Miałem w sowojej grandzi (2.0 R4) Weber'a 83HF CA B 4D18 – pisałem w innym poście czy nie macie pomysłu skąd taki wziąć ponieważ nieuczciwy mechanik wymienił mi go na innego weber’a … okazał się inny .. teraz już wiem czym się różni .. w tym który mam teraz nie ma przelewu (paliwa) – mechanik który to robił zwyczajnie zaślepił rurkę która mu została śrubką - co powoduje że na benzynie silnik jest zalewany zbyt dużą ilością paliwa. Teraz pytanie do szanownych panów fachowców – co z tym fantem zrobić .. czy nie słyszeli np. o pompie z przelewem która by się nadała albo czymś takim … na mojego poprzeniego posta nie dostałem żadnej odpowiedzi – nie wiem czy dlatego że nikt nie wie czy dlatego że jestem tu od niedawna ( a może wszyscy są na piwie ;))) … może tu będzie lepiej.
Adams / 2004-08-18 11:41:27 /
Nie miałem nigdy doczynienia z gaźnikiem z przelewem ,ale czy Ty aby nie potrzebujesz czegoś takiego ? :
(to ze sierry 2,0 ohc)
marian212 / 2004-08-18 12:25:43 /
sam mam u siebie w 1,6 webera 32/36 bez przelewu, chociaż wcześniej był taki z przelewem. widziałem wiele zmienionych gażników np przy granadach 2,3 V6 na takie z przelewami, ale że nie wszędzie były przewody powrotne do zbiornika, to wyjście z gażnika zaślepiano. jeżeli masz sprawny zawór iglicowy co zamyka paliwo to nie powinno być żadnych kłopotów z zalewaniem silnika.
sam gaźnik można "przerobić" na przelewowy wiercąc otwór pod króciec i mały otworek na przelew, chociaż sądzę że zalewanie silnika to nie wina samego przelewu
pozdrawiam
MIHU / 2004-08-18 12:53:22 /
Po włączeniu na benzynę silnik się krztusi ... jeśli w tym momencie ustawię przełącznik gazu w połozenie w którym nie daje paliwa wogóle (środek) to tuż przed tym jak mu zabraknie benzyny zaczyna pracowac normalnie ... wyprowadziłem z tego wniosek że ma za dużo paliwa podawane , nie sądzę żebym się mylił.
Adams / 2004-08-18 14:00:14 /
możesz mieć trafiony pływak, możesz mieć ustawiony zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, więc nie jest jedyną możliwością brak przelewu, bo jak już wcześniej pisałem zaślepienie działa w normalnych warunkach.
pozdrawiam
MIHU / 2004-08-18 15:04:52 /
jeśli nie pomoże takie coś jak robota z
-dziurawym pływakiem
-nieszczelnym zaworkiem iglicowym
-zbyt dużym stanem paliwa w komorze pł
to zawsze mozesz obniżyć wydajność pompki paliwa poprzez grubszą podkładke
marian212 / 2004-08-18 17:42:31 /
Miałem coś podobnego u siebie w granatniku 2,0 R4 na weberze 32/36. Pompka nie ma nic do rzeczy( wymieniałem chyba ze trzy, dawałem i zabierałem podkładki ). To wina gaźnika a dokładnie albo dziurawy pływak(u mnie tak było) , albo za duży stan paliwa w komorze. Sprawdź przy okazji rozmiary dysz.
AndrzejKudowa / 2004-08-19 00:49:06 /
A co do podkładek pod pompka paliwa, to lepiej uważaj z tym bo jak zadużo zabierzesz to rozpierdoli pompke i wycieknie olej. Przy moich kombinacjach jak zabrałem podkładke pompka w garażu chodziła, ale wybrałem sie w trase i hu.. szczelił i pompke i olej :) Mało brakło do zatarcia silnika :)
Także sprawdz dobrze gaźnik.
AndrzejKudowa / 2004-08-19 00:52:26 /
Musisz zalozyc tzw fuel trap, jak na zdjeciu od mis212 - ze sierry np.
Pompki z przelewem maja poldoloty.
Mysza liil (EM) / 2004-08-20 18:20:46 /
Mam już ten fuel trap ... i przygody z autem ciąg dalszy , nie pali nadal na wolnych obrotach jak trzeba, jakiś koleś mi powiedział ze może być padnięta membrana pompki przyspieszacza w gaźniku - jaja sobie ze mnie robił czy naprawdę coś takiego jest? Help - bo zima blisko i moge zostać pod domem. :(((
Jakby ta membrana istaniała naprawde i ktoś z was ją miał (i daj Boże mógł sprzdać to niech da znać)- z góry dzięki
Adams / 2004-10-10 13:51:43 /
jest membrama ijest pompka zrywu. nie jestem od tego fachowcem, ale mogę ci opisać swoje doświadczenie z podobnymi objawami. okazało się ,że pompka zrywu była ustawioni na ful, a wolne obroty wyregulowane na zderzaku. żmudnie krecąc jednym i drugim znalazłem optymalne ustawienie. wszystko inne (pływak, zaw.iglic,poziom)miałem dobre.może ci coś to da.
aeroarte / 2004-10-10 14:40:32 /