witam, planuje wrzucić głowice z 1,6 do 2.0 efi (n4b), czy ktoś z Was wstawiał gniazda do głowicy 1,6, czy jest mozliwość dowiercenia sie do płaszcza wodnego (znalazłem na forum) czy lepiej nic nie ruszać i wrzucić taką no i czy zostawić ten wtrysk czy wrzucić webera, gaźnikowa dwulitrówką nie jeździłem więc nie mam porównania, jak sie ma spalanie na gaźniku a efi,
pozdrawiam:)
muczas / 2011-06-17 21:41:44 /
nie kombinuj, poczytaj forum, przerabiane wszystko było...
bartozłomero / 2011-06-17 21:53:02 /
wrzucisz z 1,6 to pod wtrysk trzeba kanały frezować w "łezki" jak EFI , bo Ci wtryski nie wejdą, dobrze ustawić zapłon co by stukowego nie było i z tego co pamiętam pilnować paska i rolki rozrządu, bo po tym zabiegu silnik robi się "kolizyjny" :-)
AndrzejKudowa / 2011-06-17 22:23:09 /
dużo znalazłem na ten temat:)dużo jeszcze zostało:) przeróbka kanałów tez nie problem tylko o tę wodę mi chodzi żeby sie nie dowiercić i głowicy nie zepsuć, chce poprzerabiać bo trochę nieciekawie to chodzi, tak 140 to max a i przyspieszenie tez takie sobie
muczas / 2011-06-18 07:31:36 /
2,0 OHC EFI i 140 to max ???
Masz bankowo coś nie tak, jeszcze w EFI to powinno dużo więcej zap....
Nie wiem czy zmiana głowicy coś tu pomoże.
AndrzejKudowa / 2011-06-18 08:38:29 /
2.0 na głowie 1.6, to tylko bena powyżej 98 oktan i spalanie stukowe i tak na 80% będzie. Głowic 1.6 jak mrówków więc tnij, jak się popsuje to zrobisz drugą.
na forum sierrafan w dziale Silniki jest temat z fotkami pociętej głowicy od ohaca.
Przy takich Vmax to ja bym najpierw zmierzył ciśnienie, bo możesz mieć po 7, ja tak miałem i vmax był 150 km/h, auto przyspieszało normalnie do 80 km/h.
BARTEK#1925 / 2011-06-18 10:11:29 /
Najpierw wymień silnik na zdrowy.... odechce Ci się przróbek
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-06-18 10:14:37 /
no niestety, 140 to max, ciśnienie od 10,5 do 11, może coś z kompem nie tak, nie wiem, no chyba ze wałek rozrządu jest felerny bo wymieniałem na nowy firmy ruvile, jak chodził wcześniej to nie wiem bo silnik wrzuciłem po wymianie wałka, stary był dość wytarty, wymienić silnik - tylko nie wiem na co trafie, moze gaźnik założyc weber 32/36, moze wymiana pierścieni coś da? wół straszny:(
pozdrawiam
muczas / 2011-06-18 15:33:07 /
Sprawdź opory toczenia, tzn np: czy Ci hamulce nie trzymają, może łożyska się kończą...
BARTEK#1925 / 2011-06-18 19:41:28 /
A rozrząd dobrze ustawiony, może przeskoczył o jeden ząbek lub został tak złożony?
Przemek S. / 2011-06-21 11:12:37 /
rozrząd odpada, kombinowałem ząb w prawo i w lewo, prawie ze bez różnicy, jest na znakach, chyba ze to silnik z tranzita odprężony jakis, znalazłem na forum ze były jakieś odpręzone wersje 80 konne a w czym ten silnik siedział to nie wiem, n4b to chyba odprężony, czy n4A różni się wysokością tłoka od n4B? pozdrawiam
muczas / 2011-06-21 22:28:04 /