. Po prostu ameryka wygrywa .... do BMW na podniesienie mocy nie ma prawie nic a jeśli jest to koszty rosną astronomicznie ...
MikeB4 / 2013-07-02 01:23:44 /
no to tak ladniej rozwinales to co ja napisalem;))
Hasta / 2013-07-02 06:39:42 /
Noooo - nie wiem czy niektórzy nie mają takiej świadomości ... Ty pewnie znasz katalogi Summit i innych firm ;-))
MikeB4 / 2013-07-02 11:24:26 /
jednak silnik z Bawarii jest prawie zawsze majstersztykiem i techniczną perełką,
a amerykańce to takie drwale... ( nie umniejszając nic ciężko pracującym panom).
http://www.youtube.com/watch?v=ereEhTuBlwA
Drwale powiadasz...
chadzior / 2013-07-02 21:23:23 /
Może i drwale, ale z drugiej strony ja osobiście nie mam zamiaru pozbywac się swojego F-150 przed przejechaniem 1 000 000 km. Na razie po 125 000 raz zmieniłem końcówki drążków, padła mi jedna cewka i przepaliła się jedna żarówka. Nie jeżdziłem BMW, ale wyglądają na bardziej delikatne.
.STICH.TWO. / 2013-07-02 21:32:03 /
zarty sobie robicie nie jestem piprzonym leszczem chce taki silnik albo wiekszy foed bmw obojetne mi jest walcie wycene oddam wam auto 2.8 i przyjade po gotowe auto macie to zrobic dobrze tak jak ja robie swoja robote znam sie na mechanice nie mam na to czasu glupie posty mnie nie interesuja zrozumiesz post czy nie to nie moja wina
cichymk / 2013-07-02 22:26:45 /
Za to klubowiczów traktujesz jak całą ławicę leszczy. Żenada.
rzułty BUC / 2013-07-02 22:38:51 /
To dajesz go do nas, kładziesz trzy dychy i za trzy tygodnie odbierasz. Będzie wszystko na najwyższy połysk, proste, co nie? ;)
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-02 22:59:24 /
Zapek bardzo ładnie to podsumował. Brawo. Za dodatkowe 20 000 mogę sam go przypilnować z dokumentacją foto włącznie.
.STICH.TWO. / 2013-07-02 23:29:30 /
Eeee ja całkiem poważnie piszę. Kupujemy silnik, skrzynię, most, robimy kapitalkę silnika, robimy wał na zamówienie, chłodnicę nową, wszystnie węże, elektrykę wydechy z kwasówki, przegląd skrzyni i mostu, może przebudowa tunelu. To bardzo bruba akcja by była. Silnik jakiś 5,7 a może 7,8 nawet. Dla nie leszcza to nie kłopot i na pewno byłby zadowolony. Za miesiąc przyjedzie na hamulce a mam akurat 280mm na regale to powinno wystarczyć. Także jak się nie jest leszczem to ma się takie zabawki.
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-02 23:40:29 /
nie ma tematu dzieki pozdro
cichymk / 2013-07-02 23:47:38 /
To byś napisał co wstawiasz i gdzie ?? :)
Kilgore / 2013-07-02 23:53:35 /
"nie jestem piprzonym leszczem chce taki silnik albo wiekszy"
Łeeee, myślałem że mówisz poważnie ale to w sumie wiele nam wszystkim wyjaśnia.
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-03 00:00:16 /
Te 30 to niezla cena jak za to wszystko co napisales...
Hasta / 2013-07-03 00:03:43 /
wstawiac nic sie nie pytac bo i tak odpowiedzi nie dostaniesz
cichymk / 2013-07-03 00:04:00 /
wstawiać nic to dobra opcja
MikeB4 / 2013-07-03 02:16:26 /
a jeszcze jakiś operat techniczny by się przydał, aby rzeczoznawca wydał stosowna opinię, aby pan diagnosta bez problemu zmienił dane w dowodzie rejestracyjnym.
