Widzialem ostatnio w Pszczynie gościa mykającego jakąs dziwna wersją taunusa.
albo to jakiś przeszczep,albo jakas rzadki modelik.Z przodu wyglad jak normalny taunus z 82 roku,nadwozie coupe(ale faktyczne coupe,a nie sedan dwudrzwiowy),tył wygladał jakby zywcem z dziobaka.Dziwna wersja,a może rzadka???
m.i.c.r.o.n. / 2004-09-08 13:07:43 /
A może po jakimś dzwonie wstawił przód ( błotniki i pas przedni) od mk3 z braku dziobakowych?
m.kozlowski / 2004-09-08 13:45:35 /
taki moze??
A mnoze poprostu do dzioba ktos zalozyl blotniki, maske i przdni pas od mkII po liftingu, przeciez fartuchy pod blotnikami i przednie wzmocnienie chyba jest bardzo podobne, jak nie takie samo.
Mysza liil (EM) / 2004-09-08 13:48:51 /
rzadka wersja ale niedziwna :))
Trójkąt / 2004-09-08 13:59:56 /
ano były takie;-)
ale ja takiego jeszcze na żywo nie widziałem:(
ciekawe czy dużo ich jest w Polsce??
bobik liil / 2004-09-08 14:04:47 /
malo :)
♠MAD♥DOG♠ / 2004-09-08 14:07:40 /
a ten granatowy to napewno dziwny jest:)
klamki ma dziobakowe, a tył od nowszego, a przód kto wie??
bobik liil / 2004-09-08 14:07:55 /
a jakiego koloru byl ten taunus moze żółty ??
bo jesli tak to chyba wiem o ktorego chodzi
Main(misiek) / 2004-09-08 14:42:02 /
w sumie jak żyje widziałem tylko raz w polsce ten model :))
Trójkąt / 2004-09-08 15:00:08 /
heheh mysza jak ci mowilem to nie wierzyles :P
a ja dam jeszcze jedno ktorego mysza nie dal a tez ma :P odemnie:P
Wojdat / 2004-09-08 21:57:23 /
bobik liil / 2004-09-08 22:03:56 /
no ten z płetwą piekny zaiście ....... hahaha, mogli by go do szczeki 5 brać ;-)
MikeB4 / 2004-09-08 22:22:35 /
i nie ma klamek;-) a to chyba świadczy o właścicielu...
POKOJE BEZ KLAMEK:)
bobik liil / 2004-09-08 23:01:22 /
ale silnik jaki ten niebieski taunus ma pod maska napewno by was usatysfakcjonowal :)
Main(misiek) / 2004-09-09 08:37:54 /
nakićkane tam kolorów ;-) ale cóż pod maską w guście całego auta tylko dziwne że ktoś zdecydował sie na takie gaźniki - cóż mam nadzieje że moje R6 bedzie znacznie ładniej wyglądać (bo jeździć to pewnie nie ale nie musi :-))
MikeB4 / 2004-09-09 09:22:55 /
tam jest bmw czy merchlak r6??
H2O patryk_3M / 2004-09-09 10:41:06 /
a nie FORD??
bobik liil / 2004-09-09 10:44:01 /
no więc tak!te co są na zdjeciach to pasuje tylko przód,tyl to oryginalny dziobak z 75 roku(chodzi mi o tego co po pszczynie jezdzi).z tego wyglada,ze był to kiedys dziobak cupeta,ale mial dzwona...gosciu wsadzil blachy z dwójki i atrape i powstal mutant : )Aha ktoś pytal o kolor-zielony metalik z dodatkami czarnymi zamiast chromu.
pozdrawiam
m.i.c.r.o.n. / 2004-09-09 11:22:04 /
http://www.wrzeszcz.net/~skun/Fotki/Ad130.jpg
O takim mutancie piszesz?
SKUN_3M / 2004-09-09 11:33:27 /
no całkiem ładnie to wygląda:) takie mutanty mogą być:)
przód od MkII zawsze najbardziej mi sie widział:)
bobik liil / 2004-09-09 11:37:06 /
no cos podobnego,ale nie wiem jaki ma tył???swoja droga dla laika zaj... fura!
m.i.c.r.o.n. / 2004-09-09 11:42:48 /
no od dziobaka ma tył:)
bobik liil / 2004-09-09 11:55:08 /
ten niebieski argentynski taunus ma silnik R6 3.1 3.3 lub 4.1
fordowski montowany z falcona rozwiniecie 2.4 R6
moge sie jednak mylic
krk4m mnie pewnie poprawi :P
Main(misiek) / 2004-09-09 12:16:19 /
tych autek to dużo jest w argentynie, mają fabrykę ich tam czy co?
Krzych33 / 2004-09-09 13:44:47 /
No jak by nie patrzeć włąśnie to jest wesja argentyńska, a co do linka powyżej to tył ma od dziobaka przód od MKII i całkiem całkiem to sie komponuje..
SKUN_3M / 2004-09-09 13:50:15 /
Do Krzycha - ano mają, robią tak sporo, że nawet sprzedają :)
Do Maina - generalnie masz rację, więc co tu poprawiać. Ten silnik wystepował w Falconie w sumie w siedmiu wersjach pojemnościowych, ale do lat 80-tych ostały się tylko trzy, zwane u Jankesów 188, 200 i 250 CID, co z grubsza odpowiada pojemnościom 3.1, 3.3 oraz 4.1 litra. Z tym, że motor 3.1 od lat 70-tych produkowano już tylko w Argentynie, gdzie pakowali go do Falcona i Taunusa, natomiast te dwa większe napedzały również australijskie Cortiny MkIII i MkIV, o czym już wielokrotnie było na stronce.
Pierwsze pokolenie "małego" silnika L-6 OHV miało wersje:
144 CID - śred.88.9mm, skok 63.5mm, poj.2365cc
170 CID - śred.88.9mm, skok 74.7mm, poj.2781cc
213 CID - śred.91.4mm, skok 88.9mm, poj.3503cc
Chyba w 1964 r. Jankesi zunifikowali głowice i produkowali:
188 CID - śred.93.5mm, skok 74.7mm, poj.3074cc
221 CID - śred.93.5mm, skok 87.9mm, poj.3618cc
A pod koniec lat 60-tych zastąpiły je wersje:
200 CID - śred.93.5mm, skok 79.5mm, poj.3293cc
250 CID - śred.93.5mm, skok 99.3mm, poj.4089cc
Pozdro.
KRK 4m / 2004-09-09 14:05:41 /
niebieski jest swieny !!!
mi sie taka cupa baaardzo podoba :)
Wojdat / 2004-09-09 21:19:06 /
niebieska kupa jest niczego sobie ale ten spoiler to pasuje jak swini siodło
zreszta standardowo przeznaczony do crx del_sol wiec jak ma pasowac do taunusa...
za to to na zdjeciu to juz chyba zupełna profanacja i totalny oryginal
Main(misiek) / 2004-09-09 21:52:58 /