założyłem nowe koła do mojego capri i sie schowały (tyL) fele z szerokim rantem! ale orginały
wygląda to fatalnie nie wiem czy mam orginalny most ma ktoś morze dokładny opis i wymiary
mostów
albo sposób żeby to zmienić coś z ty zrobić boi wygląda jak tramwaj
gielan@tlen.pl / 2004-09-05 21:30:54 /
podaj wymiar i ET felgi
jak sie schowaly, to moze niedlugo wyjda z kryjowki... A do tego czasu poszukaj sobie na forum jakie parametry charakteryzuja felge, szczegolny nacisk poloz na ET.
Mysza liil (EM) / 2004-09-05 21:43:21 /
oparły sie skubane na piórach resora
jak sprawdzić to ET
gielan@tlen.pl / 2004-09-05 22:03:49 /
od wew. powinno byc napisane a ile cali felga ma (szer.) ?
Michal FAZI / 2004-09-05 22:13:11 /
DOKŁADNIE NIE WIEM ALE OPONA Z 15 X 55 X 195 ZE WZMACNIANYM KORDEM WYGLĄDA NORMALNIE NIE JEST JAKOŚ ROZCIĄGNIĘTA NA BOKI
gielan@tlen.pl / 2004-09-05 22:17:19 /
Jezus, Maria, Gielan !!
Rozstaw osi Forda Capri podany masz w dziale "dane techniczne" i zastosowanie innych felg czy opon nie ma na to wpływu. Wszystkie MkI i MkII miały ten sam rozstaw osi 256cm i dopiero skrócenie/wydłużenie płyty podłogowej mogłoby to zmienić. Parametr o który Ci chodzi to ROZSTAW KÓŁ. To po pierwsze :)
A po drugie felgi do Capri maja znacznie mniejsze ET niż do Taunusa/Sierry/Oriona czy Focusa. Innymi słowy nawet przy tej samej szerokości felgi tarcza mocowania do piasty jest w nich osadzona głebiej, co niejako wypycha bieżnię felgi z oponą na zewnatrz. Jeśli zapodałes felgi [a przyznajesz sie że są to 15"] z jakiegoś nowszego badziewia typu Audi czy Focus to masz problem. Capri nigdy nie biegał na blaszanych 15" i odpowiednich felg w katalogu Forda nie znajdziesz.
Sposób pomiaru ET opisywałem na Forum conajmniej trzykrotnie - a teraz nie chce mi sie szukać. Wklep "einpresstiefe" albo ET i powinno wysypać. Pomijając fakt, że na każdej porządnej feldze jest to wybite. Obejrzyj felgi, spisz z nich oznaczenia i problem sam sie wyjaśni. Pewnie masz 7Jx15H2 ET38.
Pozdro.
KRK 4m / 2004-09-05 23:15:14 /
jesli oparly sie na piorach to juz masz sprawe wyjasniona :) wywal te felgi bo do Capri sie nie nadaja, chyba ze zalozysz spore dystanse
camaro / 2004-09-06 07:48:39 /
widać jednak nie są to oryginały .... no już pomine fakt że 15stki.
PS. jak tam auto ?? było dość solidnie rozwalone , uda sie to zrobic ? najlepiej koła załatw 13-stki 6x13 powinny miec 19 mm 7x13 5 mm - bo 13stki najlepiej wyglądają na Capri a 15stki to do jakiegos wiekszego albo nowego auta tej wielkości sie nadają.
MikeB4 / 2004-09-06 09:29:21 /
autko już naciągnięte i korniki w 80 %wyłatane ale dziad musi na czymś stać
A PROPO TYH FELG MUSZĄ SIĘ NADAWAĆ DO CAPRI BO WIDZIAŁEM JUŻ ZE TRZY NA IDENTYCZNYCH
DYSTANSE?
NIE WIEM
ALE COŚ Z TYM MUSZE ZROBIĆ
????????
gielan@tlen.pl / 2004-09-06 14:43:09 /
>>A PROPO TYH FELG MUSZĄ SIĘ NADAWAĆ DO CAPRI BO WIDZIAŁEM JUŻ ZE TRZY NA >>IDENTYCZNYCH
po pierwsze nasmaruj CAPS-Lock-a bo chyba Ci się zablokował..
po drugie ten sam model felgi bardzo często występuje z różnym rozstawem śrub i z różnymi parametrami ET, w zależności do jakiego auta miały iść...
tak więc z wyglądu mogą być niemal identyczne a i tak pasować nie będą :))
Trójkąt / 2004-09-06 15:17:27 /
co korniki, co korniki ?!?!?!
:)
Kornik / 2004-09-06 15:26:04 /
czasami felgi maja podobny wzor a inne ET
camaro / 2004-09-06 16:06:21 /
mówiłem o capri i rozstawie śrub 4X 108 ite same fele widocznie siedzą na dystansach ja teraz jestem w trakcie załatwiania takich badziewi(dystansów)
i poluje na jakieś fele najlepiej stalówki 14 z szerokim rantem i zgodnym "kosmitom"(ET)
jak by co było to prosze o kontakt ....
DINKI-DINKI
gielan@tlen.pl / 2004-09-06 22:16:07 /
gielan@tlen.pl / 2004-09-06 22:17:29 /
moje po dzwonku uległy destrukcji dlatego tyle zamieszania!!!!!!!1
gielan@tlen.pl / 2004-09-06 22:18:21 /