Nie znalazłem odpowiedniego wątku więc zakładam nowy. Może ktoś już przechodził przez coś podobnego?
Caprik zjeżdżał z górki i nagle pojawił się dziwny dźwięk podobny do telepiącego się bardzo szybko kabelka, który po chwili ucichł. Capeć stracił sporo mocy i generalnie zachowuje się jakby pracował na 5 cylindrów tyle, że jakby ciągle gubił inny. Sprawdzone świece, kable wysokiego, aparat zapłonowy, cewka i moduł zapłonu. Ma ktoś jakieś jeszcze pomysły? Może być problem z zasilaniem paliwem, k-jetem? wtryskiem?
objawy:
nierówna praca - telepie silnikiem choć nie faluje mocno obrotami jak na rozregulowanym k-jetcie. jak dodać gazu to telepanie wciąż jest odczuwalne
brak mocy - to znaczy z dołu raczej jedzie i to dość kulturalnie ale już powyżej 3 tys bardzo wolno wkręca się wyżej, choć jakoś tam do 5 tys dociąga
greenhorn / 2011-11-15 16:13:53 /
Przewody paliwowe przejrzyj, może coś pod autem się wydarzyło.
Mysza liil (EM) / 2011-11-15 17:18:50 /
tym razem temat pt. wielka zagadka. zimne auto jedzie świetnie. po dłuższym czasie zaczyna lekko przerywać. Jak się bardziej zagrzeje (w okolice 90 stopni) zaczyna przerywać i dławić się i nie wkręca się powyżej 3000, jak pojedzie jeszcze dłużej jest jeszcze gorzej. Jak się go postawi, wystudzi do 60 stopni to przez jakiś czas jest idealnie a potem te same problemy jak wyżej. Raczej wyeliminowany k-jet, wymienione przewody wysokiego, nowa cewka, nowy paluch. co dalej?? Generalnie obstawiam jakieś problemy z elektryką, aparat? jakieś inne pomysły?
greenhorn / 2012-08-27 08:54:25 /
wtryskiwacz rozruchowy czy jak mu tam, ten co przy zimny silniku podaje dodatkową dawkę paliwa.
Może on?
sołtys / 2012-08-27 09:15:35 /
Skoro problem pojawia się wraz ze wzrostem temperatury, to ja bym obstawiał za ciasno ustawione luzy zaworowe.
BARTEK#1925 / 2012-08-27 10:45:51 /
Też
gryziu liil (EM) / 2012-08-27 11:28:51 /
Mechanicznie-luzy zaworów, elektronicznie-moduł zapł.(cewka również może być przyczyną, ale napisałeś że jest nowa)
pzdr.
markokrk / 2012-08-27 19:23:29 /
dzięki za info - szukamy dalej...
greenhorn / 2012-08-28 12:24:32 /
luzy zaworowe
granadziarz_3M / 2012-08-28 15:07:47 /
moduł
jeszcze nie widziałem popsutego modułu...
Mysza liil (EM) / 2012-08-29 21:58:28 /
Mi się trafił, ale nie działał wcale. Miałem 4 na zapasie i wymieniałem w granadzie żeby sprawdzić. Na 3 działało auto normalnie, a na czwartym iskry niet. Sprawdzałem kilka razy i za każdym razem wynik ten sam.
Bo to się nie psuje chyba, tylko czasami traci masę :D
PiotrekGran / 2012-08-29 22:01:11 /
Traci masę, jak?
brzezin / 2012-08-29 22:43:55 /
jak zaczyna diete stosowac:)
leetvoos / 2012-08-29 23:09:23 /
3 razy Granada przestała odpalać.
3 razy powodem było to, że moduł nie miał masy do obudowy bo mu się zaśniedziało albo coś innego...
PiotrekGran / 2012-08-30 07:44:09 /
Tylko że moduł może sobie luźno wisieć i nie musi dotykać obudową do blachy bo masę bierze kablem z aparatu :)
brzezin / 2012-08-30 08:01:45 /
Może i jestem głupi, ale nie aż tak.
Spór wyjaśni zapewne to, że był to moduł z poloneza...
A może nie wyjaśni tylko stworzy jeszcze większy ;-)
PiotrekGran / 2012-08-30 13:58:56 /
a to co innego ;)
brzezin / 2012-08-30 14:05:20 /