slawekt / 2004-10-10 16:37:59 /
a może za niski poziom płynu w układzie ? jesli musisz uzupełniać to masz jakis przeciek a parownik ogrzewa płyn wyprowadzony w wyzszych partiach układu chłodzenia tak jak nagrzewnica...sprawdz może czy jesli silnik jest ciepły to działa ogrzewanie... najcześciej parownik marznie jesli brakuje płynu. ot co
D.O.C. STRUŚ / 2004-10-10 16:44:12 /
skoro okres zimowy się zbliża, to może w MPC-u nie puścili jeszcze wody, tam trzeba by najpierw zapytać, bo samochodu jak widać przecież nie posiadasz by przykręcić reduktor... a może to w kuchence...? ;)
podłącz na "krótko" prosto z kolektora ssącego do ssania(jak masz wodne) bo pewnie masz przez ogrzewanie zrobione.
AndrzejKudowa / 2004-10-11 00:02:40 /
może pochwal sie najpier w jakim aucie masz problem.. strzelanie usterkami na pałe nie znając obiegu cieczy jest bez sensu..
Trójkąt / 2004-10-11 00:10:38 /
pewnie to matiz
trzeba byc srednio rozgarnietym zeby wpisac trzy linijki tekstu w temacie postu
outlook mi sie przez to zawiesza!! (uklony w strone microsoftu)
camaro / 2004-10-11 07:33:40 /
A ja się zastanawiałem, dlaczego mi się na tym poście wywala i musiałem wejść przez net... Dzięki camarro. :)
Ramboost / 2004-10-11 09:17:47 /
He he, macie za kare i uzywanie MSIE :)
http://mozillapl.org !
Swoja droga moja nowa gazownia tez jest podlaczona po ogrzewaniu i teraz silnik chodzi niedogrzany.
Michał (drzewiej to było Wydmikufel) / 2004-10-11 10:02:51 /
trzeba bylo wydmikuflu zajebac w volvo przodem a nie bokiem :) byloby po problemie hehehe.
Jabol / 2004-10-14 14:30:28 /
spotkałem się z takim przypadkiek,
- brakiem przepływu płynu przez parownik
stawiam na nieszczelną membranę parownika pomiędzy gazem a płynem w wniku czego ciśnienie gazu wypełnia komorę płynu parownika blokując obieg a w następstwie jego zamarzanie.
pozdrawiam
lecho48 / 2004-10-15 10:31:29 /
ja mialem podobnie, tyle ze wystarczylo odpowietrzyc i jest gitara. tylko pytanie - nie powinno sie samo odpowietrzyc?
Jabol / 2004-10-19 11:13:17 /
Musisz podlaczyc maly obieg cieczy w ten sposob, zeby waz doprowadzajacy plyn wchodzil na dole parownika, ssania, nagrzewnicy czy chlodnicy oleju, a wychodzil gora, wtedy sie samo odpowietrzy. Obieg zaczyna sie w V6 wyjsciem z kolektora ssacego (cienki waz) a konczy przy termostacie.
Mysza liil (EM) / 2004-10-19 13:11:17 /
Jeszcze jedno, bialej chmury CI nie puszcza ten woz?? Moze przepala plyn co jest wina uszkodzonej glowicy/uszczelki i poprostu zaczyna go brakowac w ukladzie dlatego musisz dolewac...
Mysza liil (EM) / 2004-10-19 13:16:02 /
czesc,
A moze odwrotnie polaczony uklad chlodzenia do kruccow parownika (water in i out).
pozdrawiam
Mexel / 2007-03-11 08:59:44 /
To napisalem 3 posty wyzej.
Mysza liil (EM) / 2007-03-11 10:40:17 /