A żeby robota była solidna przydałoby się wzmocnić karoserię w kilku kluczowych miejscach. A żeby miało to sens, to może jakieś podstawy teoretyczne trzeba by znać. Może STICH podjąłby się jakieś analizy wytrzymalościowej karoserii, Zapek by zaaplikował te wszystkie cuda techniki do auta, a ja jako kordynator projektu ( harmonogram prac, kontrola kosztów, aspekty prawne), biorę 10% kosztów projektu...
z doświadczenia- brak takiej osoby jak koordynator ( kierownik techniczny, projekt manager, ekonom czy jak tam zwał) jest potrzebna, bo potem projekty się ciągną i ciągną....
tak czy tak sie ciagna...;))))
Hasta / 2013-07-03 08:58:47 /
"z doświadczenia- brak takiej osoby jak koordynator (...) jest potrzebna"
Czyli zwalniasz się? ;D
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-03 09:02:37 /
Swoją drogą nie mam pewności czy ArchiCad ma opcje liczenia naprężeń w takich konstrukcjach, jak to tam jest Stich bo ja ogarniam AutoCad i Inventora i tam się da.
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-03 09:07:39 /
Faktycznie koordynator projektu jest potrzebny. Archicad nie bardzo ogarnia naprężenia, ale mamy konstruktorów.
.STICH.TWO. / 2013-07-03 10:44:59 /
Myślę, że tutaj to też bardzo potrzebny jest specjalista od wizerunku i kontaktów z mediami. I jeszcze personal keyboard trainer, koniecznie!
Nawet przypomniało mi się że mamy fajny silnik, trochę ciężki za to cały praktycznie nowy, po kapitalce, taki oto Cleveland 5,7. W sam raz i jest już prawie skończony ;))
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-03 21:11:44 /
;D
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-03 21:12:30 /
Duże eleganckie i nieskomplikowane.
.STICH.TWO. / 2013-07-03 22:05:39 /
zapek??? !G.O.P!:
"z doświadczenia- brak takiej osoby jak koordynator (...) jest potrzebna"
Czyli zwalniasz się? ;D
a co, potrzebujesz ekonoma?
zapek??? !G.O.P!:
"Nawet przypomniało mi się że mamy fajny silnik, trochę ciężki [...]"
taki drwal w garniturze?
Magicc raczej chodziło o to że przyjąłeś się do projektu jako księgowy i zaraz potem sam się wydupcyłeś z tej roboty z racji niepotrzebnego stanowiska :)
szymal / 2013-07-04 08:56:42 /
no tak, składnia do dupy...
A z Szymalem pracujemy blisko dwa lata więc stopień porozumienia jest dość wysoki ;D
zapek??? !G.O.P! / 2013-07-04 22:08:40 /
serducho wlasnie wstawiane pozdro
cichymk / 2014-05-15 23:55:55 /
i co serducho od BMW?
dzisiaj zrobilem pierwsza jazde moim m62b44. na 16.08 bede gotow
dempsey / 2014-07-15 23:15:31 /
Właśnie się zastanawiałem co u Ciebie Dempsey.
Byłem nawet raz w zakładzie, ale byłeś na wyjeździe.
Tak czy inaczej pogratulować.
Jak się kapeć prowadzi?
Założyłeś tą szperę z m5 z całymi przyległościami?
Gratki raz jeszcze i rezerwuję jazdę na fotelu pilota ;-)
Zawada1 / 2014-07-16 19:33:40 /
Na razie wiem ze przyspiesza skreca i hamuje,
po wtorkowej jezdzie zasnąłem chyba po 4 rano z bananem na japie
warto było 5 lat budowac zeby uslyszec tego potwora
za tydzien lakier a za dwa geometria i drobiazgi
mam nadziej ze zawieszenie uda sie ustawić, katy jak do driftu
przednie sanki, tylna belka z wahaczami, wal i dyfer z e39
dyfer zaspawany - moze sie nie zabije:)
podjedz jakos juz siedze w Łodzi
dempsey / 2014-07-18 00:04:11 /
zapek 30 tysi i auto fix zrobione????
cichymk / 2015-10-06 21:49:08 /
wymieksz:)
zaplace 30 tysi no problem a tu bez odpowiedzi:)
cichymk / 2015-10-19 20:52:16 /
Jak faktycznie chcesz zapłacić 30 koła to zadzwoń, a nie pisz w wątku z dupy ;)
Beddie / 2015-10-20 10:26:16 /
Myślę, że nie tylko o to chodzi.
Curtis_Capri / 2015-10-20 12:56:00 /
spoko
cichymk / 2015-10-25 00:00:54 /
Chętnie podejmę się tego swapu silnika i reszty napędu, przeróbek zawieszenia, hamulców, budy, co tam trzeba, wszystko się da tylko kwestia nakładu czasu i $ ;) Wszystko oczywiście do dogadania na telefon albo osobiście. Przekręcę do Ciebie wkrótce na telefon, który masz podany w profilu. Pzdr